Olisiko kellään tietoa Bulgaarian Banskon pakettimatkoista laskettelemaan.
Mitä maksaa viikko matkoineen hotelleineen sekä rinnekortti.
Tai muutenkin tietoa jos on käynyt sekä kokemuksia.
Kiitos kaikille jos löytyy auttavaa ja muutenkin kivaa inffoa asiasta. :)
Laskettelu matka Bulgarian Banskoon.
2
880
Vastaukset
- L imberi
Hyvää oon kuullu! Ite lähös helmikuun ekal viikol. lennot, lentokenttäkuljetukse, hissilippu (7pv), majoitus (7pv) muistaakseni aamiainen. Nii 600€. Muuta saletti tietoo ei kyl oo.
- Banskossa käyny
5 henkisen perheen kanssa oltiin viime keväänä mukana n.25 hengen porukassa. LOISTAVA REISSU !!!
Hinta/laatu suhde kohdillaan. Ei oltu millään matkatoimiston valmiilla paketti reissulla siis. Suoria lentoja ei löydy joten tulipahan lentokentät tutuiksi muksuillekkin.
Meno matkalla kaksi vaihtoa saksas. Omia suksia ei välttämättä kannata sinne asti raijata.
Meijän perheeltä hinta n. 1500€ sis.lennot, hotellin, kuljetukset Sofia-Bansko. Siihen päälle 5parit sukset, hissiliput viikoks oli sama hinta, kun täällä suurin piirtein päiväks! Syöminen/juominen todella halpaa.
Heti lähtisin uudestaan jos vaan mahdollista.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827