lidl

mä haluun

Mä haluan lidl:n Pyhäsalmeen. Mä haluun!!!

33

620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BIL TEEMA

ja mää MOtonetin tai Bilteman. Asiakkaita tulisi 100 km säteeltä keskeiseen paikkaan risteysalueelle. mä haluun!!!

Eikö kehitys ossoo kysellä heijän kiinnostusta!

• mä haluun

Oishan se kiva jos vois hoitaa shoppailut omalla kylällä :)

• Matti123456

Haluaako aloittaja muuta?

• laguuna-lähiö

Töitä varmaankin!

• velkaa 0 €

lessulla niitä ei ainakaan näy olevan..!

• mä haluun

sit mä haluan tänne gigantin ja töitä,olet aivan oikeassa "laguunalähiö".töitä tarvis myös.matti123456 en halua yhtään mitään.

• mää myäs

Suomen keskipisteen kylpylämaailman WATERPARADISE LAGUUNA emobeachille!! mä haluuuuun!

• 11+20=?

Ehottomasti LIDL Pyhäsalmeen. Sittenhän Pyhäkkäät vois käydä Nivalan LIDL:ssä ettei oman kylän kauppa menestys!

• kk

Pyhäsalmi on niin syrjäinen paikka Pyhäjärvellä että vaskikellon seudulle uudet kaupat olisi todella tervetulleita.

• Kaikk`on mahdollista

Päättäjien pitäisi alkaa "kosiskelemaan" erilaisia täältä puuttuvia kauppayrityksiä Vaskikellon alueelle.
      Ei olisi pahasta vaikka siellä olisi Halpa-ruokakauppa, kenkäkauppa, autotarvikekauppa kuten tuo Biltema jossa olemme paljonkin asioineet muualla asuessa.
      Onhan noita yrityksiä kunhan vaan niiden omistajat saavat tarpeeksi piristävän potkun kuntapäättäjiltä...
      Eikä se kilpailu hinnoista ja laadusta tekisi pahaa asiakkaille.

• matka ei ongelma

Ei hätää Ylivieskassa tai Iisalmessa tulee käytyä viikoittain,sieltä voi tehdä ostokset edullisesti renkaat ja muut autotarvikkeet,ja tietenkin ruokakassit täyteen.
        Kuitti vain verottajalle, matkat tavarat.

• mualimalle siitä

ei näistä kukaan osaa kulkea maailmalla houkuttelemassa yrityksiä tänne. elinkeinoukko pitäs kulkee reisjärvee kauempana. ei taija siellä ennä olla yrityksijä tänne tulossa

• ollaan omillaan

Oikeestaan meillä on tälle asukasmäärälle kaikki tarvittava.
        Jos tulee lisää kauppoja niin hinnat laskee ja sehän on huono asia.
        Mukaellen Prolaisten vaaliteemaa" pysytään vain omillaan ja eletään mitä meillä on ei me tarvita muita tänne".

• nii

Ei sitä enää saa halutakaan.taidanpa lähtee jouluostoksille valintataloon!

• LIDL

Pyhäjärvelle kannatetaan!!

• Että eiootako

Pyhäjärvellä on kyllä noita ruokakauppoja että nekin riittäis pitkälle mutta kun on liikaa sitä "eioota" myynnissä, vaikkakin kotiin posti kantaa isoja mainosläpysköitä.
      Joten kauempaa on haettava se mitä ei omalta kylältä löydy ja siinähän sitä samalla bensamäärällä tuo enempikin.
      Eikä sekään ole positiivistä että jatkuvasti joutuu vaatimaan korjausta kauppalaskuun!

• Korppi.

Mutta ne lihat ja muut einekset tosi surkeita. Voi helevatti joka kaupassa.

• ei jänteitä
        Korppi. kirjoitti:

No kunnon lihaa syödään kerran kuussa ja sen voi ostaa lihatiskistä vaikka,,, Ylivieskasta,se maksaa mutta on sen väärti,makkaraa saa täältäkin.

• Että eiootako
        Korppi. kirjoitti:

Justiinsa sitä kunnon lihatiskiä tai ainakin kunnollista naudan ja sianlihaa ja vaikkapa pässinlihaa olen itsekin näistä kaupoista etsinyt mutta melko turhaan.
        Kyllä on esim. Ylivieskan kaupoissa mistä valita mutta eihän sitä sielläkään jatkuvasti tule hypättyä.
        Täällä kyllä on tosiaankin sitä rasvamakkaraa ja rasvamunkkeja!!!

• hinta kilpailua

ois erittäin hyvä kauppa tänne tuo lidl, ja aotojen varaosa liike. et saatas hintakilpailua tänne. kun nykyset aivan hirveen hintasta tavaraa.

• omankylänpoikii

pöhlö täältäkö ostat.?

• käyvieraissa
        omankylänpoikii kirjoitti:

pöhlö täältäkö ostat.?

ei täältä saa, pihtiputalla on

• kallista on
        omankylänpoikii kirjoitti:

pöhlö täältäkö ostat.?

no en osta, täältä ei kannat ostaa mitään autojen-varaosia. on 3kartaa kalliinpia ku muualla. ihmettelen et koko pulju edes pystyssä noilla hinnoilla. onneksi tulee liikuttua ni ostan kaiken ihan muualta, ja paljon halvemmalla.

• kuka nyt ylvieskasta

asti ostas jottae?

• kaikki tarvittava.

Kyllä moni on auton ostanut,ja kun ostaa sellaisen auton missä on kaikki osat tehtaalla laitettu niin ei tarvii varaosiakaan.

• ei ei ei

ihan väärä suunta

• 10+17

höpsis, ei täällä riitä asiakkaita. tämä on käpykylä, ootko huomannu?

• laguuna-lähiö

Laguuna-lähiö on iso kauppala teretulemas kauempaakin !

• SAAMARI

Nyt se tulee shellin entiselle tontille...

• baabelin torni II

höpöhöps, siihen tulee pyöreä torni jossa on kaksi ja puoli metriä vahvat pehmustetut seinät.
      huipulle tullee neon valomainos; vitosella saat valita riidan aiheen, kahdella kympillä saat aloittaa juorun valitsemastasi aiheesta. Pyhäjärviset takaavat pitkän keston.

• baabelin torni

Toi oli päivän paras...hymyilee itsekseen;)

• phn

Just näin, hakekaa vaan kaikki muualta, saa sitten ihmetellä miksi täältä kaikki yrittäjät lähtee. Onhan Pyhäjärvi tunnettu kateudestaan, pelätään että joku rikastuu, jos ostat oman paikkakunnan yrittäjältä. HÄVETKÄÄ!!!!!!!!!

• täh

Kenen tässä pitäis hävetä?sen joka maksaa ylihintaa vai sen joka pyytää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5110
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1389
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1329
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1000
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe