Auton vuokraus Miamin kentältä

111122

Tarkoitus vuokrata auto Miamin kentältä. Olen ymmärtänyt, että vuokraamot kaikki samassa paikassa, mutta matkaa tulee jonkin verran vuokraamoihin. Paikalla käyneet, voitteko auttaa, kuinka kulku terminaalista (F) vuokraamoihin tapahtuu?? Kannattaako vuokrata auto vasta paikan päällä vai etukäteen Suomesta käsin, onko esim. hinnassa eroa?

6

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIA Mover

Uusi MIA Mover vie rental car centeriin.
      Ehdottomasti etukäteisvaraus vuokra-autoon.

• Itse tulin 3 viikkoa sitten Lufthansalla New South Terminaliin ja sieltä oli suora junayhteys vuokraamoille. Itsellä oli auto odottamassa Dollar:lla ja väkeä oli aika paljon liikkeellä. Maahantulotarkastus meni nopeasti, mutta laukkuja odotettiin tunti ja tullijonossa toinen. Itse junayhteys tosi pitkän käytäväkävelyn jälkeen vei vain hetken (yksi pysäkki), mutta vuokraamossa meni taas tunti.
      Minulla oli siis auto varattuna ja maksettuna etukäteen ja on ollut aina. Uskon, että näin toimien on helpompaa ja halvempaa, ellet sitten halua kilpailuttaa kaikkia siellä paikanpäällä ja jonottaa ja jonottaa...

• MIA Mover

• 111122

Kiitos, toivoinkin, että vastaat, kun tunnut tietävän yhtä sun toista fiksua!!!
        Kerro vielä tyhmälle, minkälaista autoa suosittelet kolmelle aikuiselle? Jokaisella norm. kokoinen matkalaukku käsimatkatavarat.
        Auto siis vuokrataan ennekkoon jo Suomesta.

• MIA Mover
        111122 kirjoitti:

Kiitos, toivoinkin, että vastaat, kun tunnut tietävän yhtä sun toista fiksua!!!
        Kerro vielä tyhmälle, minkälaista autoa suosittelet kolmelle aikuiselle? Jokaisella norm. kokoinen matkalaukku käsimatkatavarat.
        Auto siis vuokrataan ennekkoon jo Suomesta.

Ehdottomasti suosittelen esim Hertzilta midsize SUV, standard SUV tai minivan. Viikkohinta näyttää näissä olevan 190-200 euroa. Fullsize kokoluokka alkaa käymään ahtaaksi varsinkin matkatavaroiden suhteen.

• MIA Mover kirjoitti:

South Terminaalista olis kannattanu oikasta Flamingo parkkihallin läpi MIA Moverille. Jos taasen saapuu AA:n D-terminaaliin niin lyhin reitti kulkee Dolphin parkkihallin läpi.

http://www.miami-airport.com/where_to_park.asp

Hyvä vinkki, kannattaa pitää mielessä ensi kerralla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe