Selvitäänkö siitä sakoilla vai mitenkä? Ei kiinnosta mennä ja vielä vähemmän kiinnostaa lähtee mihinkään reservistä eroamis leirille.
Vastaukset 6
- tuppisuuna
Konstaapelit (2kpl) tulee oven taakse sanomaan ennen kertausta ettet ole lähettänyt kertausharjoitus ilmoituksen palautusosaa. Sulla on sitten siihen jotakin vastattava tai oltava tuppisuuna...
- done that
Ja kun niille ei avaa ovea niin ne menee pois.
- harjoituksen johto
Tuppisuu oli alkuun oikeessa, mutta jatko on että viedään harjoitukseen valtion kyydillä sakot. Tai jos ei löydetä miestä niin etsintäkuulutus , kiinniotto tavattaessa ja isommat sakot... Ei kannata.
- wrghoigwrhoi
Höpö höpö, haastelet täyttä paskaa. Ei viedä yhtään mihinkään, ja sakotkin jää saamatta jos eivät saa yhteyttä. Mitään kiinniottoja eikä etsintäkuulutuksia ei tule. Ja mitä useampi vaan kylmästi skippaa, niin sitä vähemmän noilla on aikaa soitella poisjääville, ja tulee muutenkin systeemille muutospaineita.
- Ole Tavoittamaton
Mihinkään kontaktiin ei kannata ryhtyä; laittaa kirjeet takaisin avaamattomina (vastaanottaja tuntematon tms.), ei vastaa tuntemattomien soittoihin, eikä avaa oveaan tuntemattomille henkilöille.
- Kersa ntti
Reservistä voi erota ihan pelkällä ilmoituksella. Armeija ei perään hauku, enkä saanut edes kutsua "sopeutusleirille" vain merkinnän täydennyspalvelusmieheksi ja sotilasarvokin säilyi... vaikka mitä hittoa sillä tekee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494