YAHYA JAMMEH:SEKOPÄÄ

ru675

Se on sitä jos joku.Maan upeudesta huolimatta Gambian presidentti pitäis saada viralta tavalla tai toisella.

10

768

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsf75

Hengiltä se pitäis saada,ei vaan viralta.

• Kanunteh

Saapi nähdä koska se tapahtuu. Senegalin lähetystöhän jo lähti maasta. Voipi käydä äijälle samoin kuin edeltäjälleen.

• ¨M POPO

-EI KYLLÄ HETI KÄY NIINKUINHÄNEN EDELTÄJÄLLEEN.
        --JAHI ON HYVÄ JÄTKÄ TELOITTAA JOPA VIRALLISETI VÄKIVALTARIKOLLISIA.
        ----JOKUNEN SAASTA EI AINA EHDI BYROKRATIAN RATTAISIIN.
        -----POLIITINEN POISTAMINEN ON TIETENKIN IKÄVÄÄ MUTTA NIIN ON MYÖS
        ULKOVALTOIDEN PUUTTUMINEN TUNNUSTETUN MAAN SISÄISIIN ASIOIHIN.

-SUOMESSA ISO HÄLY KUN NAAPURIM VÄHÄN KYSYY JOSTAIN.

• oonnii

Yahya Jammeh on täysin sairas yksilö.

• oonnii

Lukekaa FREEDOM NEWSPAPER-lehteä ja puolueettomien toimittajien juttuja tuosta ..tun hullusta pressasta.

• MR;JOhannes

Olin syksyllä siihen aikaan Gambiassa kun yammeh teloitti muutaman ihmisen ja uhkaili joka kymmenillä lokakuuhun mennessä niin kyllä sen huomasi ilmapiiristä. Takseja oli todella vaikea saada lennosta ainakin alueella millä itse asun ja paikalliset ihmiset olivat todella peloissaan.
      Senegalin tv:ssä puitiin yammehin tekosia aamusta iltaan, Senegalinkin presidentti antoi lausuntoja tv:ssä myös.
      Lokakuussa matkalla lentokentälle oli 4 tarkastuspistettä. Poliisin ja armeijan vuoronperään, kyselivät autossa olevien ID:t ja minulta passin. Ennen lentokenttää 100m välimatkan varrella poliisin ja armeijan tarkistuspisteet.
      Olen menossa tammikuun alussa uudestaan, uskoisin että turistikaudella presidentti on laittanut jo jäitä hattuun.

• ru675

Freedom newspaper,lukekaa tuota lehteä niin käsitätte mikä älykääpiö-sekoboltsi johtaa tuota silti niin ihanaa maata.Yahya pitäis telottaa heti.

• naam:-)

Vai telottaa! Oot sitte samalla linjalla Jammehin kanssa. Sekin on kova poika telottamaan.

• wr 3t

Mitä pahaa pahan tappamisessa olis,ei mitään.Hullu se on,pipipää.

• wr 3t

Naam taitaa olla sellanen naiivi hippi joka antaa kaikkien kukkien kukkia uskoen rakkauden voiman riittävän kaikkiin sekopäihin.Nirri pois tollasilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe