Käytössä on ollut reilut puoli vuotta Tab 10,1 ja on toiminut moitteettomasti mutta nyt kone on täysin juntturasta. Muistan lukeneeni jostain, että jos sekä virta- että äänenvoimakkusnappia on painanut samanaikaisesti, laite menee lukkoon ja sen pitäsisi aueta samalla tavalla mutta eipäs aukea.
Onko jollakin neuvoja?
Samsung Galaxy Tab jumissa
32
25145
Vastaukset
Oletko kokeillut tehdä Hard resetin?
http://www.technipages.com/samsung-galaxy-tab-steps-for-hard-reset.html- täbi
Sain kyllä laitteen päälle, kun jaksoin tarpeeksi kauan pitää näppäimiä alhalla mutta nyt jumittaa pinkoodi. Annoin ensimmäisen numeron ja se jäi aktiiviseksi, nyt ei sitten toimi mikään, ei edes off-näppäin.
Täytyy kokeilla tuota hard resetiä kunhan saan koneen sammutettua, kiitos vinkistä!
- HELP ME
Itsellä se jäi jumiin että se ei mene kiinni. Kellonaikakin on jumissa. HELP ME! Miten sen saa pois?? :-/
- Neuvoton
KIITOS, auttoi!!!
Jos virtapainikkeen painamainen 10-sekunnin ajan ei auta niin sitten pitää vaan odottaa että tabletin akku loppuu.
- HELP ME
Ihanaa että joltakin hyvä neuvo! Mulla ei auta edes virtapainikkeen painaminen! Apua jos akkukin on jumissa! :P
- Neuvoton
Hups! Kiitos meni väärään paikkaan...KIITOS vapunen!
- paroxynn
Akku onnistui loppumaan mutta power nappula on jumissa.. minne tälläsen pienen ongelman kanssa kannattais mennä?
paroxynn kirjoitti:
Akku onnistui loppumaan mutta power nappula on jumissa.. minne tälläsen pienen ongelman kanssa kannattais mennä?
Huoltoon.
- jumissaoleva
Auttoi kiitos !!
- JUMISSA
Mulla siis tabletti vaan sammu miten saa auki?
- JUMISSA
Tarkennan toimi normaalisti laitoin kiinni vaan ja sitten 30minan kuluttua ei enää avautunut näyttö vaan musta
- 19-19
""""Jos virtapainikkeen painamainen 10-sekunnin ajan ei auta niin sitten pitää vaan odottaa että tabletin akku loppuu. """
Niin tai irrottaa akun ja laittaa takaisin.
---
http://www.youtube.com/watch?v=QeRaQR7RU0I Minulle kävi sama homma Nokia N8 mallille ja siinä kun ei ole irroitettavaa akkua niin piti vaan odottaa että akku loppuu ja puhelin sammuu.
- HELP ME
Onko galaxy tabis irrotettava akku
- akkueiläheirti
Ei ole tableteis yleensä irroitettavaa akkua, eikä ole Samsungissakaan, purkamatta laitetta.
Ja purkaminen poistaa takuun joten itse en suosittele edes aloittamaan purkamista.
- Anonyymi
Kymmenen vuotta sitten?
- hyvät neuvot
Minusta vapunen osaa neuvoa ihan riittävästi. Keskoset painukoon leikkikehään takaisin !
- logiikan puute
No mistä sinä tiedät vapusen neuvojen tason jos et mistään mitään tiedä?
- 0hm0
"""Ja purkaminen poistaa takuun joten itse en suosittele edes aloittamaan purkamista.""
Vapunen: et sitten neuvonut viemään sitä vehjettä takuuhuoltoon?
Ajattelit sitten, että se korjaantuu kotona valohoidolla? Turhaahan sitä on viedä jos asia ratkeaa itsestään. Jos taas ei niin sitten.
- nenndndnd
Et sitten vieläkään osaa kohdistaa vastausta oikeaan viestiin, huvittavaa
- Jussi77tab s
nenndndnd kirjoitti:
Et sitten vieläkään osaa kohdistaa vastausta oikeaan viestiin, huvittavaa
Samsung tab s sammuu kun pitää kaikki napit pohjassa. Virta ääni - ja navinäppäin.
- tippetappe
Jussi77tab s kirjoitti:
Samsung tab s sammuu kun pitää kaikki napit pohjassa. Virta ääni - ja navinäppäin.
Tuskin tuo Samsung tab s on ollut käynnissä melkein kahta vuotta.
- Anonyymi
Jussi77tab s kirjoitti:
Iphone sammuu kun sitä lyö kirveellä, missä vika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iphone sammuu kun sitä lyö kirveellä, missä vika?
Päässä, päässä on vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päässä, päässä on vika.
Sulla ainakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päässä, päässä on vika.
Onkohan sillä varaa lääkeisiinsä? 💊
k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i veti elämänsä wessanpöntöstä alas!
- Tfjuy
Ota akku pois
- Anonyymi
Itsellä tabletti jumitti täysin! Näyttö ei reagoinut, ei sammunut vaikka kuinka yritin sekä näytti, että lataisi vaikka olin irroittanut laturimen! Tuli kuitenkin mieleen yksi niksi ja se toimi! Painoin siis virtanäppäintä 10-15 sekuntia putkeen ja alkoi taas toimimaan! :D
- Anonyymi
Samsung Galaxy Tab A8 4G Gray on uudesta lähtien ollut akun kestoltaan erittäin huono ja laturi kuumenee aikalailla. Olin asiasta yhteydessä myyjään josta sain uuden laturin mutta tulos on sama. Eli en voi suositella kyseistä Samsung tab kenellekkään.
Minulla aikaisemmin Samsung 2016 eikä ongelmia ja käyttö ei ole muuttunut mitenkään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294