Samsung Galaxy Tab jumissa

Täbi

Käytössä on ollut reilut puoli vuotta Tab 10,1 ja on toiminut moitteettomasti mutta nyt kone on täysin juntturasta. Muistan lukeneeni jostain, että jos sekä virta- että äänenvoimakkusnappia on painanut samanaikaisesti, laite menee lukkoon ja sen pitäsisi aueta samalla tavalla mutta eipäs aukea.
Onko jollakin neuvoja?

32

25145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • täbi

Sain kyllä laitteen päälle, kun jaksoin tarpeeksi kauan pitää näppäimiä alhalla mutta nyt jumittaa pinkoodi. Annoin ensimmäisen numeron ja se jäi aktiiviseksi, nyt ei sitten toimi mikään, ei edes off-näppäin.
        Täytyy kokeilla tuota hard resetiä kunhan saan koneen sammutettua, kiitos vinkistä!

• HELP ME

Itsellä se jäi jumiin että se ei mene kiinni. Kellonaikakin on jumissa. HELP ME! Miten sen saa pois?? :-/

• Neuvoton

KIITOS, auttoi!!!

• Jos virtapainikkeen painamainen 10-sekunnin ajan ei auta niin sitten pitää vaan odottaa että tabletin akku loppuu.

• HELP ME

Ihanaa että joltakin hyvä neuvo! Mulla ei auta edes virtapainikkeen painaminen! Apua jos akkukin on jumissa! :P

• Neuvoton

Hups! Kiitos meni väärään paikkaan...KIITOS vapunen!

• paroxynn

Akku onnistui loppumaan mutta power nappula on jumissa.. minne tälläsen pienen ongelman kanssa kannattais mennä?

• paroxynn kirjoitti:

Akku onnistui loppumaan mutta power nappula on jumissa.. minne tälläsen pienen ongelman kanssa kannattais mennä?

Huoltoon.

• jumissaoleva

Auttoi kiitos !!

• JUMISSA

Mulla siis tabletti vaan sammu miten saa auki?

• JUMISSA

Tarkennan toimi normaalisti laitoin kiinni vaan ja sitten 30minan kuluttua ei enää avautunut näyttö vaan musta

• 19-19

""""Jos virtapainikkeen painamainen 10-sekunnin ajan ei auta niin sitten pitää vaan odottaa että tabletin akku loppuu. """

Niin tai irrottaa akun ja laittaa takaisin.
      ---
      http://www.youtube.com/watch?v=QeRaQR7RU0I

• Minulle kävi sama homma Nokia N8 mallille ja siinä kun ei ole irroitettavaa akkua niin piti vaan odottaa että akku loppuu ja puhelin sammuu.

• HELP ME

Onko galaxy tabis irrotettava akku

• akkueiläheirti

Ei ole tableteis yleensä irroitettavaa akkua, eikä ole Samsungissakaan, purkamatta laitetta.

• Ja purkaminen poistaa takuun joten itse en suosittele edes aloittamaan purkamista.

• Anonyymi

Kymmenen vuotta sitten?

• hyvät neuvot

Minusta vapunen osaa neuvoa ihan riittävästi. Keskoset painukoon leikkikehään takaisin !

• logiikan puute

No mistä sinä tiedät vapusen neuvojen tason jos et mistään mitään tiedä?

• 0hm0

"""Ja purkaminen poistaa takuun joten itse en suosittele edes aloittamaan purkamista.""

Vapunen: et sitten neuvonut viemään sitä vehjettä takuuhuoltoon?
      Ajattelit sitten, että se korjaantuu kotona valohoidolla?

• Turhaahan sitä on viedä jos asia ratkeaa itsestään. Jos taas ei niin sitten.

• nenndndnd

Et sitten vieläkään osaa kohdistaa vastausta oikeaan viestiin, huvittavaa

• Jussi77tab s
        nenndndnd kirjoitti:

Et sitten vieläkään osaa kohdistaa vastausta oikeaan viestiin, huvittavaa

Samsung tab s sammuu kun pitää kaikki napit pohjassa. Virta ääni - ja navinäppäin.

• tippetappe
        Jussi77tab s kirjoitti:

Samsung tab s sammuu kun pitää kaikki napit pohjassa. Virta ääni - ja navinäppäin.

Tuskin tuo Samsung tab s on ollut käynnissä melkein kahta vuotta.

• Anonyymi
        Jussi77tab s kirjoitti:

Iphone sammuu kun sitä lyö kirveellä, missä vika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iphone sammuu kun sitä lyö kirveellä, missä vika?

Päässä, päässä on vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päässä, päässä on vika.

Sulla ainakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päässä, päässä on vika.

Onkohan sillä varaa lääkeisiinsä? 💊

k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i veti elämänsä wessanpöntöstä alas!

• Tfjuy

Ota akku pois

• Anonyymi

Itsellä tabletti jumitti täysin! Näyttö ei reagoinut, ei sammunut vaikka kuinka yritin sekä näytti, että lataisi vaikka olin irroittanut laturimen! Tuli kuitenkin mieleen yksi niksi ja se toimi! Painoin siis virtanäppäintä 10-15 sekuntia putkeen ja alkoi taas toimimaan! :D

• Anonyymi

Samsung Galaxy Tab A8 4G Gray on uudesta lähtien ollut akun kestoltaan erittäin huono ja laturi kuumenee aikalailla. Olin asiasta yhteydessä myyjään josta sain uuden laturin mutta tulos on sama. Eli en voi suositella kyseistä Samsung tab kenellekkään.
      Minulla aikaisemmin Samsung 2016 eikä ongelmia ja käyttö ei ole muuttunut mitenkään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7893
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5627
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4891
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4863
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe