Myyn LPS!!!

Ostakaa

Myyn ison kasan LPS leluja. Talot n.20-40€ ja LPS n.2€
Sanokaa jos olette kiinnostuneita!

25

2009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostan

      Hei! Minä olisin kiinnostunut LPS taloista. Olisin todella kiinnostunut!

    • vallluuupetshop

      samoin

    • Näytäääää!!!!!!!

      Näytä kuvia niistä mutta talon ostan ja saako mukaan vielä hyskyn tai muun lps koiran?

    • suklaa

      millasia taloja?

    • suvi5

      Hei missä niitä näkee niitä lps mitä myyt? En tiedä vielä minkä näköisiä myyt ? Haluaisin itse ihan hiirveästi lps popular mäyräkoiran myytkö lps mäyräkoiria?

    • Minä :D

      Moi! Ostaisin littlespetshoppeja :)

    • Monanwa

      Haluisin ostaa, mut ei oo kuvii :(

    • jannu12

      olen kiinostunu LPSeen niin laitax kuva : D

    • Sugarpetsopsh

      Mulla on LPS Popular mäykkä ja Popular Collie:) Repikää tästä!!!!!!

      • Ei oo!!!!

        Ei kä oo! Valehtelia Sugarpetsopsh!!!!!!!!!!11 :(((((((((((((((((((


      • SugarFan

        Hei Sugarpetsopsh!!!Montako LPS petsii sulla on????


      • Sugarpetsopsh
        SugarFan kirjoitti:

        Hei Sugarpetsopsh!!!Montako LPS petsii sulla on????

        No sanotaanko vaikka 1000 niitä on ullakolla mökillä ja ympäri mun huonetta!!!!


      • SugarFan
        Sugarpetsopsh kirjoitti:

        No sanotaanko vaikka 1000 niitä on ullakolla mökillä ja ympäri mun huonetta!!!!

        OK :)) voiks olla mun kamu irissä????


      • Sugarpetsopsh
        SugarFan kirjoitti:

        OK :)) voiks olla mun kamu irissä????

        Tietty:) HALUUN olla kaikkien kamu irissä:))))))))))))))))))


      • SugarFan
        Sugarpetsopsh kirjoitti:

        Tietty:) HALUUN olla kaikkien kamu irissä:))))))))))))))))))

        OK:)))))))


      • Anonyymi
        Ei oo!!!! kirjoitti:

        Ei kä oo! Valehtelia Sugarpetsopsh!!!!!!!!!!11 :(((((((((((((((((((

        Sugar ei oo valehtelia. Jos tämä tyyppi on se joka piti blogia ja tekee videoita Youtubeen.


    • Sugarpetsopsh

      Hei SugarFan montako petsii sulla on?????

      • SugarFan

        No sanotaanko 50 petsii ja taloi on 3!!! Muutes montako taloo sulla on????


    • henkariSankari

      tässä kiinnostunut

    • Lohja100

      Olisin kiinnostunut siitä koirasta onko se mäyrä koira olen etsinyt sitä ja jos ei oo mäyrä koira niin multa voi tinkiä viel jos on mäyrä koira von maksaa 5€ vähintään muuta ostan :)

    • Sisilisko123344

      Sori olin se Sugarpetshop, kun olin pieni niin kirjotin sen ja olin se SugarFan ja olin Ei oo oon niin pahoillani!!!!!! Sori!

    • jenni80

      voin myös laittaa 5e m'yräkoiraan. ja 5e seisovaan kissaan. haluan kuitenkin nähdä ensin kuvat.

    • Petsejä
      • Anonyymi

        Laitoin viestin mersuw123akeemail.com mutta ei mennyt perille, johtuukohan se siitä kee -kirjaimesta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe