Eipä näy kiteellä ja kesälahdella kovin monta nuorta ehdokasta vaaleissa. Olisiko syynä, että vanhat eivät luovu millään paikoistaan. Eipä tällä tavalla mikään asiakaan tule taaskaan muuttumaan, jos samat päättäjät taas äänestetään huseeraamaan. Äänestetään edes niitä vähiäkin nuoria, jotka ehdokkaina, niin edes ajatusmaailma on tätä päivää, puolueeseen katsomatta.
vaalit
2
104
Vastaukset
- pirunpitäjä
Eipä ainakaan luulisi yhdenkään ehdokkaan suusta tulvivan katteettomia suuria lupauksia sinne ja tänne, kun kiteen tilanne on mikä on. Suurin panostus tarvitaan työpaikkojen luomiseksi ja siinä puhos on etusijalla oltava kaikkien ehdokkaiden puheissa. Toinen suuri ongelma on tämä meidän helli, joka rupesi paisumaan ainakin johdon puolelta liikaa, eikä tule toimimaan entisillä eväillä. Siihen liittyen tämä kauhea osto lääkäreillä rahastaminen, joka on tätäpäivää myös muuallakin. Eikö esim. kiteellä voitaisi yrittää ostaa paikalliselta lääkäriyritykseltä enemmän palveluita, ehkäpä veromarkatkin jäisivät paremmin paikkakunnale. Mehiläisen rahastus alkaa hirvittää. Ja tämä lääkäripula olisi todellakin jokapaikassa helppo lopettaa jos hallituksen päättäjillä olisi siihen haluja. Lopettettaisiin kelakorvaus yksityisiltä lääkäriasemilta, ja vakuutus korvaisi ken sen ottaa.Nythän kela tukee kaikkien verorahoilla yksityistä terveyden huoltoa, saattaisi senjälkeen riittää myös terveyskeskuksiin lääkäreitä, kun yksityiseltä puolelta työt vähenisi. Tässäpä uusille ehdokkaille vähän toritarinaa, eikä turhia lupauksia maasta taivaaseen.
"Pirunpitäjä" kanssa olen samaa mieltä lääkäripalvelujen järjestämisestä kunnan omana toimintana. Uskon myös tulevan halvemmaksi, kunhan ensin päästään hellästä Hellistä vapaaksi. Sehän nyt toteutuneekin piakkoin.
Virheitä on tehty ja vain yhden valtuutetun olen kuullut tunnustaneen möhläyksen Hellin perustamisesta. Missähän ne parikymmentä muuta vallankahvassa riippuvaa piileksivät? Lahtela on kertonut olleensa vastaan ja siitä löytyy eriävä mielipide. "Sutkilla" varmaan lohen savustus kesken päätöskokouksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899