Elikkä ne jotka on lukenu ton mun edellisen tekstin niin ymmärtää mitä haluan :p
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10926006
Mieluiten yli 20v mies. Ei mielellään ketään sellaista, joka painaa kolme kertaa enemmän ku mä:p ei mitään vakituista. Koittakaa ymmärtää, oon vaan pikkulutka joka tarvii opetuksen ja kuria! Sähköpostiosoitteeni saa kysymällä että voidaan keskustella lisää, koska täällähän ei saanut seuraa kai hakea (?) oon epätoivoinen ja kiimasta märkä.
auttakaa joku nuorta narttua
10
4231
Vastaukset
- pikkulutka94
Oon niin kiimanen, sitokaa,piiskatkaa, oikeesti raiskatkaa mut joku! Pillu ihan märkä...
- Dr.Sodoma
Onko pillu vielä märkä ? Tarvitsetko vielä kuria ja Herran nuhdetta ? Mulla oli tarjolla kalua, välineitä ja kurmootusta...
- Hra 51
Dr.Sodoma kirjoitti:
Onko pillu vielä märkä ? Tarvitsetko vielä kuria ja Herran nuhdetta ? Mulla oli tarjolla kalua, välineitä ja kurmootusta...
Pikkulutkalle persereikään munaa aikuiselta . Ei armoa! Spwerma suuhun kaikilta vuoronperään. Joka reikään samaan aikaan suuhun .ei armoa houralle perkele!
- master_of_
sinulle on postia!
- sinua kaipaava
Mulla on kyrpä kovana mistä päin olet
- pikkulutka94
kaikki joita kiinnostaa nii privana voi ottaa yhteyttä.
- Liian kaukana
Taidat vain valitettavasti asustella hieman liian kaukana täältä Mansesta...
- Sysmä
Jos sitä puris murahainen niin kyllä sais oikeen kunnolla tuntee!
- ++0f
teinipoika tunnilla pääsyt koneelle.
- pikkulutka94
teinityttö pikemminkin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723