Kuka se Juvalla päättää, milloin katuvalot saa palaa? Valot ovat ainakin Ylämaalla sammuksissa aamulla, kun töihin mennään.
Samanlaisia veronmaksajia siellä ollaan kuin keskustassakin.
Kuka sammuttaa katuvalot?
6
384
Vastaukset
- Aamuvalot Ylämaalle
Samaa olen ihmetellyt. Ylämaan katuvalot sammuu joskus puolenyön tietämissä eikä syty edes lehtien jaon aikaan. Laatikoita saa kopistella käsikopelolla.
- niinnon
katuvalon sammuttaja tietenkin, uuno
- lapsuudenmuistoja
oli se hyvä kun Juvan kirkolla oli katuvalo pylväs kotimme ikkunan alla - 60 luvulla, ei ollu omia sähköjä kotona ja kynttilätkin usein loppu, lampun öljystä puhumattakaan... Opettajat ei ymmärtänyt, miksi läksyt tuli luettua huonosti hämärässä ja karttakeppi heilu.
- Valoatunnelissako
Oikeasti on typerää että välillä keskustassakin on öisin katuvalot pois päältä. Turvallisuus on tärkeä asia täällä pienissä pitäjissäkin. Säästöt eivät saa kohdistua kansalaisten turvallisuuden uhalla, vaan ennemmin olisi kunta jättänyt ostamatta ne maailman typerimmät jouluvalot. Niillä olisi maksettu katuvalojen laskuja vaikka. Järkeä voi käyttää kyllä ja viisaasti ihan.
- nuuka
Tuhlausta, tuhlausta!
- Kuolevakylänraitti
Viimeinen sammuttaa katuvalot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863368Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921909Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961395Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267