detur huonot oppaat

fatimankäsi

miksi deturilla on niin huonot oppaat Tunisiassa ??

24

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muru

      Kukakohan niistä mahtaa olla huono??

    • Kivoja oppaita

      Eikä ole huonot! Tosi mukavia tyyppejä:)

      • Tunisiassa käynyt

        tuo aloitushan on "provo". Yleensä itseensä kyllästyneet moukat jotka eivät ole käyneet korkeasaarta kaueampana, kirjoittelevat tollaista mistä eivät tiedä mitään.


    • Paljon reissannut

      Vuoden 2011 syksyllä matka Tunisiassa oli tosi hieno kokemus, erityisesti sen vuoksi, että meillä oli asiantunteva ja työstään pitävä opas mukana esimerkiksi Saharan retkellä. Ilman oppaan erinomaista ja sujuvaa paikallistuntemusta olisi moni asia jäänyt tietämättä. Harvoin onnistuu saamaan näin hyvää opastusta - Kiitos, Marjo!

    • jouko&lea

      samaa ollaan mietitty. aika tylsiä ja vanhoja olivat. yksi puhui vaan itsestään ja nauroi omille jutuilleen. missä on ne vanhojen aikojen, nuoret, mukavat ja kauniit oppaat ?

    • millie

      mut kyll ainaskin tjäreborgilla oli pari vuotta sit keväällä ihana tunisial mies oppaana, osasi suomeakin kun oli asunut Suomessa, niin söötti ....

    • tn

      on niin tyhmiä oppaat ....

    • Voi voi....

      Ei passaa sitten lähteä DETURIN matkalle,jos kaikki on niin huonoa...Vaihtakaa valittajat matkatoimistoa..

      P.S.Itse olin syyskuussa 3 viikkoa eikä ollut mitään valittamista...Kaikki tosi mukavia...Jotkut ihmiset eivät ole mihinkään tyytyväisiä..

      • faktaa pöytään

        niinpä niin,viestin aloittaja voisi hieman avata salaista arkkuaan ja kertoa mitä huonoa havaitsit Deturin matkaoppaissa Tunisiassa. Epäilen että,et varmaankaan tiedä missäpäin maailmaa tuo matkaoppaita parjaamasi lomakohde Tunisia on.


    • muruinen

      mulla ei ainakaan ole moittimista, olin tunisiassa äsken 2 viikkoa ja nyt kohta lähdössä uudestaan.

    • Hilloleipä

      Meille luvattiin neuvontaa omalla kotikielellämme... mutta kuitenkin saimme norjankielisen oppaan...

    • Yano on Sousseen

      Tunisian Sousse on kiva paikka. NYt jo neljättä kertaa odotellessa.

      • Sousse67

        Täällä odotellaan myös....Paikka on number ONE..!!!


    • nik omik opaat

      itte olen tunisislainen , mä huomasin että seturille niin huono palvelu ja oppat , eikä osa hoita asiat se osavat juo ja pelleilä apinoita k koko aika .

    • Matkahöpöt

      Turkin Alanyassa television matkaoppaita seuratessa näyttää, että siellä on vaan niitä kammottavia suomibaareja, mainiki ja heikin baari ym. kammottavuuksia.
      Alanyassakin on hienoja ravintoloita, joissa oikeasti on hyvää ruokaa ja mielenkiintoisia esiintyjiä. LÖYTYY MUUTAKIN KUIN JUNTTIKARAOKEPAIKKOJA.
      Matkaoppaat vaan ei ole koskaan tienneet näistä musiikkibaareista yhtään mitään. Matkaoppaat tuntevat vaan diskoja ja suomihumppapaikkoja.
      Sama juttu on ollut Tunisiassa! Paikallisilta ihmisiltä saatiin tietoa hienosta yökerhosta, jossa soitti joka ilta Tunisialainen hieno bändi tunisialaista musiikkia. Aivan mahtavaa menoa.
      Eikä matkaoppaat ohjelmassa ole mainittu sanallakaan Soussen hienoista ravintoloista kuten, La Fiesta, D´Estrages, 3 Dolphins, Bonabarte, Farmers jne.

    • paskafirma on

      ihan sama onko turkii tai tunisia, samt ala-arvloiset eukot siellä on deturilla

    • Sousessa kävijä

      Ei ne kaikki Deturin oppaat huonoja ole. Suurin osa ihan yes tyyppejä. Aivan erityisesti mainitsen Päivin, joka nyt on liittynyt joukkoon. Aiemmin oli kilpailevan yhtiön palvekuksessa. Hän kauan Tunisiassa asuneena tuntee paikat ja puhuu myös arabiaa. Kiitos Päivi avustasi silloin muutama vuosi takaperin.

    • roskajoukkoako vaan

      ei ole tunisiassa sen huonompia kuin muuallakaan, kielitaidotonta ja saamatonta joukkoa kaikkialla

      • roskaa roskaa

        Sama white trash roskajoukko -spede täälläkin :D Saamattomuudesta ei tätä pelleä voi syyttää: kaikilla palstoilla sekoilemassa ;) Millainen on äitinsä?


    • Järkyttävää

      katsella sitä yhtä joka ei osaa sanaakaan ruotsia (miten vähän kouluja nämä arabien naiset ovatkaan käyneet?) ja englantikin on kammottavaa:)

      • järkyttynyt myös!

        Ihan järkyttävää ajatella ahdistustasi, kun katsot ohjelmaa! Itse olet epäilemättä hyvin kolutettu, sivistynyt ihminen. Jopa kirjoituksesi on täydellistä suomea. Jaan ihan angstisi noiden oppaiden takia, otetaanpas taas pamia!


    • asdfghjlkjhg

      Niistä musiikkipaikoista ei kellään matkaoppaalla ole ollut mitään käsitystä. Samoin mahtavat ravintolat on jääneet täysin huomiotta. Matkaoppaatohjelmasta saa käsityksen tylsästä paikasta. Ja sousse on kuitenkin hieno lomakohde. Kannattaa vaan mennä huhti-toukokuussa, jolloin siellä alkaa olla lämmintä. Tai sitten syksymmällä. Kesälläkin on siellä oltu, mutta silloin voi olla monelle suomalaiselle liian kuuma. Maaliskuussa vielä hieman viileää eikä vielä rantakelejä.
      Matkaoppaat ohjelma ei tee oikeutta lomakohteille.

    • Musadiggari Tunisias

      Syksyllä neljäs kerta Sousseen. Paikallisilta kannattaa kysyä ravintoloissa niitä hyviä musapaikkoja, joissa kuulee hienoa tunisialaista musiikkia ja muusikkoja. Monissa ravintoloissakin on esiintyjiä. Hienoja musakokemuksia, kun taitavat muusikot soittavat ja improvisoivat.
      Tej Marhabassa oli kolmisen vuotta sitten todella kova bändi yökerhossa soittamassa tunisialaista folk/rock/jazzia. Olimme kuuntelemassa parina viimeisenä iltana. Huh mitä loistomuusikoita. Sinne meidät ohjasi muistaakseni Albatrossin nuori tarjoilija kun satuimme hänen kanssaan juttelemaan ja kyselemään tunisialaisista musiikkibaareista.
      Sen ajan matkaoppaat eivät tienneet moisista musajutuista yhtikäs mitään.

    • Omatoimisuus!

      Yleensäkin kannattaa matkakohteissa olla omatoiminen. Saa helkkaristi enemmän irti matkoista ja tutustuu mukaviin paikallisiin ihmisiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe