Mikä ilmainen ohjelma näyttää varmasti sen jos joku vakoilee mun tietokonetta ja kaikkea mitä netissä teen ja jopa sähköposteja? Olen yhtä varmempi että joku henkilö näkee kaiken mitä teen koneella.
Tuntuu siltä että joku tietää mun elämästäni sellaisia asioita jotka ei hänelle millään lailla kuulu enkä haluaisi missään nimessä tietävävän. Jos esim windows defender ei löydä mitään haittaohjelmia niin voinko luottaa siiheen että kukaan ei vakoile mun konetta?
Auttakaa nyt joku
17+1
5
130
Vastaukset
- oisyksohjelm
No yks ilmanen ois system explorer. Sillä näkee reaaliajassa kaikki tapahtumat ja voi laittaa tallentumaan ne historiaankin. Voi katsoa kaikki yhteydet eli mitkä sovellukset ovat yhteydessä nettiin. Ja avatut tiedostot myös näkee.
- 17+1
Ok, kiitän avusta!
- hjelpistäselöytyy
Toki voit aina parantaa tilannettasi ottamalla tarpeettomat etäkäyttö-ohjelmat pois päältä.
- spy Käpynen
Onkohan 17 1 mahdollisesti nainen, jonka mies on laittanut esim. keyloggerin koneelle:P Ja mistähän syystä?
- remedy101
threatfire ja kaspersky pystyvät löytämään myös customoituja keyloggereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984