Hyvä Pöytyä!!

Olin sitten eka!

Nyt alkaa kiivas keskustelu kunnan asioista laajalla rintamalla!!

14

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä viipyy

kiivas keskustelu?

Onko Pöytyällä kuntalaisten palvelut hyvällä mallilla? Miten toimii terveydenhuolto ja saako lääkärinaikoja silloin kun tarvitsee? Entä miten on liikunta ja kulttuuripalveluiden tarjonta? Kirjastojen aukioloajat ja palvelut? Kunnanviraston palveluajat?

Mitä tapahtuu, kun nyt PerusSuomalaiset rynnivät myös Pöytyän kunnanvaltuustoon? Paraneeko päätöksenteko siitä ja tuleeko se lähemmäksi tavallista kuntalaista?

• ...

Pöytyän ps ääniharava nyt on ainakin pesunkestävä poliitikko, ei parane uskoa ainakaan mitään mitä sanoo vaikka itse taitaa tarinoihinsa uskoakin...

• Mikä tekee

perussuomalaisesta valtuutetusta jotenkin vähemmän uskottavan?

• ....

Tässä tapauksessa ei ole puolueella mitään tekemistä...

• Paljonkin,

Perussuomalaisilla on paljonkin tekemistä!

• Tyrmistynyt

Sinne kuuluu kummia.

Työllisyyden ja palvelujen mahdollistamista vähennetään lopettamalla elinkeinoyhteistyö ja maakunnallisten hankkeiden kohdistaminen vastoin yrittäjien tahtoa. Olen ennen toiminut V-S Yrittäjien näköalapaikalla, enkä ole vastaavaan törmännyt

Työsujeluilmoitustakin valmistellaan. Karmeaa johtamista ja koheltamista Pöytyässä..

Lukekaa Turun Sanomia.

• Valota vähän!

Ei tule Turun Sanomia meille kun on porvarilehti. Millä hallinnon alueella johtaminen on koheltamista ja missä valmistellaan työsuojeluilmoitusta?

• Tyrmistynyt

Yrityskolmiossa eli alueen kehittämiskeskuksessa valmistellaan työsuojeluilmoitusta. Pöytyän kunnanjohtaja ei ole puhunut vuoden 2005 jälkeen Yrityskolmion päällikölle.

Elinkeinoneuvontaa työpaikkojen lisäämiseksi ja maakunnallisten hankkeiden saamiseksi suunnitellaan lopetettavaksi seudullisena yhteistyönä..

• Tyrmistynyt

Taisi olla vuoden 2008 jälkeen

• Kenessä vika?

Syytetäänkö siinä sitten kunnanjohtajaa jostain työpaikkakiusaamisesta?

• Kaikki hyvin.

2005 oli oikea vuosi. Ei ole pomolle tullut mitään sanottavaa sen vuoden jälkeen. Ilmeisesti kaikki oli hyvin.
      Suomalaisessa työkulttuurissa pomo ei yleensä muista kiittää hyvästä työstä, mutta huonosta tulee palautetta äkäisesti ja äkkiä.

• Johtamistaito

Kehumiset sanotaan hiljaa kahden kesken, jos sitten ollenkaan. Haukkumiset sanotaan varmasti ja kaikkien kuullen kovalla äänellä.

• TS 30.4. sivu 2

Pöytyä menetti kaksi (2) miljoonaa euroa valtion kehittämisrahaa. Se on aika paljon yhtä asukasta kohti. Sillä olisi saanut paljon aikaan.

• Loimaa-Pöytyä

Ongelmalta ja rahojen ja työpaikkojen menetykseltä välttyy, kun Pöytyä päättää liittyä Loimaaseen. Kunta on aivan liian pieni nykyisessä poliittisessa ympäristössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe