Floor Jansen

Floor Jansen

21

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahvipapu:)

      Jansen on kana, ei mitään muuta. Rääkkää Imaginaerumia. Anette takaisin ja heti!

    • Douppariholopapu

      Se sopii Nightwish-yhtyeeseen jos sillä on munat, alkoholi-ongelma, valmis puukottaan kaveria selkään tilaisuuden tullen ja rahanahneutta vaikka muille jakaa, noilla pärjää siinä yhtyeessä.

      • into

        sama kuvaus sopii myös sosiaalidemokraatteihin.


      • ihanafloorJ.

        amatsooni floorjansen voi ottaa strapdildon vyötärölleen ja panna sua berseeseen halusit tai et. se tekee sen eikä kysy sulta.

        floor on metallijumalatar isolla clitoriksella varustettuna steelwaginaa unohtamatta.


      • Titaani meisseli
        ihanafloorJ. kirjoitti:

        amatsooni floorjansen voi ottaa strapdildon vyötärölleen ja panna sua berseeseen halusit tai et. se tekee sen eikä kysy sulta.

        floor on metallijumalatar isolla clitoriksella varustettuna steelwaginaa unohtamatta.

        Äläs nyt pieni vehkeisiä herjaa. Kai sää nyt tiedät sen vanhan viisauden, ettei
        suurta vi...olekkaan. Se pelkästään pieni ku.. ten probakandaa. Hyi, häpeä juttujas.


    • jin2012

      Floor on aivan loistava! Heti kun Anette lähtee. Itketää sen perään, voi suomalaisia itkupllejä. Naurattaa jatkuva uikuttaminen...:)))

    • 4764+44

      Floor on täysi kiljukotka miesamtsoni joka vääryydellä vei meidän ihkuanetten paikan.

    • AnettenFani

      Anette was a goddess, and you are fools to have let her get away from you. I am severely disappointed in your decision to replace her. I've made the decision to no longer support your band.

    • KUKKAMEKKOMARTTA

      just tollanen laulaja sopii nightwishyyn,jolla on munaa poweria ja ääntä ja karismaa.JA ASENNETTA!.PULLAN TUOKSUINEN NUKKAVIERU MUMMELI EI INNOSTA KETÄÄN.

    • Anonyymi00014
      • Anonyymi00015

      • Anonyymi00016

      • Anonyymi00018

    • Anonyymi00017
    • Anonyymi00019
      • Anonyymi00020

      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Koko Sweden Rock 2026 keikka löytyy youtubesta. Harmi, ettei tuo ruotsin kieli ole hallussa - menee välispiikit ohi. Äänenlaatukin voisi olla parempi, mutta ihan katsottava ja kuunneltava tallenne.

        https://www.youtube.com/watch?v=ibPC1S2zNlw&list=RDibPC1S2zNlw&start_radio=1

        En oikein jaksa innostua festarikansalle suunnatusta kuluneesta hittisikermästä. Uudet biisit Reverse polarity ja Run ovat liiaksi rutiinihumppaa korvilleni. En tiedä, mikä tarve Floorilla ja Tarjallakin on yhä vajota ikivanhaan kaavaan. Pidän ihmeenä, jos levyt menestyvät noilla eväillä. Vaan eipä vaivuta synkkyyteen, sillä ihmeitä on tapahtunut ennenkin minusta riippumatta.:)


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        En oikein jaksa innostua festarikansalle suunnatusta kuluneesta hittisikermästä. Uudet biisit Reverse polarity ja Run ovat liiaksi rutiinihumppaa korvilleni. En tiedä, mikä tarve Floorilla ja Tarjallakin on yhä vajota ikivanhaan kaavaan. Pidän ihmeenä, jos levyt menestyvät noilla eväillä. Vaan eipä vaivuta synkkyyteen, sillä ihmeitä on tapahtunut ennenkin minusta riippumatta.:)

        Olet kyllä oikeassa uusien biisien suhteen. Ei vaan toimi...Toisena kipaleena soitettu "Noise" on kuin eri planeetalta (joka mielestäni on yksi Nightwishin parhaimpia biisejä).

        Nyt kun kuuntelin uudestaan tuota keikkavideota, niin onhan tuo äänenlaatu aika syvältä - mitä itse kuvaajakin näyttää pahoittelevan.

        Juu...synkkyyteen ei saa vaipua, musiikinkaan suhteen...


      • Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Olet kyllä oikeassa uusien biisien suhteen. Ei vaan toimi...Toisena kipaleena soitettu "Noise" on kuin eri planeetalta (joka mielestäni on yksi Nightwishin parhaimpia biisejä).

        Nyt kun kuuntelin uudestaan tuota keikkavideota, niin onhan tuo äänenlaatu aika syvältä - mitä itse kuvaajakin näyttää pahoittelevan.

        Juu...synkkyyteen ei saa vaipua, musiikinkaan suhteen...

        Tämä studio-live -miksaus antaa ymmärtää, että Floor on yhä asian ytimessä.:) https://www.youtube.com/watch?v=vRjnO1XX3ec&list=RDvRjnO1XX3ec&start_radio=1


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe