Myyn ison kasan LPS leluja. Talot n.20-40€ ja LPS n.2€
Sanokaa jos olette kiinnostuneita!
Myyn LPS!!!
25
1773
Vastaukset
- Ostan
Hei! Minä olisin kiinnostunut LPS taloista. Olisin todella kiinnostunut!
- vallluuupetshop
samoin
- Näytäääää!!!!!!!
Näytä kuvia niistä mutta talon ostan ja saako mukaan vielä hyskyn tai muun lps koiran?
- suklaa
millasia taloja?
- suvi5
Hei missä niitä näkee niitä lps mitä myyt? En tiedä vielä minkä näköisiä myyt ? Haluaisin itse ihan hiirveästi lps popular mäyräkoiran myytkö lps mäyräkoiria?
- Minä :D
Moi! Ostaisin littlespetshoppeja :)
- Monanwa
Haluisin ostaa, mut ei oo kuvii :(
- jannu12
olen kiinostunu LPSeen niin laitax kuva : D
- Sugarpetsopsh
Mulla on LPS Popular mäykkä ja Popular Collie:) Repikää tästä!!!!!!
- Ei oo!!!!
Ei kä oo! Valehtelia Sugarpetsopsh!!!!!!!!!!11 :(((((((((((((((((((
- SugarFan
Hei Sugarpetsopsh!!!Montako LPS petsii sulla on????
- Sugarpetsopsh
SugarFan kirjoitti:
Hei Sugarpetsopsh!!!Montako LPS petsii sulla on????
No sanotaanko vaikka 1000 niitä on ullakolla mökillä ja ympäri mun huonetta!!!!
- SugarFan
Sugarpetsopsh kirjoitti:
No sanotaanko vaikka 1000 niitä on ullakolla mökillä ja ympäri mun huonetta!!!!
OK :)) voiks olla mun kamu irissä????
- Sugarpetsopsh
SugarFan kirjoitti:
OK :)) voiks olla mun kamu irissä????
Tietty:) HALUUN olla kaikkien kamu irissä:))))))))))))))))))
- SugarFan
Sugarpetsopsh kirjoitti:
Tietty:) HALUUN olla kaikkien kamu irissä:))))))))))))))))))
OK:)))))))
- Anonyymi
Ei oo!!!! kirjoitti:
Ei kä oo! Valehtelia Sugarpetsopsh!!!!!!!!!!11 :(((((((((((((((((((
Sugar ei oo valehtelia. Jos tämä tyyppi on se joka piti blogia ja tekee videoita Youtubeen.
- Sugarpetsopsh
Hei SugarFan montako petsii sulla on?????
- SugarFan
No sanotaanko 50 petsii ja taloi on 3!!! Muutes montako taloo sulla on????
- henkariSankari
tässä kiinnostunut
- Lohja100
Olisin kiinnostunut siitä koirasta onko se mäyrä koira olen etsinyt sitä ja jos ei oo mäyrä koira niin multa voi tinkiä viel jos on mäyrä koira von maksaa 5€ vähintään muuta ostan :)
- Sisilisko123344
Sori olin se Sugarpetshop, kun olin pieni niin kirjotin sen ja olin se SugarFan ja olin Ei oo oon niin pahoillani!!!!!! Sori!
- jenni80
voin myös laittaa 5e m'yräkoiraan. ja 5e seisovaan kissaan. haluan kuitenkin nähdä ensin kuvat.
- yyhh
Onko ne sopivii näille myös
http://mvlehti.net/2015/11/18/tajukangas-miksi-afgaanipakolaisten-maara-rajahti-kasiin/ - Petsejä
Hei laita kuvia petseistä gmailiini [email protected]
- Anonyymi
Laitoin viestin mersuw123akeemail.com mutta ei mennyt perille, johtuukohan se siitä kee -kirjaimesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082