Verovinkki vuodelle 2013
10
155
Vastaukset
- Taas se alkaa
No en eroa en, monista sinä viestiäsi ihan niin paljon kuin haluat.
- erosin ja kannatti
Erosin jo monta vuotta sitten ja olen näillä säästetyillä rahoilla muutaman ulkomaanreissun. Itselläni tuo säästö on vuodesta toista tonnia, joten miksi ihmeessä maksaisin täysin turhasta. Hautaan pääsen täysin samalla hinnalla kuin muutkin eikä siunaamiseeni pappia tarvita.
Erotkaan ihmeessä kirkosta jos ette sen palveluita käytä. Miksi maksaa tyhjästä yhtään mitään ?
Koko kirkko pitäisi erottaa valtiosta. Ne tukisivat jotka haluaisivat oikeasti.- Miten olisi
Eikö ne säästetyt pennoset kannattaisi pitää kaapissa eikä tuhlata niitä ulkomaanmatkoihin, voisi sitten aina iltaisin silitellä niitä?
- erosin ja kannatti
Miten olisi kirjoitti:
Eikö ne säästetyt pennoset kannattaisi pitää kaapissa eikä tuhlata niitä ulkomaanmatkoihin, voisi sitten aina iltaisin silitellä niitä?
Miksi ihmeessä niitä rahoja pitäisi silitellä? On ihana matkustella ja katsoa maailmaa. On sitä elämään Askolan ulkopuolellakin.
- www.liitykirkkoon.fi
Se siitä.
- papit niitä pehempia
Mitä ihmettä saa kirkosta ? Noh maksaa turhasta ...jos joku haluaa tukea pedofiilien toimintaa, niin siitä vaan. Kirkon sisällä tapahtuu paljon epäasiallista toimintaa lapsia kohtaa. Papit käyttävät seksuaalisesti hyväkseen......näistähän on vähä väliä uutisissa juttuja.
- paaviliksi
Ketkä valtion kirkon papit ovat pedofiilejä? Kuka on siitä tuomittu? Ei pidä sekoittaa kirkosta eronneita lahkoja tai katollista kirkkoa isä kirkkoon.
Parempi laskea montako pulloa viinaa saa kirkollisverolla. Siihenhän se menee eikä riitäkään.- Paitsi että
Yritit vastata huuhelolle joka monistaa tätä samaa tekstiään eri paikkakuntien palstoilla, aivan kuten tuo avaajakin, vapaa-ajattelijoilla kun on taas se vuotuinen roskapostituskampanja käynnissä.
- syvältä on
Paitsi että kirjoitti:
Yritit vastata huuhelolle joka monistaa tätä samaa tekstiään eri paikkakuntien palstoilla, aivan kuten tuo avaajakin, vapaa-ajattelijoilla kun on taas se vuotuinen roskapostituskampanja käynnissä.
En ole ensimmäistäkään tekstiäni monistanut enkä ole tämän ketjun alkuperäinen kirjoittaja. Tottahan se on kuitenkin että on hullua maksaa satujen kuuntelemisesta ja jouluvirsien laulusta tonnia vuodessa. Jokainen voi mennä kirkkoon ilman kirkollisveron maksuakin. Itse erosin kirkosta jo vuosia sitten enkä ole katunut päivääkään. Erotkaan ihmeessä kirkosta jos tuntuu että maksatte turhasta ja tuette pedojen toimintaa. Kyllä evlut kirkko on samanlainen kuin katollinen kirkkokin....
- Vuodenvaihde lähenee
Vuodenvaihde lähenee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425646Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304094Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192394Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2952220Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321202Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1311190- 35984
- 169895