Hei! Olen 12.8 vuotias poika. Oon seiskalla. Minusta tuntuu että mulla on alkanu murrosikä. Perusteet ovat. Karvoja aika runsaasti penikseni ympärillä penis on kasvanut pituuskasvu lisääntynyt olen nyt 157.5 pitkä ja olen kasvanut lähes 10 cm tämän vuoden aikana myös ääni on vähön madaltunu ja tulee valkosta spermaa. Mutta jotkut väittävät että aatamin omena kasvaa äänenmurroksen alkaessa. En ole läski.. Tatkoitin sitä ettei aatamin omenaa näkyisi.. Niin kysymys kuuluu että tuleeko aatamin omena minulle ja koska isällänikään en ole.sitä huomannut kiitos !! Ja.kommentteja!!
tuleeko aataminomena?
jalkapallopoika8
8
2679
Vastaukset
- jalkapallopoika8
Ja lihakset kasvaneet
- jalkapallopoika8
Kommenttei..! Kertokaa myös omia kokemuksia
- jalkapallopoika8
Kommenttei !!
- jalkapallopoika8
Haloo kommenttei???!!!!
- emmä tiiä
emt
- tyttö15v
TULEE SULLE AATAMIN PASKAOMENA KURKKUUS!! OTA SE POIS SÄ VOIT TUKEHTUA SIIHEN PASKAOMENAAN!! >:DDDDDDDDDDDDDDDDDxDDDDDDDDDDDD
SPERMAA AAAAAHHH SUUTÄYNNÄÄ SPERMUSKAA!! - Aataminomenax
Kyllä kaikilla miehillä tulee aatamin omena Voin vannoa sen se tulee siinä murros iän vaiheilla Eli eiköhän se sieltä ala pian pilkottamaan .
Murrosiän aikana aataminomena tulee esiin. Yleensä murrosiän loppupuolella. Toisilla se tulee esille enemmän, toisilla vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179