Helppii finneihin ja vähän muuhunkin

Help HELP ME

Mulla on täs pari ongelmaa joihin haluisin vastauksia/neuvoja.
Eli eka ongelmani on että olen noin 4 vuotta KÄRSINYT aknesta olen koittanut vaikka mitä voiteita geelejä kasvovesiä ja paljon muitakin juttuja, mutta silti se on menny koko aika vaan pahemmaks. Oon vielä ala-asteella ja mun akneen ei juuri kiinnitetä huomioo mutta pelkään että mua aletaan kiusata yläasteella sen takia.
Oon vitosella ja mulla on kuukauden päästä vitoset terveys tarkastus, ei se muuten olis kovin paha juttu muttakun mutsin pitää tulla sinne kans!!!!! Tuntuu jotenkin nololta olla siellä alusvaatteissa terkkarin ja mutsin töllisteltävänä, mulla on yks kaveri kutoselt ja se kerto että se terkkari kyselee siellä kaikkee murkku ikään liittyvää. Siis oikeesti,,,,, Eikä auta että snois terkkarille että se ei päässy meinaan jos äiti ei oo mukana vtosel nii sitte sen täytyy olla mukana kasin terveystarkastuksessa ja sinne en sitä ainakaan haluu.
Kiitti kun jaksoit lukee, toivoisin apua mun ongelmiin.

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtertertreer

niin ja mikäköhän mahtoi olla ongelmasi ?

• lääkäriin

kannattaa mennä lääkärin puheille. terveydenhoitajallekin voi mennä puhumaan.. ota puheeksi terveys tarkastuksessa!:D

• aknekuriinnäin

Ööö… Oot kärsinyt aknesta 2.luokalta asti?? Ei oo mahdollista.. Jos oikeesti oot niin kannattaa varmaan käydä ihotautilääkärillä jos oot oikeesti kaikkea kokeillut. Minkä tyyppinen aknesi on osaan ehkä auttaa jos kerrot? Apteekista saa brevoxyl nimistä voidetta (vaikka sanoitkin kokeilleesi kaikkea) josta tosi monet on saanut apua, se kuivattaa finnit ja hillitsee bakteerien kasvua ehkäisten uusien finnien syntymistä. Suosittelen kokeilemaan, levitä ohut kerros aamuin illoin, anna kuivua ja jos ihosi kuivuu liikaa levitä päälle vielä kevyt kosteusvoide.

• ainoa oikea lääke on TUMMELI

• Brevoxyl

Apteekist saa brevoxylii nii se toimii muutamas viikos mut kannattaa rasvaa naamaa muutekii ku se kuivatta naamaa.. Mut toimii hyvin! :)

• raappana - lintsari

Laita finnien päälle hammastahnaa :) finnit pienenee :)

• 4+11

Kerrot sille terkkarille
      Kyllä joku ratkaisu löytyy.

Eikä sitä äidin läsnäoloa tarvii arastella, etenkään jos on kunnon äiti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1444
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1364
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      726
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      107
      562
    8. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe