Tuuli & Robin fanit tänne!!!

Robin-Tuuli

Robin on ihan

36

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prossa ilona-9

      Joo mullakin on Robin kaks levyy eli kaikki robinin ja Tuulin

    • hombbeli696969

      Robin on mun märkä päiväuni ja tuuli kuiva

      • Robinernumber1

        En pidä tuulista, robin on parempi...


    • Robin-Tuuli

      Robin on tosi hyvä!

      • juupa juu

        Molemmat on surkeita.


    • Väsyttää

      Aijai... Taas joku aivopesty kakara antaa rahaa yhtiöille... Jaaaaaa en jaks selittää meen nuQ
      Moro

    • hensku5

      robin ja tuuli on hyviä laulaan ja robin on tosi söpö mul on sen kaks levyy ja kaks julistetta ja ne on aivan tyhmii jotka vihaa robinii ja tuulii! ottakaa kantaa

      • arvaamaton kakara

        mielestäni molemmat ovat noloja.
        Ropininkin esitys dancessa oli jotain niin pohjamudista kaivettua sontaa.
        Kuunnelkaa kunnon musiikkii!
        Muistakaa ärsyttävä jääkaappi ja keltainen postiennakko!


    • ...

      Katotaan nyt paljo jaksan kirjottaa puhelimel...
      1. Robin on paska joka luulee olevansa joku hyväkin vaikka levyyhtiö jne ei edes pidä robinista...
      2. Tuulist en paljoo tiiä mut paska seki.
      Hankkikaa elämä nobot, kuunelkaa kunnon musiikkii!
      Nii ja lisään tänne viel: kuka pöllis mun ... Nimi merkin???

    • Arsenaali

      Vitun Robinit! painukaa vittuun!
      Toinen homoilee sateenkaaren väreissä lavalla, ja toinen Manchesterin punaisissa...

    • Robin-Tuuli

      Mitäh pahaa Robin tai Tuuli on teille tehny?? Voi vi*tu tää vi*uttaa!!! Vaikka ette pidäkää Robinist tai Tuulist, nii ei tejän tarvii sitä dissata! Ootte sa*tana noloi idioottei, jotka ei vi*tu tajuu, että jokasel he*vetti saa olla omat mielipiteensä! Hankkika te nyt pe*kele se elämä!

      • ihaterobin

        No nehän on meijän omii mielipiteitä ja shit ihan tiedoks vaan et robin on tosi huono. :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S=D:S:S:S:S:S:S:S:S:S


      • Robin on syvältä

        Hei robin-tuuli oot varmaan joku 10v läski kakara joka luulee että on kova ku kiroilet netis tyylii tällee"no siis vittu perkele haistakaa paska vittu saatana"


      • Robin-Tuuli
        Robin on syvältä kirjoitti:

        Hei robin-tuuli oot varmaan joku 10v läski kakara joka luulee että on kova ku kiroilet netis tyylii tällee"no siis vittu perkele haistakaa paska vittu saatana"

        Oon 14v enkä 10, eikä se musta v*ttu oo mitää kummallista, jos kiroilee!


    • Tuuli Fani

      No en tiiä ERobinist mut Tuuli is best

    • 7+8

      IhQ

    • -98

      Hei!
      Oon 14, en fanita kumpaakaan, mutta en tajuu miks tänne pitää Robinia ja Tuulia tulla dissaamaan? Kerron nyt teille dissaajille, että kyllä esim. tämmöisen "Vi*tu, ku se Robin on nii surkee ja pa*ka laulaja!" kommentin voisi vähän asiallisemmin sanoa, kuten näin "En itse pidä Robinin musiikista."
      Kasvaisitte jo aikuisiksi! En myöskään tajua, miksi ihmeessä tulette tälle palstalle, jos kerran inhoatte Tuulia/Robinia? Voisitte yhtähyvin jättää käymättä?
      Miettikää itse, jos olisitte joku artisti. Miltä teistä tuntuisi, kun Suomi24:ssä lukisi "Voi sa*tana, ku toi on pe*kele huono!" Olisiko kivaa?
      Jos kommentoitte, niin miettikää 3 kertaa ennen kun painatte Lähetä-nappia!

      • -97pissaliisa

        Moi kaikille! Halusin vaan kertoa että tuulin on meidän koulussa ja on samanlainen kuin kaikki muutki seiskat eli nolo -99.


    • Robinfani<45

      Ajattelin eka Robinista just jotai et vittu mitä paskaa, mut nykyään kuuntelen sitä jatkuvasti, samoin Tuulista. Kummatki mahtavia :---)

      Mut en tosiaan tajuu näit pentuja jotka kommentoi heti jos joku (poika) kommentoi ettei tykkää nii heti tulee kaikkee ''oot vaa kateellinen!!!!'' siis jos te muijat ette tykkää vaik ..öö... pmmp:stä, anna puusta? tms. nii ette tekää oo niille tuskin kateellisia, ette vaa tykkää. Herrajumala te 98-02 pennut olkaa hiljaa jos ette osaa sanoa muuta ko et ne on kateellisia! : D

    • Robiner

      Robin on ihan paras, Tuulin musiikkii kuuntelen välillä mut en fanita sitä erityisemmi :) Hahah! Ekan kerran ku kuulin Frontside Ollien ja kun kuulin ekat sanat siitä ni en saanu mitään selvää siitä ja se kuulosti ihan joltai siansaksalt :D luulin et se on joku norjalainen tai jtn xD

      • Asian aasi

        Tuuli joutu ehkä (ehkä) oikeuteen siitä että oli matkinut jotain toista laulajaa.


      • Tietäjä(:
        Asian aasi kirjoitti:

        Tuuli joutu ehkä (ehkä) oikeuteen siitä että oli matkinut jotain toista laulajaa.

        Hän on matkinut Puhuvaa konetta, 2 biisii:
        Tuulin biisit: Enää ei oo kiire & Paljon onnea vaan
        Puhuvankoneen biisit: Ei oo kiire & Hyvää syntymäpäivää


    • aito_byrdyboiga

      Mä fanitan Tuulia ja Robinia

      • 0123456789

        Okke(:


    • robin fani

      robin on niiiin ihana

    • Tuuli on erittäin hyvä. Robin ei kovin hyvä, mutta ei minulla mitään häntä vastaankaan ole.

    • Tuuli ja Robin on molemmat hyvii :3

    • 655

      55656

    • 68689696

      lol

    • mr penis

      Fanitan robbarii kosk robbarin biisit on iha parast dokaus muzaa

    • Läskipaskarobin

      Paskempaa musiikkia ei ole olemassakaan

    • puss
    • eposaatti

      Oh, god noi fagotit o iha sickin homi!

    • piip robin

      homot

    • MII..NUS

      Aivan naurettava koko Robin buumi.

      Kun pikkuLikoista kasvaa aikuisia NAURAVAT ITSELLEEN.

      Robinin laulutaidot mitättömät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe