Pikkulutka saa mitä ansaitseekin

Kurinpitäjä

-Jää vielä hetkeksi luokkaan, minulla olisi hieman asiaa.
Tyttö katsoo minua uteliaana, mutta istahtaa takaisin paikalleen. Muut oppilaat lähtevät kukin vuorollaan ulos luokkahuoneesta. Jatkan edessäni olevan opettajan oppaan lukemista välinpitämättömän näköisenä, ja odotan kunnes olemme luokassa kahden. Kun muut oppilaat lopulta ovat lähteneet, nousen opettajanpöydän takaa, käyn vielä ovella ja vilkaisen käytävään. Se on tyhjä, mainiota. Siivoojaat tulevat vasta illalla. Meillä on hyvin aikaa. Menen takaisin istumaan ja kutsun tytön luokseni.

Hän nousee paikaltaan ja tulee seisomaan opettajan pöydän eteen. Katson hänta ankarasti ja näen miten tytön epävarmuus lisääntyy. Hän selvästikin aavistaa että nuhtelu on tulossa, mutta ei voi tietää syytä siihen. Nautin valta-asemasta joka minulla on tuohon 18-vuotiaaseen nuoreen oppilaaseen nähden, olenhan hänen opettajansa ja häntä kaksi kertaa vanhempi mies.

-Tiedän että sinä olet käynyt netissä Suomi 24:n seksipalstalla. Ja oikein kinky-palstalla, jossa ovat kaikkein pervoimmat jutut ja miehet.
Tytön viattoman näköiset kasvot lehahtavat aivan punaisiksi ja hänen katseensa kääntyy alaspäin häpeästä.
-Mitä... mistä opettaja voi tietää...
Nousen pöydän takaa ja kävelen tytön vierelle. Hän seisoo hiljaa paikoillaan, kun kouraisen häntä yhtäkkiä takapuolesta. Tyttö on niin yllättynyt tilanteesta että ei vastustele, katsoo vain maahan kasvot entistäkin enemmän punoittaen.
-Keikuttelet persettäsi tiukoissa farkuissa ja härnäät miehiä. Pikkulutka on selvästikin kunnon kurituksen tarpeessa. Riisu paitasi pois.

Ehkä se johtuu tilanteen yllättävyydestä tai sitten ääneni käskevästä sävystä, mutta joka tapauksessa tyttö tottelee nöyrästi. Pian hänellä on pelkät rintaliivit ylävartalonsa peittona. Annan uuden määräyksen.
-Kumarru tuohon pöydän ylle nojallesi niin, että yläkroppasi on pöydän päällä ja pylly oikein kunnolla pystyssä.
Tyttö tottelee jälleen. Kun hän pyllistää edessäni pöytään nojaten, otan pöytälaatikosta esiin aamulla sinne tuomani nahkaremmit. Kiedon ne tiukasti tytön ranteiden ympärille, ja kiinnitän toisesta päästä pöydän päässä oleviin, tätä tarkoitusta varten asentamiini lujiin pidikkeisiin. Tyttö voi nyt rimpuilla miten tahtoo, mutta irti hän ei pääse. Narttu on lujasti remmeissä kiinni.

Kouraisen vielä kerran tytön persettä nyt kun hän ei voi mitenkään vastustella minua, tartun sitten hänen farkkuihinsa ja alan riisua niitä hänen yltään. Tyttö inahtaa jotain vastalauseelta kuulostavaa, mutta ei voi tehdä mitään. Lopulta hän on edessäni pelkissä rintaliiveissä ja pikkupöksyissä, pöydän yllä pyllistäen ja tiukasti remmeissä. Otan kiinni tytön alushousujen saumoista ja alan hitaasti ujuttaa niitä pois hänen jaloistaan.
-Otetaan nämäkin pois. Ei tuollainen lutka tarvitse pikkupöksyjä.

Lopulta tyttö on edessäni täysin alastomana, minulla on yhä kaikki vaatteet ylläni. Avaan toisen pöytälaatikon, ja huomaan tytön kalpenevan kun hän näkee minun kaivavan sieltä esiin kerälle käärityn piiskan.
-Pikkulutka saakin nyt oikein kunnon oppitunnin.

Astelen tytön taaksen, nostan käteni ylös ja lähetän sitten piiskan liikkeeseen. Piiska läimähtää voimalla vasten 18-vuotiaan nartun paljaita pakaroita. Tyttö älähtää kun se osuu hänen pyllyään vasten kipeästi. Punertava jälki jää pakaroille merkiksi nöyryytyksestä.

Toinen kipeä piiskansivallus pamahtaa piinallisesti vasten pakaroita. Lisää osumia seuraa, tytön yhä enemmän punoittavaa peppua kurittaen. Kolmas, neljäs, viides... Lopulta, kun piiskani on raiskannut tytön pakaroita jo pitkälti toistakymmentä kertaa, pyyhin hikeä otsaltani. Tyttökin on aivan hikinen, inisee enimmäkseen hiljaa, välillä valittaa ääneen saadessaan lujan piiskaniskun somalle pikku pyllylleen.

Painan suuni lähelle tytön korvaa ja ähisen hänelle:
-Joko riittää? Tiedätkö miksi sait piiskaa?
Tyttö nieleskelee hikeä ja kyyneleitä vastatessaan.
-Koska olen tällainen pikkulutka.
-Juuri niin. Entä mitä pikkulutkan kuuluu sanoa saatuaan kuritusta?
-Kiitos herra, että kuritit minua. Kiitos että kuritit huoraasi.
-Ole hyvä. Sinä varmasti ansaitsit jokaisen saamasi iskun, narttu.
-Niin ansaitsin, herra.
-Huomenaamulla tulet koululle puoli tuntia normaalia aiemmin, sillä saat imeä minun kaluani koulun tarvikevarastossa. Sinähän pidät vanhemman miehen ison kyrvän imemisestä, vai mitä pikkuhuora.
-Kyllä pidän, herra.

Tyttö lähtee luokasta puettuaan vaatteensa taas ylleen. Odotan jo huomista suihinottoa, sillä alistettu 18-vuotias lutka haluaa varmasti miellyttää herraansa mahdollisimman paljon.

Nautintoa tulee tuottamaan myös se, että voin katsella miten tyttö pakarat kipeiksi piiskattuina pyörii ja kiehnää koko oppitunnin ajan levottomasti tuolillaan. Ja miten hän perinpohjin kuritettuna tietää ja tuntee joka hetki itsekin millainen pikkuhuora onkaan.

11

13185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkulutka94

      mmmmm ;)))

    • Tarkkailija.

      Tämmöisen tekstin kirjoittaja edesvastuuseen,törkeästä kirjoituk - sesta.

      • Hupsistakreikkaa

        Olen samaa mieltä.. .__.


      • b.kjbkjbjk

        Haista paska ;D moralisti. Vahingossako näille sivuille eksyit?


    • näin

      Ja sitten tytön kertomuksen perusteella seuraavana aamuna tulivat poliisit, ja ottivat raiskaajan kiinni.

      Raiskaaja sai oikeudessa tuomiokseen ankaran nuhtelun (kirjallinen huomautus epäsiveellisestä käyttäytymisestä ja toisen henkilöön kajoamisesta) sekä korvausvelvoitteen kivusta ja kunnianloukkauksesta 28,50 euroa.

      Tyttö teki myöhemmin itsarin.

    • pikkulutka94

      mun mielestä tossa tekstissä ei oo mitään vikaa, en laittais tommosta kohtelua pahakseni yhtään :p äärimmäisen kiihottavaa. Ja ne jotka ei tätä ymmärrä voi poistua

      • kknnnnnnnnnnnnn

        Samaa mieltä. Ex puolet nuorempi tyttöystäväni tykkäsi myös ;)


    • tessa

      Huoh. Miten voi olla että näitä moralisoijia aina eksyy tänne. Täällä luodaan fantasioita eikä kerrota mitä tapahtui eilen koulun jälkeen, ihmiset.
      Novellista sen verran että muuten hyvää matskua, mutta vähän jää dialogi epäloogiseksi jossain määrin. Mutta juu, olisi lukionkin käyminen motivoivampaa tuollaisten opettajien kanssa, näin ajatuksen tasolla.

    • the wall

      sitten tuli pikkulutkan isokokoinen poikakaveri ,otti opea rivelistä kiini ja mätti kunnolla turpaan,riisui open housut ja työnsi piiskan ja karttakepin ja tuolin opettajan perseeseen,ja kun koulu oli tyhjä sitoi hän open kädet nahkaremmeillä ja veteli opea pitkin käytäviä rappuset ylös ja rappuset alas,lopuksi hän viänsi kunnonpaskat open päälle,siinä teille fantasiaa saatana

    • te jotka moititte kirjoittajaa, kirjoitatte jatkoja. Miettikää nyt vähän! täällä kuuluu saada kirjoitella pervoja ja lukea. henk.koht. en pistäisi yhtään pahaksi jos minuakin kuritetaisi..

    • aaah1

      lisää kiitos.............opettajilla täytyy olla lupa opettaa myös tuhmia nuoria naisia ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe