Ujo kalju mies

ei kovis

Naiset varmaan kuvittelevat, että kaljut miehet tulevat ja kuskaavat heidät moottoripyörällään sänkyyn sen kummempia kyselemättä. Kaljujen miesten kovisimagon varjolla on hankala olla tällainen runoista tykkäävä hiljainen herkistelijä, joka pelaa tietokoneella eikä käytä alkoholia. Siksipä en voikaan lähestyä naisia, jotka kiinnostuvat minusta ulkonäköni perusteella. He olettavat, että tuo jätkä vetää polveni veteläksi heti. En ole koskaan seurustellut ja olen 32. Pitäisiköhän kasvattaa tukka. Tukallisena naiset kyllä katselivat minua vähemmän.

1

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oo tukasta kiinni

Sulla on aika vahva ennakkoasenne ja sä vaikutat yhdistävän klanin siihen, jos ei naisten kanssa skulaa. Ei takuulla kaikki naiset asennoidu sun ulkonäköösi tuolla kuvailemallasi tavalla, ja viimeistään keskustellessaan sun kanssasi, he saavat kokea livenä sen millainen sä oikeasti olet. Siihen kohtaamisen mahdollisuuteen kannattaa satsata, eikä kehitellä analyysejä sille miksei löydä likkakaveria.

Jos joillakin on noin vahva kuvitelma, että tukaton mies on automaattisesti kovis, niin eikös ole hauskaa tuottaa heille myönteinen pettymys olemalla ihan mukava kundi - sittenkin!
      Uhoajat näkee ja kuulee jo kaukaa, joten joka sellaisen kainaloon kaipaa ei sun kaltaisasi rauhallista miestä pahemmin kattele.
      Ole siis ylpeästi sellainen kuin olet ja jätä se tukan kasvattamisen seuraaminen naiselle, joka sen ainutlaatuisen kokemuksen ansaitsee kokea. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe