Valokuvaaja khao lak:ssa

---nanna---

Olemme menossa helmikuussa 2013 khao lakiin häämatkalle. Toiveena olisi ottaa toiset hääkuvat vielä khao lak:ssa.

Onko kenelläkään kokemuksia paikallisista valokuvaajista tai tällaisestä hääkuvaamisesta thaimaassa?

Häälahja toiveena kun on häämatka tilin kartuttaminen, niin olisi ihana laittaa häämatkalla otettu kuva kiitoskortteihin :)

7

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zsin-

En nyt pysty auttamaan sinua, mutta teksti on kuin minun kynästäni! Meillä on häämatka tulossa loppuvuodesta, ja haluaisimme myös ottaa hääkuvat Khao Lakissa. Mietinkin että pitää tänne laittaa kysymys onko siellä kuvaajaa saatavilla. Mutta nyt odotellaan sitten vain vastausta :)

• lomailija

en itse ole käyttänyt kuvaajia matkoillani mutta olen nähnyt nimenomaan häämatkalaisia tai vastavihityn parin joita siellä kuvattiin että kyllä niitä sieltä löytyy kun kyselee :)

• savilahti11

sen verran vielä että kuvat tikulle tai muistikortille, siis ei valmiita paperikuvia. tai voihan niitäkin jokusen ottaa, mutta valitettavasti saattaa käydä niin että kotiin paluun jälkeen muutama kuukaisi eteen päin kuvista on vain haalea muisto vaikka parisuhde vielä kukoistaakin.

• Jungle Park
    • En tunne suoraan kuvaajaa Khao Lakista, mutta tässä pari vinkkiä häämatkalaisille:
      1. Käykää Rusty Pelican -baarissa, sen pitäjä Mo toimii myös Khao Lakin pastorina (hankki pastorin paperit halvalla netistä) ja soitti aikoinaan Nirvanan ja Eric Claptonin kiertueilla perkussionistina (herrasta lisää kirjassa Mondo Matkaopas Thaimaa). Koska Mo hoitaa ison osan Khao Lakin vihkimisistä, hänen luulisi myös tietävän hyviä häävalokuvaajia.
      2. Ja kun kerran olette häämatkkalla, niin käykää maailman romanttisimmalla illallisella. Hotelli Sarojin järjestää kahden hengen privaatti-illallisia viidakon keskellä, vesiputouksen juurella. Valoa luovat tuhannet kynttilät. Kallista mutta taatusti ikimuistoista.
      Khao Lakista lisää tietoa esim täältä: http://www.minnethaimaassa.com/khao-lak/

• -----nanna----

Kiitokset vastauksista!! :) :) :)
      Todella hyviä vinkkejä ja varmasti mennään kyselemään Mo:lta valokuvausta ja tuolle illalliselle haluaisin myös! :) :)

Kiiiitos!

• Artoekman

Hei! Asustelen tällä hetkellä Thaimaan Phuketissa ja olen toiminut freelancer kuvaajana jo pitkään. Hää keikkoja olen tehnyt paljon ja tulen mielelläni kuvaamaan Khao Lakkiin! Otin studio varusteeni mukaan vartavasten kaverini hääkuvausta varten.. Täältä löydät muutaman esimerkin hääkuvistani www.artoekman.com. Jos olet kiinnostunut lähetäthän viestiä artoekman(at)hotmail.com.

-Arto

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1453
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1269
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      25
      1248
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1134
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1076
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1002
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe