YAHYA JAMMEH:SEKOPÄÄ

ru675

Se on sitä jos joku.Maan upeudesta huolimatta Gambian presidentti pitäis saada viralta tavalla tai toisella.

10

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsf75

      Hengiltä se pitäis saada,ei vaan viralta.

    • Kanunteh

      Saapi nähdä koska se tapahtuu. Senegalin lähetystöhän jo lähti maasta. Voipi käydä äijälle samoin kuin edeltäjälleen.

      • ¨M POPO

        -EI KYLLÄ HETI KÄY NIINKUINHÄNEN EDELTÄJÄLLEEN.
        --JAHI ON HYVÄ JÄTKÄ TELOITTAA JOPA VIRALLISETI VÄKIVALTARIKOLLISIA.
        ----JOKUNEN SAASTA EI AINA EHDI BYROKRATIAN RATTAISIIN.
        -----POLIITINEN POISTAMINEN ON TIETENKIN IKÄVÄÄ MUTTA NIIN ON MYÖS
        ULKOVALTOIDEN PUUTTUMINEN TUNNUSTETUN MAAN SISÄISIIN ASIOIHIN.

        -SUOMESSA ISO HÄLY KUN NAAPURIM VÄHÄN KYSYY JOSTAIN.


    • oonnii

      Yahya Jammeh on täysin sairas yksilö.

    • oonnii

      Lukekaa FREEDOM NEWSPAPER-lehteä ja puolueettomien toimittajien juttuja tuosta ..tun hullusta pressasta.

    • MR;JOhannes

      Olin syksyllä siihen aikaan Gambiassa kun yammeh teloitti muutaman ihmisen ja uhkaili joka kymmenillä lokakuuhun mennessä niin kyllä sen huomasi ilmapiiristä. Takseja oli todella vaikea saada lennosta ainakin alueella millä itse asun ja paikalliset ihmiset olivat todella peloissaan.
      Senegalin tv:ssä puitiin yammehin tekosia aamusta iltaan, Senegalinkin presidentti antoi lausuntoja tv:ssä myös.
      Lokakuussa matkalla lentokentälle oli 4 tarkastuspistettä. Poliisin ja armeijan vuoronperään, kyselivät autossa olevien ID:t ja minulta passin. Ennen lentokenttää 100m välimatkan varrella poliisin ja armeijan tarkistuspisteet.
      Olen menossa tammikuun alussa uudestaan, uskoisin että turistikaudella presidentti on laittanut jo jäitä hattuun.

    • ru675

      Freedom newspaper,lukekaa tuota lehteä niin käsitätte mikä älykääpiö-sekoboltsi johtaa tuota silti niin ihanaa maata.Yahya pitäis telottaa heti.

      • naam:-)

        Vai telottaa! Oot sitte samalla linjalla Jammehin kanssa. Sekin on kova poika telottamaan.


    • wr 3t

      Mitä pahaa pahan tappamisessa olis,ei mitään.Hullu se on,pipipää.

    • wr 3t

      Naam taitaa olla sellanen naiivi hippi joka antaa kaikkien kukkien kukkia uskoen rakkauden voiman riittävän kaikkiin sekopäihin.Nirri pois tollasilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe