Joo oon siis tekees alotteen klaanin luomises en aio olla "kapteeni" vaan aattelin jonku muun kokeneemman ottavan sen tehtävän .Levu vähintää 30 ja mikki pakollinen ite oon 63levune pelailen oikeestaa arkipäivisin syynä tyttöystävä joka varaa viikonloput. Iällä ei väliä itelläki löytyy vasta 13vuotta. Kuulostan "kakaralta" niinkuin olenkin iältäni ,mutta vakuutan että vain iältä. Nimi päätetään äänestämällä ja te fiksummat osaatte kertoa pitääkö ostaa ms pointseja ,että voin laittaa nimimerkkini eteen lyhenteen. Lisä tietoja saa kysymällä.
BF3 klaani xboxille?
5
104
Vastaukset
- 11+17
Lisätietoja*
- hevijumala
Nimimerkin eteen voi laittaa ilmaseks lyhenteen battlelogista. Ja joo, voisin olla kiinnostunu tästä, rankki on colonel 24, eli onkohan se sillon vissii 74, mikki on ja ikää 16. :)
- 11+7
Joo vähän jäljes vastaan mutta luulin ettei tänne ketään eksy.. Addailetkos siis RandomAndre99:n ja muutes ootkos premium player? Ite en ainakaa oo sattuneista syistä.
- har har har har
awwwwww....jotkut pelaa fps:iä konsolilla...awwwww. Pyytäkää isiltä ja äidiltä rahaa nii saatte pelikoneen eikä millään rupuisella konsolilla pelata sen jälkeen fps-pelejä jotka on tarkoitettu ainoastaan hiiri näppiskäyttöön, buahahaha, urpot !!!
Sulla ei sit vissii oo rahaa pelata sekä koneella että konsolilla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973