Onko tällainen lääke vielä nykyään käytössä? Itse sain n. 5 vuotta sitten apua tästä. Nyt pitäis mennä lääkärin juttusiin,kun tuntuu,että niin masentaa, masennusta vastaan olen yrittänyt taistella jonkin aikaa. Muistan,että taannoin sain em. lääkkeestä paljon apua.
OPTIPAR
1
255
Vastaukset
- Lussutus
Itselleni määrättiin Optipar ensin 20mg ja sen jälkeen 30mg -> 40mg vakavaan masennukseen ja paniikkihäiriöön, vierelle myös rauhoittavia ja unilääkkeitä.
Optipar oli minulle nappi valinta, ja se sopi heti ensiyrittämällä. Aloitusoireet olivat kamalat, mutta pääsin osastolle huilimaan. Nyt myös vieroitusoireet ovat melko järkyttäviä, estävät järkevän ajattelun jos unohtaa aamulla ottaa, mutta kiitän silti lääkettä sen olemassaolosta. Nykyään eivät suostu määräämään suurempia annoksia, jos sydämessä on jotaki häikkää, aiheuttaa nimittäin rytmihäiriöitä. Tämän takia sain myös tukilääkityksen, jotta huimaus pysyy poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810