Mikään xboxin verkko systeemi ei ole toiminut suunnilleen puoleen tuntiin eikä loppua katkokselle näy. Tietäisikö joku mistä mahtaa tämmöinen johtua?
Mitä tapahtui xbox livelle?
himogamer
4
124
Vastaukset
- Miksi se lakkasi
Milloin tämä Xbox live lakkasi sinulla toimimasta iltapäivälläkö?
- fdsfdsfdsf
Kun katsoo aloittajan lähettämän viestin kellonaikaa, huomaa että se on 4.10.2012 klo 20:26. Viestissään hän sanoo, että se live ei ole toiminut suunnilleen puoleen tuntiin. Tämä ajoittaa katkoksen alkamisen n. klo 20.00. Siispä katkos alkoi tuolloin.
Jos hieman katsoo viestiä tarkemmin, kaikki vastaukset löytyvät.
- Hymm minä pelasin ju
Hymm minä pelasin juuri äsken livessä eikä ollut ongelmia. pelasin 2 tuntia ilman ongelmia
- cookiemonster96
oisko ollu ihan vaa netti ongelmia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746