nostan..

tinttarella

hattua,kaikille partiolaisille Padasjoella.Vettä tulee taivaalta,mutta ei haittaa 12000 partiolaista elää ja nauttii leirielämästä.Jippii Jamboree,huomenna tavataan vierailupäivän merkeissä.

5

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertsa

      Tänään kävin Taruksella moikkaamassa tyttöystävää ja hyvin he siellä viihtyvät vaikka vettä on satanutkin/satoikin. Kuivia vaatteita kyllä toimitin ettei hänen tarvinnu märissä olla. Kannattaa valita sellaiset kengät joiden kanssa ei tarvitse mutaa väistellä eli kengät likaantuu väkisinkin.

      Muuten koko homma oli hyvin järjestetty mutta kuljetus "parkkipaikalta" eli tien varresta vain kesti 1 tunti ja 15 minuuttia kun oli näitä paikallisia "ruuhkia" ja alueelle on niin kapea tie ettei siitä mahtunut kuin yksi bussi, joten aikaa kannattaa varata hyvin kun sinne lähtee. Eli bussien kunnollinen ajojärjestelyjen sumpliminen pikkutiellä oli vähän hakoteillä, muuten homma pelasi.

      • tinttarella

        Olimme eilen Taruksella ja huh mikä pieni "kaupunki" metsän keskellä takana kaukana missä ei ole mitään.Ja mitä hurjaa jengii.Makuualustat ja makuupussit kosteena ja niissä nukutaan.Ei meikäläisten hommaa,mutta tytär oli hengissä ja hyvin näytti voivan. Ja se ilme,kun tuotiin kuivia sukkia ym.

        Hieno homma ja kannatti lähteä 500km päähän katsomaan näitä upeita nuoria partiolaisia.Sade se näyttäytyi myös meille vierailijoille välillä. Mut eihän säässä ole vikaa, vaan asusteissa????.


      • mekin
        tinttarella kirjoitti:

        Olimme eilen Taruksella ja huh mikä pieni "kaupunki" metsän keskellä takana kaukana missä ei ole mitään.Ja mitä hurjaa jengii.Makuualustat ja makuupussit kosteena ja niissä nukutaan.Ei meikäläisten hommaa,mutta tytär oli hengissä ja hyvin näytti voivan. Ja se ilme,kun tuotiin kuivia sukkia ym.

        Hieno homma ja kannatti lähteä 500km päähän katsomaan näitä upeita nuoria partiolaisia.Sade se näyttäytyi myös meille vierailijoille välillä. Mut eihän säässä ole vikaa, vaan asusteissa????.

        Meidän partiolaiset näyttivät lauantaina aika väsyneiltä. Toivottavasti johtajilla on aikaa huolehtia pienimmistä leiriläisistä kaikkien muiden hommien lomassa. Mekin veimme puhtaita ja kuivia vaatteita, huolettaa vähän ne, joiden kotoa ei huolto sinne asti pelaa. Tuntuu, että liikaa luotettin kotiväen huolehtimiseen. Esimerkiksi märkiä vaatteita tuntui olevan aika monella. Kuivauksesta olisi pitänyt huolehtia paremmin, ei ehkä pienimmät vielä osaa itse huolehtia kaikkia kamojaan kuivaustelttaaan. Ilmasto siellä tuntui olevan todellakin niin kostea, että on vaikea saada ulkoilmassa kuivattua mitään.
        Mahtava kokemus leiri varmasti on kuitenkin.
        Toivottavasti säät paranee :)


      • vaeltaja
        mekin kirjoitti:

        Meidän partiolaiset näyttivät lauantaina aika väsyneiltä. Toivottavasti johtajilla on aikaa huolehtia pienimmistä leiriläisistä kaikkien muiden hommien lomassa. Mekin veimme puhtaita ja kuivia vaatteita, huolettaa vähän ne, joiden kotoa ei huolto sinne asti pelaa. Tuntuu, että liikaa luotettin kotiväen huolehtimiseen. Esimerkiksi märkiä vaatteita tuntui olevan aika monella. Kuivauksesta olisi pitänyt huolehtia paremmin, ei ehkä pienimmät vielä osaa itse huolehtia kaikkia kamojaan kuivaustelttaaan. Ilmasto siellä tuntui olevan todellakin niin kostea, että on vaikea saada ulkoilmassa kuivattua mitään.
        Mahtava kokemus leiri varmasti on kuitenkin.
        Toivottavasti säät paranee :)

        moi
        olin ite taruksella.. siellä kyllä sato, mutta kaikilla oli hauskaa..vaikka haikilla oli kaikki vaatteet märkiä... sen kyllä tajus ku sai kuivia vaatteita et miten ihanaa se on...


      • tyttö-87
        vaeltaja kirjoitti:

        moi
        olin ite taruksella.. siellä kyllä sato, mutta kaikilla oli hauskaa..vaikka haikilla oli kaikki vaatteet märkiä... sen kyllä tajus ku sai kuivia vaatteita et miten ihanaa se on...

        juu mä olin kans taruksella!:) olihan se mielettömän mahtava leiri vaikka märkää olikin mut sillekin enää naureskelee.. xD mä olin haikilla yhdellä rastilla.. onks sulla joka olit taruksella, Mesee??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe