Jeep huolto - kallistako?

Compass ´12

Elikkäs minulla olisi semmonen kysymys, että osaako joku sanoa, miten kallista/halpaa on Jeepin huoltaminen merkkiliikkeessä. Kyseessä on siis vm. 2012 Jeep Compass 2.2 CRD 4x4.

PS: Kyllä on Jeeppi loistava kulkupeli ollut tähän mennessä. Talvea odotellen... :)

6

4430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Compass 11

Huollatin juuri vastaavan mersukoneisen Compassin.Huoltoväli on 20000 km ( tai yksi vuosi),mulla tulee usein juuri noin 20000 km vuodessa.Huollon hinta oli muistaakseni noin 450 euroa; no kallis ja kallis ?? .Aikaa ne käytti noin 2,5 tuntia ja sen verran juttelin asentajan kanssa että tarkistukset tosiaan tehtiin,jarrut herkisteltiin,öljyt vaihdettiin jne.Ihan hyviä neuvojakin tuli kuten kehoitus tarkistaa etupyörien suuntaus(aurauskulmat) Oikeastaan jäi ihan hyvä kuva tästä Itä-Suomen merkkihuollosta.
      Muuten samat sanat tuosta loppukommentista-tykkään kyllä tuosta Illinoisin Jeepistä.Samasta osavaltiosta tulee autojen lisäksi muuten myös Caterpillar ja John Deere traktorit ja työkoneet. Niin- ja aikoinaan Ronald Reagan...

• jaspesto

samaa mieltä viikon verran olen omistanutkyseisen ajopelin ja ei voi muuta kun kehua...vaunun vetäminen menee kun tyhjää vaan!!

• Jeepisti

Moi,
        Bensakoneinen Compass.
        Autokeskus, B-huolto, lisänä automaattiöljyt, peräöljyt, ilmastointihuolto, jarrupalat 1500€.. Aikaa meni vähän yli työpäivä.

• kallis Autokeskus
        Jeepisti kirjoitti:

Moi,
        Bensakoneinen Compass.
        Autokeskus, B-huolto, lisänä automaattiöljyt, peräöljyt, ilmastointihuolto, jarrupalat 1500€.. Aikaa meni vähän yli työpäivä.

Ei voi olla totta 1500 Jeepin huoltoon. Sillä rahalla saa jo käytetyn auton.
        Vaihdatin viime keväänä Dodgeen ajovalopolttimon Autokeskuskessa. Lasku oli 65,90.
        Seuraavava polttimo maksoi minulle Biltemassa 4,99.
        Kierrän kaukaa Aro yhtymän Autokeskuksen tästä lähtin.

• Jeepsteriii

GC -08 "isompi huolto" , moottoriöljy, vaihteistoöljy suodatin, pa. suodatin, muutama polttimo, 45min muuta työtä. 770€. Ei minusta kallis. Merkkihuolto itä-suomi.

• america forever

No on se vähän kalliimpi kuin jonkun japanilaisen tai korealaisen merkin huoltaminen, mutta amerikkalainen onkin amerikkalainen eli aika lailla ylivoimainen. Ainakin minun mielestä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      280
      10286
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      243
      5979
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5414
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      95
      5038
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3315
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2704
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2602
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2424
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2264
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      382
      2197
    Aihe