VAROKAA AVIOLIITTOA EGYPTILÄISEN KANSSA!

Egyptfun

6

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu.

Miksi ottaa esimerkiksi yhden maan? Kyllä juttu on niin, että avioliitto minkä maalaisen kanssa on riskitekijä. Ja syynä on maiden erilaiset lainsäädännöt. Jos tulee esimerkiksi aika erota, täytyy ero todeta kummankin maan lakien mukaisesti. Muutoin avioero ei ole laillinen.

Esimerkiksi islamilaisissa maissa on tleensä lakina, että miehen on nimenomaisesti annettava suostumus eroon. Jos suostumusta ei tule, ei tule eroakaan. Mutta jos vaimo asuu pysyvästi ulkomailla, mies voi mennä uusiin naimisiin eroamatta entisestä.

Mutta yhtä asiaa ihmettelen: miten tämä aloitus liittyy matkailuun?

• Kilttejä ja auliita

On kyllä käynyt just toisin. Kun ovat päässeet sieltä pois Suomeen, tekevät kaikkensa, jotta eivät joutuisi sinne kotimaahansa takaisin.

• ylipäätään muslimeja

Muslimit on naisviharikollisia. Ethän halua pilata omaa elämääsi ja nuoruuttasi, nainen ???

• jfkdöa

Totta tosiaan. Ihan hassua, että naiset menee sellaiseen retkuun. Viime keväänäkin kuuntelin kun egyptiläinen mies leperteli vaalealle naiselle kaikkea muuta kuin vilpitön ilme kasvoilla: kun me sitten mennään naimisiin, niin riittää kuin annat minulle 4000 LE kuukaudessa käyttörahaa... Nainen raukka yritti pakittaa, ja selitteli,´että haluaa ottaa hitaasti. Siellä ne käveli käsikynkkää kaikki päivät, vielä tämänkin keskustelun jälkeen. Ihme nainen. Itse olisin jo sanonut näkemiin tuon jälkeen. Tai itse en siis olisi edes aloittanut koko romanssia ylipäätään.

• rasisti

Joo. Matkailun tarkoitus on käydä hakemassa Suomeen oma söpö kotimusu. Elatus tulee taikaseinästä.

• MunEgy

HaHah!

Näiltä palstoilta saa aina mukavat naurut! P.s Olen egyptiläisen kanssa naimisissa, puhun hyvin enlantia ja en kadu. Vielä lisäksi meillä on avioliittosopimuksessa mm., että nainen (minä) voin hakea eroa myös yksin. Mukavaa iltaa kaikenkarvaisille immeisille! =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      31
      4214
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4027
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      59
      3645
    4. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      27
      3490
    5. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      86
      3487
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3311
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81
      2876
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2805
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2586
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2294
    Aihe