Pirkka-Pekka Petelius ja Vuokko Mattila-Helminen

Kuullut huhuja

Ovatko sisaruksia tai jotain sukua ainakin?

41

16253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurjet lentävät...

En tiiä...mutta kivaa luonto-ohjelmaa tarinoi tämä P-P Petelius kanavalla 98.

• Etoo vähän tämäkin

Penskana mun kaveri nimeltäänTeija Helminen ainakin kehuskeli, että sisarensa seurustelee Pirkka-Pekan kanssa, joka oli silloin vasta ollut jossain pikku roolissa telkassa.

• muistelija

Kyl ne taitaa olla sisaruksia.

• Sisaruksia

On ne.

• jk

kylää on

• totuuden torvi

No eivät ne sisaruksia ole. Tosin molemmat ovat kotoisin Torniosta, ja jotain sukua voivat olla keskenään mutta sisaruksia eivät ole, se on varma.

• Elämänkulkuri

Hei, mistä sä sen tiedät ettei ne oo sisaruksia?

• taaskotätävanhaa

Ovat sisaruksia, sisko ja sen veli.

• juujuujuupajuu

Heillä on sama äiti, mutta eri isät

• Elämänkulkuri&kissa

Mitä tämä Vuokko tekee työkseen?!

• .......

Kampaaja.

• Elämänkulkuri
        ....... kirjoitti:

Kampaaja.

Okei kiitos.

• sama äiti

sisarpuolia

• vuokon tyttönimi

docktare on

• Freckles

Ihan perus-googletus paljastaa, että sisarpuolia todellakin ovat. Sama äiti, eri isä. Vuokon isä on kuollut jo nuorena ja äiti on löytänyt Peteliuksen, jonka kanssa P-P on saatu.

• revk

Rintamalla kaaduttiin eli kuoltiin nuorena.

• muistelisin näin

pikkusisko täyssisko nina on pirkka-pekalla ainakin myös pirkka-pekan omia lapsia tuomas ja josefiina vuokko on ollut mattilan ja helmisen kanssa naimisisissa ja tyttönimi docktare tornio tosiaan molempien syntymäpaikka jossa vuokko asui kauemmin isovanhemmillaan lapsena ja pirkka-pekka edelleen puoliksi kuusankoskelainen vaikka enemmän helsinkiläisiä

• harmonen

Kaatuiko Vuokon isä sodassa?

• tieto varma

Kaatui sodassa

• Varma tieto

Pirkka-Pekan sisko on meikkitaiteilija Raili Hulkkonen.

• se totta

Ei ole

• VääräRaili

Sekoitatko Raili Suomiseen?

• Ei sisaruksia

sisar puolia!

• ole samoja

Raili ei

• Onko vakavaa

Vuokko oli LinnanJuhlissa pyörätuolissa.

• kuusaalain

Totuus on se, että Vuokko Mattilalla ja Pirkka-Pekka Peteliuksella on sama äiti, mutta eri isä.
      Pirkka-Pekan täyssiskoja ovat Nina ja Inga. Ja muistaakseni heitä on vielä yksi, näitä täyssisaruksia siis.
      Peteliukset ovat asuneet lapsuutensa Kuusankoseklla, mutta ainakin P-P on syntynyt Torniossa, luultavasti myös ainakin Inga (ja Vuokko).

• jumalauta1

Eikö yksi siskoista ollut Iris Petelius

• Anonyymi

On Iiris sisko PP llä.

• Anonyymi

Kyllä vain,tytär nimeltään Petra,oltiin parhaat ystävät,kun asuttiin naapureina Kuusaalla.
        Ja Inga oli minun luokalla Kuusaan lyseossa!
        Muistan hyvin kun tytöt kertoivat isosta siskosta,Vuokosta.

• ARABIA

Eikö PP ole sen isä.... näin minä muistelisin.

• apuva_en_tästä_selviä

Pohdin Kari Tapion osuutta asiaan. Liekö Pirkka-Pekka Karita Mattilan biologinen lapsi vai onko naapurista lainassa?

• ovatkin

Sisarpuolia.

• vauvaleaks

Sisaruksia ovat mutta eivät Torniosta vaan Salosta. Kävin aikoinaan kampaajalla ja kyltissä luki "Salon Vuokko Mattila".

• matojapäässä

Onko jumalan terve juha ja kannonpäässä nököttävä supikoiran uloste veljeksiä??

• Anonyymi

Juha on itsensä serkku.

• Röyttästä

PPP ja Vuokko syntyneet Alatorniossa joka on kuulunut vuodesta 1973 Tornioon.

• EiTorniossa

Anteeksi Alatorniolla. Ei Alatorniossa.

• Anonyymi

Juu Alatorniolla. Ja kyllä siellä pikkupaikkakunnalla oli lähes kaikki sukua keskenään. Minunkin luokallani Alatornion Kunnallisessa Keskikoulussa lähes puolet oli minulle pikku- tai pikkupikkuserkkuja. T: Tuomo51 eli 2 vuotta Pirkka-Pekkaa vanhempi.

• Anonyymi

Ovat... Viikon tyttären tunnen

• Anonyymi

Jos ovat sisarpuolia, kuten monet kirjoittavat, niin myös PP on nainen. Tietääkseni PP on kuitenkin mies, joten Vuokko ja PP ovat sisarUSpuolia.

• Anonyymi

Joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe