Teitä on varmasti, mutta en tiedä käyttekö juuri täällä palstalla.
Olen itse ollut todella sairas. Kun kävitte/käytte lääkärissä, miten he suhtautuvat, onko teille tehty suurempia tutkimuksia selvitettääkseen onko home ja solumyrkyt aiheuttaneet teille vauroita? Kuinka kauan altistuitte?
Kiitos paljon jos vastaatte.
Olen menettänyt muistiani ja työkykyä. Jatkuva väsymys on jäänyt ainaiseksi.
Kaikki eivät tiedä sitä asiaa kuinka homeet tappavat ihmisiä. Puhutaan vaan allergiaoireista, tulehduksista.
http://www.hollywoodreporter.com/thr-esq/brittany-murphy-death-mold-275478
Kuopion homesairastuneet
15
336
Vastaukset
- näinmeni
Jatkuvat poskiontelotulehdukset veivät lääkäriin, tehtiin allergiatestit ym -mitään allergiaa ei löydetty. LÄÄKÄRI sanoi, että johtuu huonosta sisäilmasta. Hyvin suhtautuivat siis. Vaihdoin työpistettä, ja oireet helpottivat, joskaan eivät täysin ole poistuneet. Aikaisemmassa työpisteessä olin melkein 10v ennen oireiden ilmaantumista.
- mold the monster
Missä päin asuit?
Kuopiossa tiedän työn puolesta olevan studentian, sairaalan, hammashoitolan ja terveyskeskuksen kosteusvaurioitunut, näistä ei julkisesti edes puhuta.
Sinulla on ollut hyvä lääkäri, minun lääkärini ei myönnä, tai siis pitäisikö sanoa että ei uskalla.
Voimia sinulle!- Halvin hinta
Jos ydinvoimalaa rakentaa bulgarialaiset työmiehet jotka mafia on sinne pakottanut töihin, niin kenen luulet rakentavan suomalaiset kodit ja toimistorakennukset?
Sen sitä saa kun valintaperusteena on 'halvin hinta'. Ei myöskään ilahduta nähdä raksoja syyssateen katseltavana. Kuten vaikka NCC:n Pappilanmäen uudet kovan rahan asunnot ovat. - Anonyymi
Hyvin sanottu lääkäri ei uskalla. Minulta olisi mennyt henki jos olisin uskonut ensimmäistä lääkäriä.
- 3+1
Täällä palstalla ei näköjään käy altistuneita. Olisi ollut kiva jutella kokemuksista.
- Krooninen väsymys-
Minun työpaikalla on altistuneita. Tutkimukset rakennukselle tehty, mutta lääkäreiden vaikea tehdä diagnoosia. Joku on saanut suosituksen tehdä töitä muualla kuin saastuneessa rakennuksessa, mutta kyseessä on vain suositus. Joten työt ja altistuminen jatkuvat.
- Koettu on.
Asuimme 2 vuotta homeloukussa. Kun talon isännöitsijälle soitti asiasta että kylppärin seinässä on hometta, kehotti tyyppi pesemään homeen pois...
Kun pääsimme asunnosta eroon, teki terveystarkastaja käynnin asuntoon ja julisti asunnon käyttökieltoon. Ei paljon naurata se.- Anonyymi
Tein töitä vuosikausia homekoulussa lääkärit pitivät mielisairaana kun aina oli hengitystie ym oireita, Kun pääsin eläkkeelle tiloihin tuli yrittäjä joka kysyi mikä täällä on vikana kun tulin aamulla töihin pyörryin oli enemmän allerkinen kuin minä. tiedän senkin mistä on aiheutunut tämä home homma huonosta rakennustekniikasta
- rosaliina
Hienoa että sait muutettua työpistettä....näää on ihan kauheita näää
homejutut ja vakavia juttuja....oon kuullu että ruususuolaa ku laittaa
veteen ja höyryhengittää sitä...niin sillä on enemmän kuin suotuisa
vaikutus hengityselimiin...päivittäin ja muistaakseni parin kuukauen ajan... - Anonyymi
Paljon jäi pysyväksi.Nyt koin monien vuosien jälkeen jotain järkyttävää ulkohomeet ,tärinä todella karmee,jalat kantaneet. 2010 vakava sairastuminen,poissa työelämästä vuosia.Kaikki mahdoll.oireet ,eikä se ollut mitään mielenvaivaa,fyysisiä.Hajuaisti meni outoa homeen haistaa vieläkin jos sitä jossain on.Oireet silloin 2010 ,nokkaontelot muurautui umpeen,ylähengitystie oireisto kirjava,poluupit,verenvuoto nenästä ei itse huomannut.Ääni poissa,kova yskä,vihreälima,kurkkukipu,kuumeilut.Antibioottia työnnettiin yli kymmeniä kunnes piti sanoa nyt riitti,nokkasuihkeet,sama jatkuu.Koskahan paranen kova on hoitoyritys,mutta eipä hoideta tautia vaan oireita.Pääkipua on taas.Meitä on paljon,kyllä tässä maassa hoidetaan kaikki muu .Marssitaan terveiden puolesta,seksinkin, mutta sairaus on edelleen salattava,näistähän ei saa ääneen puhella.Kalliiksi tulee..
- Anonyymi
Kirjoituskoneiden ja tietokoneiden näppäimistöissä on erityinen välilyöntinäppäin välilyönnin tuottamiseksi.
Typografiassa on erilaisia sanavälimerkkejä, jotka eroavat toisistaan leveydeltään. Tietotekniikassa välilyöntikin käsitetään merkiksi, ja siitä käytetään myös nimityksiä tyhjämerkki (engl. space) tai blanko
- Anonyymi
Asbesti saanassa on äksyt löylyt kyllä rykiä soap
- Anonyymi
Nythän on alkanut esiintyä pyrkimyksiä homeongelmien vähättelyyn kun ilmeisesti alkaa päättäjiä hirvittää esim. julkisten rakennusten homeisuuden kustannukset, väistötilat, jne.
Raukkamaisesti eivät puutu juurisyihin eli ala-arvoiseen rakentamiseen vaan yrittävät epätoivoisesti ja halveksittavasti manipuloida sen seurauksia, eli vähätellä ja mitätöidä ihmisten ongelmia, syyllistämällä ihmisiä että oma syy jos on ongelmia homeesta, tms., yrittävät kääntää huomion pois todellisista ongelmista, jne. aivan törkeää sikailua.
Esitetään lisäksi näitä manipuloituja, moraalittomia ja tarkoitushakuisia "tutkimuksia" joissa väitetään että ihmisten homeongelmat ovat vain mielikuvitusta, katteetonta hysteriaa ja niin edelleen. Esim. äskettäinen THL:n "tutkimus" jossa väitettiin että homeongelmat ovat "liioiteltuja". :
https://yle.fi/uutiset/3-11040376 - Anonyymi
Väärä palsta!
Keskustelu24 Terveys Sairaudet Homesairaudet
Lue aiheen Homesairaudet keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.
Mutta jos tuuli vain humisee korvien välissä niin ei mahda mitään.
Julkulaisten mielestä tänne voi kirjoittaa vaikka kuulennoista.- Anonyymi
Sinä olet semmoinen vihoviimeinen änkyrä että sinun mielestäsi tänne ei voi kirjoittaa yhtään mitään! Olitko katsastusmies 70-luvulla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422978Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872886SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1562786Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141944- 1051897
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361530Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3681407- 871041