Onko tällainen lääke vielä nykyään käytössä? Itse sain n. 5 vuotta sitten apua tästä. Nyt pitäis mennä lääkärin juttusiin,kun tuntuu,että niin masentaa, masennusta vastaan olen yrittänyt taistella jonkin aikaa. Muistan,että taannoin sain em. lääkkeestä paljon apua.
OPTIPAR
1
263
Vastaukset
- Lussutus
Itselleni määrättiin Optipar ensin 20mg ja sen jälkeen 30mg -> 40mg vakavaan masennukseen ja paniikkihäiriöön, vierelle myös rauhoittavia ja unilääkkeitä.
Optipar oli minulle nappi valinta, ja se sopi heti ensiyrittämällä. Aloitusoireet olivat kamalat, mutta pääsin osastolle huilimaan. Nyt myös vieroitusoireet ovat melko järkyttäviä, estävät järkevän ajattelun jos unohtaa aamulla ottaa, mutta kiitän silti lääkettä sen olemassaolosta. Nykyään eivät suostu määräämään suurempia annoksia, jos sydämessä on jotaki häikkää, aiheuttaa nimittäin rytmihäiriöitä. Tämän takia sain myös tukilääkityksen, jotta huimaus pysyy poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1092381- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159