Elikkäs minulla olisi semmonen kysymys, että osaako joku sanoa, miten kallista/halpaa on Jeepin huoltaminen merkkiliikkeessä. Kyseessä on siis vm. 2012 Jeep Compass 2.2 CRD 4x4.
PS: Kyllä on Jeeppi loistava kulkupeli ollut tähän mennessä. Talvea odotellen... :)
Jeep huolto - kallistako?
6
3663
Vastaukset
- Compass 11
Huollatin juuri vastaavan mersukoneisen Compassin.Huoltoväli on 20000 km ( tai yksi vuosi),mulla tulee usein juuri noin 20000 km vuodessa.Huollon hinta oli muistaakseni noin 450 euroa; no kallis ja kallis ?? .Aikaa ne käytti noin 2,5 tuntia ja sen verran juttelin asentajan kanssa että tarkistukset tosiaan tehtiin,jarrut herkisteltiin,öljyt vaihdettiin jne.Ihan hyviä neuvojakin tuli kuten kehoitus tarkistaa etupyörien suuntaus(aurauskulmat) Oikeastaan jäi ihan hyvä kuva tästä Itä-Suomen merkkihuollosta.
Muuten samat sanat tuosta loppukommentista-tykkään kyllä tuosta Illinoisin Jeepistä.Samasta osavaltiosta tulee autojen lisäksi muuten myös Caterpillar ja John Deere traktorit ja työkoneet. Niin- ja aikoinaan Ronald Reagan... - jaspesto
samaa mieltä viikon verran olen omistanutkyseisen ajopelin ja ei voi muuta kun kehua...vaunun vetäminen menee kun tyhjää vaan!!
- Jeepisti
Moi,
Bensakoneinen Compass.
Autokeskus, B-huolto, lisänä automaattiöljyt, peräöljyt, ilmastointihuolto, jarrupalat 1500€.. Aikaa meni vähän yli työpäivä. - kallis Autokeskus
Jeepisti kirjoitti:
Moi,
Bensakoneinen Compass.
Autokeskus, B-huolto, lisänä automaattiöljyt, peräöljyt, ilmastointihuolto, jarrupalat 1500€.. Aikaa meni vähän yli työpäivä.Ei voi olla totta 1500 Jeepin huoltoon. Sillä rahalla saa jo käytetyn auton.
Vaihdatin viime keväänä Dodgeen ajovalopolttimon Autokeskuskessa. Lasku oli 65,90.
Seuraavava polttimo maksoi minulle Biltemassa 4,99.
Kierrän kaukaa Aro yhtymän Autokeskuksen tästä lähtin.
- Jeepsteriii
GC -08 "isompi huolto" , moottoriöljy, vaihteistoöljy suodatin, pa. suodatin, muutama polttimo, 45min muuta työtä. 770€. Ei minusta kallis. Merkkihuolto itä-suomi.
- america forever
No on se vähän kalliimpi kuin jonkun japanilaisen tai korealaisen merkin huoltaminen, mutta amerikkalainen onkin amerikkalainen eli aika lailla ylivoimainen. Ainakin minun mielestä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875