Paseo Juan Aparicion ja Apollo kadun risteyksessä.
Hiipessämme klo 20.30:n tienoissa kauppakujalta paseon alkuun oli mainitsemassani paikassa juuri alkanut värillisten matenerojen ja mustapukuisten paikallispollarien välinen kahakka.
Mantenerot käyttivät aseinaan Mamafinan tuoleja ja poliisit harvakseltaan pamppuja.
Pollarit, lopulta toistakymmentä, olivat varsin avuttomia. Olisivat yhteisvoimin ottaneet lähimmän riehujan kiinni, pamputtaneet ja raudoittaneet ja siirtyneet seuraan tyyppiin niin eipä olisi kahakka kestänyt puolta tuntia.
Lopulta osa manteneroista tappeli keskenään.
Luulen rettelön alkaneen näkemyseroista bisnesajoissa.
Kävimme siinä joka ilta istusekelemassa, Mamafinassa tai rantalaakongilla.
Katselimme touhua ja tutustuimme muutamaan kauppiaaseen.
Antavathan ne väriä, kun pysyvät kohtuudessa.
Normalistihan pollarit päivystävät klo22:n tienoille jolloin, heidän poistuttuaan bisnesmiehet tulevat nyytteineen.
Nyt oli aikataulu hiljalleen liukunut varhaisemmaksi ja viimei lauantai-iltane pojilla oli olleet marketit levällään jo 20:n tienoissa. Siinä lienee syy?
Mutta muuten elämän etsijöille.
Korttelimme discot ovat hiljentyneet viime vuosina ja juhlijat siirtyneet sisäkaupungin suuntaan mutta kyllä nuorisoa on rutkasti liikkeellä.
Turha valittaa pelkistä eläkeläisistä!
Jäljistä päätellen yksi jatkopaikka on kalastaman sivuitse kulkeva katu.
Viikonloppuisin on tyhjää pulloa merkillepantavan paljon mutta EHJINÄ.
Viikoilla nuorisolle tuntuvat riittävän aamuun asti avoinna olevat discot ja baarit.
Viime vuosina emme enää ole luumuilleet aamuyöhön asti joten tämän hetken tilanteen pystyn päättelemään äänihavaintojen perusteella.
Vieläkin riittää, hiljentymisestä huolimatta, meidänkin kulmillemme yöelämää mutta arkisin hiljenee jo 2 - 4:n tienoissa.
Tiedän koska sisäpihan puoleisen huoneen rempan vuoksi nukuimme meren puolella.
Toissailtana Torreviejassa hässäkkää.
26-v
0
300
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892