Hei! Olen hankkimassa chinsua, ja olen puhunut myyjänkanssa ja olisin häneltä ostamassa joko luovutus ikäisen pojan tai 2v pojan. 2 vuotias poika aina ollut toisenkanssa, joten mietin nyt kumpi olisi järkevämpi hankkia yksineläjäksi ? Myyjä olisi valmis myymän 2 vuotiaankin yksin eläjäksi... Joten mietin ,että miten voin pitää yksin-eläjän elämäniloisena. Olisi kiva jos joku antaisi vinkkejä erillaisiin virikkeisiin. Haluasin myös neuvoja luottamuksen voittajamiseksi :) Itselläni on hevosia ja koiria ja minulla on myös ollut jos minkäkinlaista jyrsiää ,mutta haluan olla varma ,että kohtelen uutta perheenjäsentäni sille kuuluvalla tavalla! Kiitos jo etukäteen!:)
Vastaukset 1
- juju.....
oletko hankkimassa chinchuasi tukusta vai kasvattajalta , suosi kasvattajia.
et voi nimittäin tietää onko tukusta hankitun suvussa jtn.ongelmia
zooplussalta ja 24petsiltä saa virikkeitä
tuo 2.v saattaa saada stressin jos on aina ollut kaveri joten suosittelen tuota toista ,
muistathan riittävän ison häkin esim .http://24pets.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=3175&category_id=232&option=com_virtuemart&Itemid=1
ja muista että häkissä EI SAA OLLA MUOVIA !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612488- 801087
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79654
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun96581Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38532
- 36498