Verovinkki vuodelle 2013

joiojjo

10

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas se alkaa

No en eroa en, monista sinä viestiäsi ihan niin paljon kuin haluat.

• erosin ja kannatti

Erosin jo monta vuotta sitten ja olen näillä säästetyillä rahoilla muutaman ulkomaanreissun. Itselläni tuo säästö on vuodesta toista tonnia, joten miksi ihmeessä maksaisin täysin turhasta. Hautaan pääsen täysin samalla hinnalla kuin muutkin eikä siunaamiseeni pappia tarvita.

Erotkaan ihmeessä kirkosta jos ette sen palveluita käytä. Miksi maksaa tyhjästä yhtään mitään ?

Koko kirkko pitäisi erottaa valtiosta. Ne tukisivat jotka haluaisivat oikeasti.

• Miten olisi

Eikö ne säästetyt pennoset kannattaisi pitää kaapissa eikä tuhlata niitä ulkomaanmatkoihin, voisi sitten aina iltaisin silitellä niitä?

• erosin ja kannatti
        Miten olisi kirjoitti:

Eikö ne säästetyt pennoset kannattaisi pitää kaapissa eikä tuhlata niitä ulkomaanmatkoihin, voisi sitten aina iltaisin silitellä niitä?

Miksi ihmeessä niitä rahoja pitäisi silitellä? On ihana matkustella ja katsoa maailmaa. On sitä elämään Askolan ulkopuolellakin.

• www.liitykirkkoon.fi

Se siitä.

• papit niitä pehempia

Mitä ihmettä saa kirkosta ? Noh maksaa turhasta ...jos joku haluaa tukea pedofiilien toimintaa, niin siitä vaan. Kirkon sisällä tapahtuu paljon epäasiallista toimintaa lapsia kohtaa. Papit käyttävät seksuaalisesti hyväkseen......näistähän on vähä väliä uutisissa juttuja.

• paaviliksi

Ketkä valtion kirkon papit ovat pedofiilejä? Kuka on siitä tuomittu? Ei pidä sekoittaa kirkosta eronneita lahkoja tai katollista kirkkoa isä kirkkoon.

Parempi laskea montako pulloa viinaa saa kirkollisverolla. Siihenhän se menee eikä riitäkään.

• Paitsi että

Yritit vastata huuhelolle joka monistaa tätä samaa tekstiään eri paikkakuntien palstoilla, aivan kuten tuo avaajakin, vapaa-ajattelijoilla kun on taas se vuotuinen roskapostituskampanja käynnissä.

• syvältä on
        Paitsi että kirjoitti:

Yritit vastata huuhelolle joka monistaa tätä samaa tekstiään eri paikkakuntien palstoilla, aivan kuten tuo avaajakin, vapaa-ajattelijoilla kun on taas se vuotuinen roskapostituskampanja käynnissä.

En ole ensimmäistäkään tekstiäni monistanut enkä ole tämän ketjun alkuperäinen kirjoittaja. Tottahan se on kuitenkin että on hullua maksaa satujen kuuntelemisesta ja jouluvirsien laulusta tonnia vuodessa. Jokainen voi mennä kirkkoon ilman kirkollisveron maksuakin. Itse erosin kirkosta jo vuosia sitten enkä ole katunut päivääkään. Erotkaan ihmeessä kirkosta jos tuntuu että maksatte turhasta ja tuette pedojen toimintaa. Kyllä evlut kirkko on samanlainen kuin katollinen kirkkokin....

• Vuodenvaihde lähenee

Vuodenvaihde lähenee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe