Myyn ison kasan LPS leluja. Talot n.20-40€ ja LPS n.2€
Sanokaa jos olette kiinnostuneita!
Myyn LPS!!!
25
2009
Vastaukset
- Ostan
Hei! Minä olisin kiinnostunut LPS taloista. Olisin todella kiinnostunut!
- vallluuupetshop
samoin
- Näytäääää!!!!!!!
Näytä kuvia niistä mutta talon ostan ja saako mukaan vielä hyskyn tai muun lps koiran?
- suklaa
millasia taloja?
- suvi5
Hei missä niitä näkee niitä lps mitä myyt? En tiedä vielä minkä näköisiä myyt ? Haluaisin itse ihan hiirveästi lps popular mäyräkoiran myytkö lps mäyräkoiria?
- Minä :D
Moi! Ostaisin littlespetshoppeja :)
- Monanwa
Haluisin ostaa, mut ei oo kuvii :(
- jannu12
olen kiinostunu LPSeen niin laitax kuva : D
- Sugarpetsopsh
Mulla on LPS Popular mäykkä ja Popular Collie:) Repikää tästä!!!!!!
- Ei oo!!!!
Ei kä oo! Valehtelia Sugarpetsopsh!!!!!!!!!!11 :(((((((((((((((((((
- SugarFan
Hei Sugarpetsopsh!!!Montako LPS petsii sulla on????
- Sugarpetsopsh
SugarFan kirjoitti:
Hei Sugarpetsopsh!!!Montako LPS petsii sulla on????
No sanotaanko vaikka 1000 niitä on ullakolla mökillä ja ympäri mun huonetta!!!!
- SugarFan
Sugarpetsopsh kirjoitti:
No sanotaanko vaikka 1000 niitä on ullakolla mökillä ja ympäri mun huonetta!!!!
OK :)) voiks olla mun kamu irissä????
- Sugarpetsopsh
SugarFan kirjoitti:
OK :)) voiks olla mun kamu irissä????
Tietty:) HALUUN olla kaikkien kamu irissä:))))))))))))))))))
- SugarFan
Sugarpetsopsh kirjoitti:
Tietty:) HALUUN olla kaikkien kamu irissä:))))))))))))))))))
OK:)))))))
- Anonyymi
Ei oo!!!! kirjoitti:
Ei kä oo! Valehtelia Sugarpetsopsh!!!!!!!!!!11 :(((((((((((((((((((
Sugar ei oo valehtelia. Jos tämä tyyppi on se joka piti blogia ja tekee videoita Youtubeen.
- Sugarpetsopsh
Hei SugarFan montako petsii sulla on?????
- SugarFan
No sanotaanko 50 petsii ja taloi on 3!!! Muutes montako taloo sulla on????
- henkariSankari
tässä kiinnostunut
- Lohja100
Olisin kiinnostunut siitä koirasta onko se mäyrä koira olen etsinyt sitä ja jos ei oo mäyrä koira niin multa voi tinkiä viel jos on mäyrä koira von maksaa 5€ vähintään muuta ostan :)
- Sisilisko123344
Sori olin se Sugarpetshop, kun olin pieni niin kirjotin sen ja olin se SugarFan ja olin Ei oo oon niin pahoillani!!!!!! Sori!
- jenni80
voin myös laittaa 5e m'yräkoiraan. ja 5e seisovaan kissaan. haluan kuitenkin nähdä ensin kuvat.
- yyhh
Onko ne sopivii näille myös
http://mvlehti.net/2015/11/18/tajukangas-miksi-afgaanipakolaisten-maara-rajahti-kasiin/ - Petsejä
Hei laita kuvia petseistä gmailiini [email protected]
- Anonyymi
Laitoin viestin mersuw123akeemail.com mutta ei mennyt perille, johtuukohan se siitä kee -kirjaimesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453