Ovatko sisaruksia tai jotain sukua ainakin?
Pirkka-Pekka Petelius ja Vuokko Mattila-Helminen
41
16253
Vastaukset
- kurjet lentävät...
En tiiä...mutta kivaa luonto-ohjelmaa tarinoi tämä P-P Petelius kanavalla 98.
- Etoo vähän tämäkin
Penskana mun kaveri nimeltäänTeija Helminen ainakin kehuskeli, että sisarensa seurustelee Pirkka-Pekan kanssa, joka oli silloin vasta ollut jossain pikku roolissa telkassa.
- muistelija
Kyl ne taitaa olla sisaruksia.
- Sisaruksia
On ne.
- jk
kylää on
- totuuden torvi
No eivät ne sisaruksia ole. Tosin molemmat ovat kotoisin Torniosta, ja jotain sukua voivat olla keskenään mutta sisaruksia eivät ole, se on varma.
- Elämänkulkuri
Hei, mistä sä sen tiedät ettei ne oo sisaruksia?
- taaskotätävanhaa
Ovat sisaruksia, sisko ja sen veli.
- juujuujuupajuu
Heillä on sama äiti, mutta eri isät
- Elämänkulkuri&kissa
Mitä tämä Vuokko tekee työkseen?!
- .......
Kampaaja.
- Elämänkulkuri
....... kirjoitti:
Kampaaja.
Okei kiitos.
- sama äiti
sisarpuolia
- vuokon tyttönimi
docktare on
- Freckles
Ihan perus-googletus paljastaa, että sisarpuolia todellakin ovat. Sama äiti, eri isä. Vuokon isä on kuollut jo nuorena ja äiti on löytänyt Peteliuksen, jonka kanssa P-P on saatu.
- revk
Rintamalla kaaduttiin eli kuoltiin nuorena.
- muistelisin näin
pikkusisko täyssisko nina on pirkka-pekalla ainakin myös pirkka-pekan omia lapsia tuomas ja josefiina vuokko on ollut mattilan ja helmisen kanssa naimisisissa ja tyttönimi docktare tornio tosiaan molempien syntymäpaikka jossa vuokko asui kauemmin isovanhemmillaan lapsena ja pirkka-pekka edelleen puoliksi kuusankoskelainen vaikka enemmän helsinkiläisiä
- harmonen
Kaatuiko Vuokon isä sodassa?
- tieto varma
Kaatui sodassa
- Varma tieto
Pirkka-Pekan sisko on meikkitaiteilija Raili Hulkkonen.
- se totta
Ei ole
- VääräRaili
Sekoitatko Raili Suomiseen?
- Ei sisaruksia
sisar puolia!
- ole samoja
Raili ei
- Onko vakavaa
Vuokko oli LinnanJuhlissa pyörätuolissa.
- kuusaalain
Totuus on se, että Vuokko Mattilalla ja Pirkka-Pekka Peteliuksella on sama äiti, mutta eri isä.
Pirkka-Pekan täyssiskoja ovat Nina ja Inga. Ja muistaakseni heitä on vielä yksi, näitä täyssisaruksia siis.
Peteliukset ovat asuneet lapsuutensa Kuusankoseklla, mutta ainakin P-P on syntynyt Torniossa, luultavasti myös ainakin Inga (ja Vuokko).- jumalauta1
Eikö yksi siskoista ollut Iris Petelius
- Anonyymi
On Iiris sisko PP llä.
- Anonyymi
Kyllä vain,tytär nimeltään Petra,oltiin parhaat ystävät,kun asuttiin naapureina Kuusaalla.
Ja Inga oli minun luokalla Kuusaan lyseossa!
Muistan hyvin kun tytöt kertoivat isosta siskosta,Vuokosta.
- ARABIA
Eikö PP ole sen isä.... näin minä muistelisin.
- apuva_en_tästä_selviä
Pohdin Kari Tapion osuutta asiaan. Liekö Pirkka-Pekka Karita Mattilan biologinen lapsi vai onko naapurista lainassa?
- ovatkin
Sisarpuolia.
- vauvaleaks
Sisaruksia ovat mutta eivät Torniosta vaan Salosta. Kävin aikoinaan kampaajalla ja kyltissä luki "Salon Vuokko Mattila".
- matojapäässä
Onko jumalan terve juha ja kannonpäässä nököttävä supikoiran uloste veljeksiä??
- Anonyymi
Juha on itsensä serkku.
- Röyttästä
PPP ja Vuokko syntyneet Alatorniossa joka on kuulunut vuodesta 1973 Tornioon.
- EiTorniossa
Anteeksi Alatorniolla. Ei Alatorniossa.
- Anonyymi
Juu Alatorniolla. Ja kyllä siellä pikkupaikkakunnalla oli lähes kaikki sukua keskenään. Minunkin luokallani Alatornion Kunnallisessa Keskikoulussa lähes puolet oli minulle pikku- tai pikkupikkuserkkuja. T: Tuomo51 eli 2 vuotta Pirkka-Pekkaa vanhempi.
- Anonyymi
Ovat... Viikon tyttären tunnen
- Anonyymi
Jos ovat sisarpuolia, kuten monet kirjoittavat, niin myös PP on nainen. Tietääkseni PP on kuitenkin mies, joten Vuokko ja PP ovat sisarUSpuolia.
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006