Outo reagointi laulamiseeni

kissatar94

Olen huomannut erään oudon asian kissastani...pentu on n. 7kk vanha ja aina kun alan laulamaan pentu hakeutuu mahdollisimman lähelle minua (esim. jos makaan sängyllä tulee joko mahaa vasten tai rintakehää vasten)makaamaan, aloittaa kehräämään ja yleensä myös alkaa "lutkuttamaan"/imemään joko paitaani tai sängyn peittoa. Mistä tämä oudohko käytös voisi johtua?

70

3269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FunFan

      Se tykkää..... ::)

      • kisun omistaja

        Meillä myös kun kisunpoikanen (5kk) on oikein tyytyväinen, se lutkuttaa vilttiä ja hyrisee. :) samalla leipoo vilttiä tassuilla. sitä on aina niin ihana kuunnella kun kuulostaa niin suloiselta se viltin imeminen :) tiedän kyllä että johtuu varmasti siitä että hieman liian aikaisin erotettu emostaan, mutta onnelliselta silti vaikuttaa :)


      • chanelle2
        kisun omistaja kirjoitti:

        Meillä myös kun kisunpoikanen (5kk) on oikein tyytyväinen, se lutkuttaa vilttiä ja hyrisee. :) samalla leipoo vilttiä tassuilla. sitä on aina niin ihana kuunnella kun kuulostaa niin suloiselta se viltin imeminen :) tiedän kyllä että johtuu varmasti siitä että hieman liian aikaisin erotettu emostaan, mutta onnelliselta silti vaikuttaa :)

        Kun kissa tai koira ns. ´leipoo´ vilttiä tyynyä tai muuta se on sillä hetkellä tavattoman onnellinen.Se sillä hetkellä muistaa emon turvallisen läsnäolon ja lämmon ja kokee ne samat tunteet kuin silloin ´vauvana´,sillä nämä pienet olennot stimuloivat ´leipomisella´emon maitorauhasia joka edistää maidon tuloa.Se olisi suuri häpeä ja nöyryyttävä teko tönäistä se pieni´leipuri´pois.Onnen hetkiä elämäänne.


    • Luin jostakin, että tuo johtuisi siitä, että ihmisen laulaessa rintakehä värisee hieman (sen tuntee itsekin kun asettaa käden rinnalleen kun puhuu tai laulaa). Kissalle tuo heikko värinä on hiljaista kehräämistä (kissankin kehräämisen joskus paremmin tuntee kuin kuulee) joten sille tulee hyvä olo. Jotkut kissat oppivat, että kun ihminen laulaa, se merkitsee kehräämistä eli hyvää oloa, ja koska emokissat usein kehräävät imettäessään pentujaan, kissa voi yhdistää kehräämisen imemiseen vielä myöhemminkin ja pyrkii sen vuoksi lähelle.

      Se kuitenkin tietää ettei ihminen imetä sitä, joten ehkä se purkaa imemisviettiään paitaan tai peittoon.

      En todellakaan tiedä kuinka todenmukainen tämä selitys on, mutta voi siinä ollakin perää. Ainakin minusta kuulostaisi aika johdonmukaiselta, etenkin kun kissasi on noinkin nuori.

    • hehoijee

      Villi veikkaus että pentu on erotettu emostaan alle 12 viikkoisena?

    • eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      haha voi kuinka söpöä :3 no mulla ois semmonen juttu että kun meiä kissa oli pentu se raahas semmosta pientä tyynyä kaikkialle. se nukku sen päällä ja toi sen aina minne menikin :) olisen raahaamista niin sulosta kattoo

    • E.P.

      Joo on. Mun kissa alkaa naukumaan ja tark.ilm.että oo hiljaa. En nimitt.ole musikaalinen ja laulu ehkä menee nuotin "vierestä"...

    • dog

      Mun entinen koira alkoi hurjan hyppisen muo vasten kun lauloin.En tiiä meinasko että lopeta jo...

    • Lemmikkien omistaja

      Omistajan laulu rentouttaa lemmikkejä.

      Kun minä laulan, koirani tulevat luokseni. Jos laulan seistessäni, yksi koiristani nousee takajaloilleen minua vasten. Muunlaisessa tilanteessa se ei koskaan nouse ketään vasten.

      Kissojani en ole huomannut tarkkailla laulaessani, ehkä siksi, etteivät ainkaan lähesty vaikka laulaisin.

    • kissojea

      tai sitten kissa vaan luulee, että sinuun sattuu, kun pidät kovaa meteliä. tulee lohduttamaan ja hellimään että olo paranisi ja hiljenisit...

    • Faunitar

      Minulla oli kissa, joka aina kun vihelsin kappaletta Olavinlinna tai Inarinjärvi ( hyvin samankaltaiset) tuli ja kiehnäsi, kehräsi, pyöriskeli. Oli ulkona vapaana kulkeva, mutta jostain aina ilmestyi, kun viheltelin. Emmi siirtyi ajasta ajasta ikuisuuteen 2008, mutta vieläkin kaipaan.

    • sillah1

      Mun edesmennyt ihana kissani raahasi kylppäristä mitä milloinkin, yleensä siivousrättejä, sieniä ja kerran yritti lattianpyyhkimislastaa, oli haukannut hiukka suuren palan :) kaikki tuotiin olohuoneeseen. Tämä kissa oppi itse noin 6 vuotiaana käymään oikealla pöntöllä, teki tarpeensa sinne ja peitteli hiekkalaatikolla olematonta jätöstä :)

    • ASsadasdadadasd

      Meidän seniorikissamme varastelee villasukkia ja kulkee sukka suussa mouruten pitkin kämppää. Usein vielä heittäytyy lattialle sukan kanssa piehtaroimaan ja mouruamaan :D lemppareita ovat tosiaan villasukat, mutta muutkin pehmeät sukat ja jopa käsipyyhkeetkin katoavat ihan pyykkikoristakin asti. Aina tulee eteisessä sukkia vastaan kun kotiin tulee.

      En tiedä mistä moinen käyttäytyminen johtuu, minulla ei ole hajuakaan minkä ikäisenä kissamme on vieroitettu. Kissa on tullut meille vasta näin eläkepäivillään, joten sen "lapsuudesta" en osaa sanoa.

    • Pierunääni

      Miten se katti suhtautuu pieruun?

      • myrkkyä

        mun entinen ukko piereskeli kissan nenään kun ei muuten saanut kissaa alas sängystä.johonkin myrkytykseen katti kuoli myöhemmin...


    • Kissapissa

      Se pyytää selvästi että lopettaisit mölyämisen

    • manuel6

      meidän kissa tulee tosi hermostuneeksi ja alkaa mouruta, kun mieheni puhelin soi ja jos ei hän vastaa, kissa menee tassuilla räpläämään puhelinta, minun puhelimen soiminen ei häntä haittaa. Olemme vaihtaneet soittoääntäkin mutta sekään ei ole auttanut

      • walesipoika

        Minun terrieri katsoo telkkaria ja paras ohjelma on Lentokenttäohjelma,jonka tunnarin tunnistaa, vaikka kesken unien ryntää katsomaan, että näkisi Jörö-koiran tullipuolelta.


      • kiskiskis

        kissat on viisaita.se kokee ettei tyhmä ukkos tarvii niin modernia kapistusta.


    • Liijan nuorena vierotettu emästä , mulla on 6 kuukautta vanha kissa ja etsii turvaa minusta sekin tuotiin luokseni liian nuorena noin 2 viikoa liian aikaisin sillä luovutus on 9 viikkoa jolloin emä alkaa hylkiä pokastaan tiedän aivan varmuudella , mut kyllä kissastasi hyvä tulee kun opetat tavoille ja anna penskana tehdä mitä se haluaa näin on asiat

      • 16+14

        Tiedoksesi jatkoa varten: kissan luovutusikä on 12 viikkkoa. :/


      • miumau2
        16+14 kirjoitti:

        Tiedoksesi jatkoa varten: kissan luovutusikä on 12 viikkkoa. :/

        Meitin KOLLI pitää saunasta.


      • näitä on
        miumau2 kirjoitti:

        Meitin KOLLI pitää saunasta.

        Meitin kollipoika tykkää WC-pöntöstä. Naapuri taas ei tykännyt siitä, että kissa tykkää siitä. Olin kuulemma vetänyt pöntön parisen kymmentä kertaa tunnissa ollessani töissä?
        Tämä tuli sitten itsekkin nähtyä. Kissa painaa napista ja juoksee reunan viereen kurkistamaan, mitä siellä tapahtuu. Tämän jälkeen odottaa kunnes ääntä ei kuulu(säiliö täynnä) ja sama uudestaan. Väsymätön perkele...

        Tilapäis fiksaus tehty pöntölle, mutta kai tuo pitää koittaa saaha muutettua vedettäväksi malliksi kissankin kiusaksi.


      • nesu rakas
        näitä on kirjoitti:

        Meitin kollipoika tykkää WC-pöntöstä. Naapuri taas ei tykännyt siitä, että kissa tykkää siitä. Olin kuulemma vetänyt pöntön parisen kymmentä kertaa tunnissa ollessani töissä?
        Tämä tuli sitten itsekkin nähtyä. Kissa painaa napista ja juoksee reunan viereen kurkistamaan, mitä siellä tapahtuu. Tämän jälkeen odottaa kunnes ääntä ei kuulu(säiliö täynnä) ja sama uudestaan. Väsymätön perkele...

        Tilapäis fiksaus tehty pöntölle, mutta kai tuo pitää koittaa saaha muutettua vedettäväksi malliksi kissankin kiusaksi.

        sama juttu mun nykysen kissan kanssa. kannet pitää muistaa laittaa kiinni muuten tulee kissapyykkiä


    • lyfgfhdufjisjfgsdkfl

      mun kissa on jtn 5 v. ja on oppinu tulee luokse kun kutsuu, joskus on kyllä säikäyttänyt, kun juoksee täysiä toisesta päästä huonetta, ja hyppää mun syliin! :D joskus otin sen mukaan suihkuun (ei siis pesulle vain mukaan ) ja sen jälkeen se on aina tullut mukaan, jos en päästä, se raapii ovea :/ välillä kun juttelen tuntuuettä kissa ymmärtäisi minua, esim. " tule nyt tänne, tule vain" kissa kattoo minua, " tiedän että ymmärrät, tule nyt" ja kissa kävelee suoraa mun luokse, joskus kuuntelee kun puhun, ei mitään hajua ymmärtääkö, joskus olen "kiristänyt" jtn siihen tapaan että et saa ruokaa jos et tule täne, ja kissa tulee... ehkä jotenkin elehdin ja äänen sävyni on erillainen niin kissa sitten seuraa ja tulee luokseni, joskus kiikkuu minua pitkin ynm :DD juu hullu ku pullosta tullu :DD hee..

      • joredore

        Normaalia käytöstä kissoilla, meillä kaksi kissaa ihan samanlaisia.. Tulee pa s s k k allekkin mukaan vessaan. Suihkussa käyntiäkin on kiva katsella.


      • sitroen.

        Kyllä se vähän vanhempi kissa ymmärtää puheen, ei siitä ole epäilystäkään.
        Esimerkiksi:
        Kissallemme oli opetettu, ettei lintuja saa pyytää. Loppukesästä harakat kiusasisvat sitä: kissa makasi keskellä pihaa ja harakat lentelivät siitä matalalta yli. Sanoin kissalle, että noita sinä saat pyytää, mutta etpä saa kiini, etpä saa.
        Tunnin päästä menin ulos ja kissahan oli portailla harakka suussa ja häntä pystyssä. Minä tietenkin kehuin sitä. Myöhemmin illalla sama juttu toisen harakan kanssa ja seuraavana aamuna kolmannen. Sitten loppui harakat tai oppivat varomaan.
        Muutakin olisi.
        Kissa vain itse päättää, tekeekö se jonkin asian, mitä ihminen haluaa sen tekevän.


      • hokki+
        joredore kirjoitti:

        Normaalia käytöstä kissoilla, meillä kaksi kissaa ihan samanlaisia.. Tulee pa s s k k allekkin mukaan vessaan. Suihkussa käyntiäkin on kiva katsella.

        Meidän kissa myös tykkää katsella suihkussa käyntiä. Puolet ajasta se katselee sillä ilmeellä että "mitä hittoa sä oikein teet siellä, oikeesti" ja puolet ajasta se tykkää seurata mahdollisimman läheltä lattiaan putoavia pisaroita.


    • lauluja rotikalle

      jos se ei suo häiritse niin miksi täältä kyselet?jatka laulamista.minä laulan mun 50kg rotikalle ja se villiintyy ja alkaa hyppimään,muuten ei hypi muo vasten.mul niin ruma ääni et ainoostaan kehtaan koiralleni laulaa...pitäisköhän otaa laulutunteja???

    • viulukissa

      minä harjoittelin ensimmäisiä kertoja viululla, ääni ei ollut vielä hyvää.
      Kissa antoi palautteeksi läpsäytyksiä tassullaan, milloin jalkaan millloin viuluun tms(jos soitti lähellä¨pöytää), Kun samaa asiaa soitti puhtaammin niin kissa ei reagoinut. Kyllä se tiesi milloin se hyvältä kuullostaa, heh

    • d33dd33dd3

      Mä olen huomannut, että silloin kun mä soitan kitaraa niin mun kissat (niitä on kaks kappaletta) muuttuvat jotenkin tyytyväisen oloiseks ja rauhalliseks. Mutta sillo ku niillä on oikeesti "vauhti päällä" ni ei niitä saa rauhottumaan millään :)

    • julle18

      Meillä on kolme kissaa! Pienin kissa ei osaa maukua :D -.- ihme.
      Isoin kissa käyttäytyy kuin koira. Kerrän se juaksi kämppää ympäri täpöi ja sit se lösähti matolle ja rupesi läähättämään kieli ulkona kuin koirat xDDD

      • posssu69

        Meilläkin on 3 kissaa ja kissat kuin koiria. Siis kaksi näistä kissoista ainankin. Yks juoksee aina ovelle vastaan kun tulee kotia ja toinen osaa hakea palloa. Ja tuoda luokse tietenkin. Ja sama katti nuolee myös mun naamaa aina. Hmhmm.. :D


    • Kani-Tyttö♥

      Mulla on kani ja joskus jahtaa mua! Se on joskus ihan pelottava ku juoksee mun perässä ja ku saa kiinni nii se nuuhkii ja juokee mua ympäri! xD

    • lastenlaulu

      mun chihuahua tykkää ihan hirveästi yhdestä tietystä lastenlaulusta! sekoaa ihan täysin kun alan laulamaan sitä=) jos se on sylissä ja laulan sitä laulua, se alkaa nuolemaan ihan vimmatusti mun kasvoja=) kun lopetan laulamisen, sekin lopettaa nuolemisen, NIIN HAUSKAA!=)=)=)

      • Mun kissani on huvittava myös. Se aina tapaa vieraita eteisessä. Myöskin se seuraa linttuja ja haukkuu kuin koira)))


    • Ton ikäiselle kissalle käytös on aivan tavallista ja aluksi näytää hassulta mitä sitten tekeekin , itselläni on myös 7 kk ikäinen eli viimekevään pentu ja sillä on aivan ihmeellisiä tottumuksia , ei niitä voi oikein sanoin kuvailla , koska siitä ei saa todellista kuvaa . Rakasta vaan kissaasi enemmän kun ketään muuta , noin muolollisesti ilmaistuna

    • posssu69

      Meillä kanssa aikuinen kissa (7v) tulee heti kehräämään ja puskemaan viereen, lauloi sitten leikisti tai oikeasti, möreällä tai kimeällä äänellä. Kissat on kivoja :3

    • jnfx

      Meidän 8 vuotias kissa on pennusta asti inhonnut laulua ja nokkahuilua. Oletamme, että se ei pidä äänestä. Alkuaikoina se paineli piiloon, kun joku lauloi korkealta. Nykyään se käy ihan päälle. Ei laulata :D

    • joku

      Kissasi taitaa tykätä laulustasi ;) Meillä on 2 kissaa ja ne tulee yleensä viereen, kun kuuntelee musiikkia / laulaa - mutta jos on jokin sellainen biisi mistä ne ei tykkää (musiikkigenreellä ei ole väliä), niin ne lähtee "häntä & nokka pystyssä" köpittämään johonkin... Entinen kissa oli ihan samanlainen...
      Unilaulut (mitä yl. esim. lapsille lauletaan) saattaa rauhoittaa kissaa... ;)

    • MaailmanMagein

      Ärsyttävää, viestisi on suosittu :D Kuitenkin, kissasi pitää laulustasi taikka lauluäänestäsi, tuohan on itsestään selvyys.

    • nuppu69

      hei.luin tuota juttuasi ja tuli heti mieleen että,kissasi tykkää kun laulat ja tuntuu kissasi olevan myöskin äärettömän hellyyden kipeä :)

    • kissuli 0,5

      kisuMeillä myös kissa 6 kk kuljettaa itseään isompia pehmoleluja ympäri taloa, "leipoo" etu tassuillaan lempi peittooaan. On myös yksi tapa mikä ei ei niin kiva, ei samalla kun se leipoo etutassuillaan, sitä alkaa myös "panettamaan" eli hemputtaa takapäätään kuten panisi.

    • näin meillä

      meillä siamilainen on iki-ihastunut piipunrasseihin. Niitä se kantelee suussaan, ja itse tein ensimmäisen kerran tuttavuutta tähän tapaan parivuotta sitten tullessani aamulla alakertaan kesälomalla(asuin opiseklupaikkakunnallani talvet) ja löysin piipunrassin juomakupista. Ensin tosin luulin sitä joksikin ihan muuksi, ja vasta koskiessani siihen varovasti tajusin sen olevan piipunrassi. Kissalla on edelleen tapa lykätä rassi kaikkiin ruoka- ja juomakuppeihinsa.

      Niin, lisäksi se noutaa piipunrassit jos niitä sille heittelee. Ja samainen kissa kyllä pelkää laserpoitteria, ihme kyllä. toinen kissamme taas rakastaa pointteria.

    • Suloista. :>

    • <3<3<3<3<3<3

      Se voi olla sitä mieltä että se on turvallista ja se tykkää siitä mutta voi myös olla että laulusi peittää muut äänet.

    • beily91

      Mun kisaa tekee kans tollee :) Se on 5w tyttökisu ja se alkaa maukumaa iha hulluna ja kehrää ja jos laulan oiikee lujaa nii se tulee mun sylii ja kaivelee paitaa ja kattoo/nuuskii suuta :D

    • kuolainen talja

      hahhaaa!! ;DD jokseinkin söpöä ^^ sillon kun meidän musta kissa oli pentu niin se meni takan edessä olevalle lampaan taljalle lutkuttamaan, kehräämään ja tarpomaan ja kun oli hetken siinä ollut niin nukahti siihen x3

    • itsellä koin tänään saman kun lauloin vähän, ja korkealta, 2v kollikisu juoksi aina kun aloin laulamaan luokseni kehräämään :D 7kertaa tein niin ja 7 kertaa tuli luokseni :)

    • virhee

      Itel o koira

    • tellu

      meil on kisssan pentu kolmen-neljän kuukaut jonka emo on hylänny, se meinas kuolla ja sen neljä sisarusta kuoli ja toi oli ainoo mikä selvis hengisä ......

    • nm kissojen kanssa

      kuulosta siltä että tykkää kun laulat.toinen asia kuulosta, että on vieroitettu liian aikaisesti emosta.

    • misukisu

      varmaankin tykkää, ehkä just sen värinän takia ja ilmeisesti muistelee jotenkin emoaan, koska tekee samaa, kuin imiessään nisää ;), tiedän koiran, joka alkaa jodlaamaan, kun soittaa huuliharppua

    • kisuäityli

      Meidän 3,5 vuotias kolli tuli meille 16-viikkosena ja tykkää silti kun laulan! Tai en tosiaan ole varma, pitääkö se siitä vai yrittäkö saada hiljenemään tulemalla lauluun mukaan ja koittamalla nousemaan syliin :D eli tuskin tuo varhaisiällä luovuttaminen tähän vaikuttaa..

    • hihihihihi666666666j

      hihihi

    • www.kolikkopelit.com

      www.kolikkopelit.com/suositus/mara12345

    • puppeli3

      minulla on ollut sama hupsu ongelma, minun lemmikkipupuni kanssa :)

    • kissakehveli40

      minunkin pikku kissu lissulla on sama ongelma, hihi :)

    • Kissat <3

      Noh, tää ei nyt silleesti liity aiheeseen mutta ajattelinpa kertoa. Aina kun mulla on paha mieli tai itken, rakas pikku kattini tulee siihen vierelle pörräämään ja kiehnäämään. Tulee sellanen fiilis että se yrittäis lohduttaa. En tosin tiedä :D
      Mutta syliin se ei ikinä änge. Se on sen luonne :) Muuten osoittaa kyllä raukkautta mm: pörräämällä jaloissa ja jos nukun, se tulee vierelle.
      KYLLÄ NE KISSAT ON LUTUSIA

    • kissatt

      meiän kissa tykkää kattoa hoplaa ja jäkistä :DD

    • Se varmaan luulee

      että olet kipeä tai jotain...

    • kisuliini4

      mulla kanssa kissa teki saman ja just kun lauloin tunteikkaita lauluja ja korkeita ääniä kissa näytti rakastavan minua paljon,tunne oli ihanaa.nyt rakas kisuni on tuhkana rasiassa,ja ikävä on kova.tunne oli molemmin puolinen.

    • Kisuliini4

      mun kissa nuolee aina naama puhtkaaks.

    • yksi88

      Mulla käyttäytyy rotta samalla tavalla.Tv:stä tuli rytmikäs taukomusiikki kakkoselta
      missä rummut lyö rytmikkäästi niin rotta keikuttaa päätä tahdissa ja oikeen heristää korviansa.Ja juomapullon kanssa esitetään.

    • tildaa

      Jokin aika sitten kun omissa nurkissa asusti frettejä niin ne reagoivat samalla lailla :). Eivät ole yleisesti ottaen kissankaltaisia syliinmankujia, mutta laulua treenatessa halusivat aina syliin ja alkoivat vetää päikkäreitä. Riippumatta missä olin niin sama toistui aina. Erikoista sinänsä, että eivät muulloin koskaan reagoineet niin läheisyydenkipeästi mihinkään, ei edes pitkältä reissulta tullessani :)

    • ddk2

      Mun entinen hevonen tykkas kanssa kun lauloin kun kaytiin vaan kahestaan metsassa maastoilemassa. Kun hevonen on laumaelain niin pidin sen rauhallisena laulamalla niita -naita, - valpastu aina huomattavasti jos lopetin. :)

      P.s. anteeks etta on pelkkia a:ita kirjotan jenkki-koneella. :D

    • kissaexperttimummot

      Kissa vain haluaa olla lähellä sinua

    • Wäbälove1

      Kun käytän meidän kissaa ulkona niin aina kun ollaan tulossa takaisin kotiinpäin meidän tietä, niin se alkaa juoksemaan ihan täysiä kotiin. Käytän sitä aina vapaana ja itse kävelen vieressä ja silti se ei lähde minnekkään :) Haluaa vain kotiin...

    • irmu1

      mulla on 7 vuotias kollikissa ja se tulee kans aina mun luo kun alan laulamaan...aivan sama missä se on ku alan laulamaan niin se ilmestyy viereen ja alkaa kehräämään ja kiehnään ympärillä...2 nuorempaa kissaa ei reagoia asiaan mitenkään...tosin toinen niistä on kuuro joten ihan luonnollista ettei se reagoi ääneen =)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe