Hei!
Olen 18vuotias hyvin eläinrakas ja vastuuntuntoinen tyttö, ja asustelen siskoni kanssa kaksiossa Oulussa. Meillä asustaa myös 1,5v yorkshiren terrieri poika Sergei, joka tulee toimeen kaikkien kanssa ja on hyvin matalaenerginen. Joten koirasi pitäisi tulla toimeen muiden urosten kanssa.
Olen hoitanut nyt viimeiset kolme vuotta kavereideni ja tuttujen koiria aina kun he ovat rakkaimmilleen luotettavaa hoitopaikkaa tarvineet. Perheelläni on myös aina ollut eläimiä ja koirat ovat olleet minulle lapsesta asti ''kutsumus''. Kokemusta löytyy kaniini kokoisesta pienen ponin kokoiseen koiraan.
Koska olen työtön olen aika paljon kotona ja koirat eivät joudu jäämään yksin paljon koskaan. Jos minun pitää käydä jossain, siskoni voi olla koirien kanssa.
Lähiössämme on myös oikein hyvät ulkoilu mahdollisuudet myös talvisin.
Eli jos tarvitset milloin vain hoitopaikkaa, voit ottaa minuun yhteyttä lyhyelläkin varoitusajalla. Voin myös ottaa koirasi sijoitukseen kunnes hänelle löytyy lopullinen uusi koti.
[email protected]
Koiranhoitopaikka tai sijoituskoti Oulussa tarjolla!
dogloverrr
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472