Elikkä siis kuinka aikaisin kannattaa laittaa hakemusta menemään? itse olen AFS:sää järjestöksi aatellut ja Aasiaan päin olisi suunta. Nyt olen ysillä ja lukion ekan vuoden jälkeen haluaisin vaihtoon lähteä. Kannaattaako alkaa hakemaan jo ensi kevään puolella, vaiko milloin? tärkee asia ja toivon että joku voisi neuvoa:)
milloin hakea vaihtoon?
1
202
Vastaukset
- anonyymi .
Hyvä, että olet alkanut jo hyvissä ajoin miettiä hakemisajankohtaa. :)
Etenkin Aasiaan hakiessa hyvä nyrkkisääntö on hakea heti kuin haku haluamallesi vuodelle alkaa. Aikaisesta hausta ei haittaakaan ole, päinvastoin. Ei kannatta jättää mitään, mihin itse voi vaikuttaa, liian myöhään; uutta mahdollisuutta ei tule.
Voit AFS:n sivuja stalkkailla tarkemmista hakuajan alkamis kohdista.
Kannattaa käyttää aikaa ja vaivaa laadukkaan hakemuksen aikaansaamiseksi. Pyri vastaamaan kaikkeen jotakin, äläkä missään nimessä jätä mitään allergioita tai sairauksia mainitsematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843372
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821329- 771327
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103981Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 43859
- 95857
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78845Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835