Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Valokuvaaja khao lak:ssa

---nanna---

Olemme menossa helmikuussa 2013 khao lakiin häämatkalle. Toiveena olisi ottaa toiset hääkuvat vielä khao lak:ssa.

Onko kenelläkään kokemuksia paikallisista valokuvaajista tai tällaisestä hääkuvaamisesta thaimaassa?

Häälahja toiveena kun on häämatka tilin kartuttaminen, niin olisi ihana laittaa häämatkalla otettu kuva kiitoskortteihin :)

7

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zsin-

      En nyt pysty auttamaan sinua, mutta teksti on kuin minun kynästäni! Meillä on häämatka tulossa loppuvuodesta, ja haluaisimme myös ottaa hääkuvat Khao Lakissa. Mietinkin että pitää tänne laittaa kysymys onko siellä kuvaajaa saatavilla. Mutta nyt odotellaan sitten vain vastausta :)

    • lomailija

      en itse ole käyttänyt kuvaajia matkoillani mutta olen nähnyt nimenomaan häämatkalaisia tai vastavihityn parin joita siellä kuvattiin että kyllä niitä sieltä löytyy kun kyselee :)

    • savilahti11

      sen verran vielä että kuvat tikulle tai muistikortille, siis ei valmiita paperikuvia. tai voihan niitäkin jokusen ottaa, mutta valitettavasti saattaa käydä niin että kotiin paluun jälkeen muutama kuukaisi eteen päin kuvista on vain haalea muisto vaikka parisuhde vielä kukoistaakin.

    • Jungle Park
    • En tunne suoraan kuvaajaa Khao Lakista, mutta tässä pari vinkkiä häämatkalaisille:
      1. Käykää Rusty Pelican -baarissa, sen pitäjä Mo toimii myös Khao Lakin pastorina (hankki pastorin paperit halvalla netistä) ja soitti aikoinaan Nirvanan ja Eric Claptonin kiertueilla perkussionistina (herrasta lisää kirjassa Mondo Matkaopas Thaimaa). Koska Mo hoitaa ison osan Khao Lakin vihkimisistä, hänen luulisi myös tietävän hyviä häävalokuvaajia.
      2. Ja kun kerran olette häämatkkalla, niin käykää maailman romanttisimmalla illallisella. Hotelli Sarojin järjestää kahden hengen privaatti-illallisia viidakon keskellä, vesiputouksen juurella. Valoa luovat tuhannet kynttilät. Kallista mutta taatusti ikimuistoista.
      Khao Lakista lisää tietoa esim täältä: http://www.minnethaimaassa.com/khao-lak/

    • -----nanna----

      Kiitokset vastauksista!! :) :) :)
      Todella hyviä vinkkejä ja varmasti mennään kyselemään Mo:lta valokuvausta ja tuolle illalliselle haluaisin myös! :) :)

      Kiiiitos!

    • Artoekman

      Hei! Asustelen tällä hetkellä Thaimaan Phuketissa ja olen toiminut freelancer kuvaajana jo pitkään. Hää keikkoja olen tehnyt paljon ja tulen mielelläni kuvaamaan Khao Lakkiin! Otin studio varusteeni mukaan vartavasten kaverini hääkuvausta varten.. Täältä löydät muutaman esimerkin hääkuvistani www.artoekman.com. Jos olet kiinnostunut lähetäthän viestiä artoekman(at)hotmail.com.

      -Arto

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe