Näin "vaalien alla" ihan naurettavaa nuo lupaukset, eikö niitä pitäisi valvoa, että ne myös toteutetaan?? Vastuuta heille lupauksistaan...
Naurettavaa!
11
235
Vastaukset
- eräs E
Ainahan ne lupaa, eihän muuten pääse valtuustoon....
- itse olen mieltä
Ei pitäisi valvoa.
Nimenomaan. Vastuuseen pitäisi poliitikot saattaa katteettomista lupauksistaan. Nämä Eu-lupauksetkin, joita kaikkea kaunista luvattiin ennen liittymistä. Tiedot, lupaukset, siis valheet löytyvät kyllä ajankohtaisohjelmien arkistoista. Eikö MOT- tai muutkaan uskalla kaivaa näitä keskusteluja esiin arkistoistaan ja tehdä asiasta numeroa. Poliitikot on asetettava vastuuseen rikoksistaan kansaa vastaan.
- MummoAhlaisten
Yksi ehdokas lupasi säilyttää Ahlaisissa palvelut ja metsään meni.
No..vaaleissa se nähdään... - Ps on toivomme
Äänestäjä päättää nyt, antaako se vaalilupauksen antajalle vastuuvapautta.
Vuosikymmenien kokemuksella tiedetään, että kansa äänestää aivan vaalilupausten mukaan eikä sen mukaan miten poliitikot ovat toimineet vaalien välillä.
Kansan muisti on lyhyt ja sitä poliitikot käyttävät hyväkseen.
Perussuomalaiset on ainut toivomme. Soini ei kääntänyt takkia eduskuntavaalien jälkeen ja siitäkös demari-kokoomus-leiri median tukemana on närkästynyt!- Eipä
ole Soini edes yrittänyt kaataa hallitusta, jota povattiin tapahtuvaksi viime vuodenvaihteeseen mennessä. PÖÖ. Ei mitään hätää.
- perusääni
Eipä kirjoitti:
ole Soini edes yrittänyt kaataa hallitusta, jota povattiin tapahtuvaksi viime vuodenvaihteeseen mennessä. PÖÖ. Ei mitään hätää.
Tänään viineksi perussuomalaiset jättivät välikysymyksen, jonka johdosta äänestetään hallituksen luottamuksesta! Seuraa hieman asioita.
- Kysyivätkö
perusääni kirjoitti:
Tänään viineksi perussuomalaiset jättivät välikysymyksen, jonka johdosta äänestetään hallituksen luottamuksesta! Seuraa hieman asioita.
lupaa saada ikkunaa auki. Vai mitä kyselivät näin vaalien alla?
- Krzzzö
Kysyivätkö kirjoitti:
lupaa saada ikkunaa auki. Vai mitä kyselivät näin vaalien alla?
Ärsyttää koko vaali touhu. laitan kaikki mainokset roskiin ja vaihdan tv.kanavaa jos tulee vaaleista asiaa. Niin paljon turhia lupauksia
- persuslook
Minä lupaan pelastaa maailman, jos annatte minulle äänen, mutta jos ette, niin hukka perii..
hihhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Persulainen- Tuonoin
On nuo lupaukset uskomattomia mainoslauseita, uskovatko he itse niihin....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510564- 425602
- 435153
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033901- 483608
- 133543
- 313066
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise822928- 442713
- 562603