Auton vuokraus Miamin kentältä

111122

Tarkoitus vuokrata auto Miamin kentältä. Olen ymmärtänyt, että vuokraamot kaikki samassa paikassa, mutta matkaa tulee jonkin verran vuokraamoihin. Paikalla käyneet, voitteko auttaa, kuinka kulku terminaalista (F) vuokraamoihin tapahtuu?? Kannattaako vuokrata auto vasta paikan päällä vai etukäteen Suomesta käsin, onko esim. hinnassa eroa?

6

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIA Mover

Uusi MIA Mover vie rental car centeriin.
      Ehdottomasti etukäteisvaraus vuokra-autoon.

• Itse tulin 3 viikkoa sitten Lufthansalla New South Terminaliin ja sieltä oli suora junayhteys vuokraamoille. Itsellä oli auto odottamassa Dollar:lla ja väkeä oli aika paljon liikkeellä. Maahantulotarkastus meni nopeasti, mutta laukkuja odotettiin tunti ja tullijonossa toinen. Itse junayhteys tosi pitkän käytäväkävelyn jälkeen vei vain hetken (yksi pysäkki), mutta vuokraamossa meni taas tunti.
      Minulla oli siis auto varattuna ja maksettuna etukäteen ja on ollut aina. Uskon, että näin toimien on helpompaa ja halvempaa, ellet sitten halua kilpailuttaa kaikkia siellä paikanpäällä ja jonottaa ja jonottaa...

• MIA Mover

• 111122

Kiitos, toivoinkin, että vastaat, kun tunnut tietävän yhtä sun toista fiksua!!!
        Kerro vielä tyhmälle, minkälaista autoa suosittelet kolmelle aikuiselle? Jokaisella norm. kokoinen matkalaukku käsimatkatavarat.
        Auto siis vuokrataan ennekkoon jo Suomesta.

• MIA Mover
        111122 kirjoitti:

Kiitos, toivoinkin, että vastaat, kun tunnut tietävän yhtä sun toista fiksua!!!
        Kerro vielä tyhmälle, minkälaista autoa suosittelet kolmelle aikuiselle? Jokaisella norm. kokoinen matkalaukku käsimatkatavarat.
        Auto siis vuokrataan ennekkoon jo Suomesta.

Ehdottomasti suosittelen esim Hertzilta midsize SUV, standard SUV tai minivan. Viikkohinta näyttää näissä olevan 190-200 euroa. Fullsize kokoluokka alkaa käymään ahtaaksi varsinkin matkatavaroiden suhteen.

• MIA Mover kirjoitti:

South Terminaalista olis kannattanu oikasta Flamingo parkkihallin läpi MIA Moverille. Jos taasen saapuu AA:n D-terminaaliin niin lyhin reitti kulkee Dolphin parkkihallin läpi.

http://www.miami-airport.com/where_to_park.asp

Hyvä vinkki, kannattaa pitää mielessä ensi kerralla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      429
      2685
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      84
      1995
    3. 158
      1551
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      63
      1466
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1406
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1241
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      144
      1042
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      50
      1034
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      902
    10. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      892
    Aihe