Pölllöskän narkit

dellisuuuri

Huumeruiskuja Pöllösenlahden leikkikentällä:( Ei hyvää päivää!!

38

1497

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+7

jestus. kannattaisko ilmoittaa kaupungille asiasta.leikkikenttä on siellä tarpeeseen niin voisivat viranomaiset tehdä jotain asian eteen.onhan kyse sentään lapsien hyvinvoinista.hyvä kun ilmoitit tänne kuitenkin!

• huumitako?

"17 7" Lähikaupasa käydessäni varoitettiin:Taavetinkujan kahtapuolen ,löytynyt neuloja.Uskumatonta:koira pitäisi ullkoiluttaa!

• Iisalmelainen

Kohta 13 vuotta olen Iisalmessa asunut. Etelä- ja pohjoispuolella kaupunkia, myös pöllöskällä ja Kangaslammilla inkkarikylän lähettyvillä olen asunut. Kertaakaan en ole törmännyt huumeruiskuihin/neuloihin puistoissa ja kaduilla. Koirien kanssa lenkkeillessä ja lasten kanssa kulkiessa suurimmaksi uhkaksi on muodostunut ihan Iisalmen oman panimon tuotteiden särjetyt jäännökset. Varsinkin kun tulee kori tietyssä kaupassa 19,95€ tarjoukseen voi odottaa siruja ulkoilureiteille, puistoihin yms. paikkoihin. Eikö halpiskaljojen tarjoukset voisi pitää vain tölkeissä tai siirtyä niihin kokonaan? Huumeiden käyttö taitaa olla Iisalmessa kuitenkin tiettyihin asuntoihin keskittynyttä toimintaa jonne ruiskutkin jäävät.. Ne sitten siivoavat asukkaat itse välillä tai poliisit keräävät todisteeksi asunnoissa käydessään..

• onko edes totta? ?

Onko tarua vai totta? Pienet lapset saattaa satuttaa itsensä!

• subutexia ei kiitos

Eikö ne huumehörhöt vois sijoittaa Inkkarikylään tai sit pihlajaharjuun?

• liinu

no ei pihlikseen,

• meiju
        liinu kirjoitti:

no ei pihlikseen,

myöhästyit jo, meillä pihliksessäkin hörhelöitä huumeilla on

• NAKKIPOUKAMA

No ei tietenkään kumpaankaan noista, makkaralahti olis ihan sopiva paikka horhöille eivät pääsis heti kaupunkiin törttöilemään, niin ja olis siellä virkavaltakin joka torpassa.

• loppiluutyiop

Ja sosiaalihuolto maksaa loput:=)

• Anonyymi00010

tämä!! tässä töyrykadun alueella olen liikkunut asioilla ja nähnyt huumeruiskuja leikkikenttien vierustalla. pöllöskällä kyllä asustelee semmoisia uhmisiä että huhhuh.. mamu lapsetkin tekee tihutöitä ja kivittää ikkunoita yms. ja joka rapussa haisee hirvee ruoho ja tupakki. jotkutkin käy tupakilla kerrostalojen alla olevassa pyörien säilytys huoneessa ja huhhuh. osa kämpistäkin haisee kauheelle tupakille ja asunnot muutenkin ihan järkyttävässä kunnossa esim tapetit revitty, keltaset seinät, ovissa ja seinissä reikiä ja muutenkin niin rapakunnossa ettei mitään rajaa..

• Anonyymi00012

Juu.tuttua juttua. Kustaan lattialle. JOTKUT MYÖS PASKANTAVAT !! SAIRASTA, EIKÖ VAIN!!Räitään seinille, hissiin. Karkkipaprut, heinät, risut, paprunpalat,kengät, pyörän sisuskumit, appelsiinit, pähkinät, karkit, kortsut yms MAAN JA TAIVAAN VÄLILTÄ heitellään porraskäytävään ja varaston( johon tarvitaan avain....) lattialle. KERRAN VAUVA TULI KONTTAAMALLA VASTAAN PORRASKÄYTÄVÄSSÄ!! EI NÄKYNY VANHEMPIA!!! alle 6v poikalapsi kertoi että : olet huora. N 3v tyttölapsi otti tutin suustaan ja sanoi V i tt u. Syytä en tiedä.. äiti antoi luunapin. Ei oikein tuonikäiselle kostaa omaa vanhemman typeryyttään. Tuli vastaan myös äiti jolle soitin avuksi poliisit. Lapsi ( vauva)oli isänsä kanssa kaksin ja äiti pelkäsi lapsensa hengen puolesta. Hysteerinen äiti. Talvipakkasella juoksi vastaan ilman kenkiä ja takkia.. tulkaa ihastelemaan .

• Anonyymi00013

Paljonpa tuntuu sattuneen yhen ihmisen kohalle. Jos on noin ,niin oletko harkinnut muuttoa muualle?

• Anonyymi00014

Just tuo meno. Ne mamut sotkevat koko pöllösenlahtea, Ei mitään käytöstapoja. Tosi nuoret lapset haukkuvat huoraksi yms vastaan tulevia, Sotkevat rappuja syljellä ja jopa ulostamalla. Rikkovat muiden omaisuutta esim rattaita ja pyöriä, myös varastavat. Sitten kun mennöön asiasta sanomaan niin inttävät vastaan ja alkaa syyttämään muita ihmisiä. Aina ne mamut ovat jonkinlaisissa ongelmissa vaikka näyttävät viattomilta pikkulapsilta. Ei minköän laisia käytöstapoja tai kuria

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Just tuo meno. Ne mamut sotkevat koko pöllösenlahtea, Ei mitään käytöstapoja. Tosi nuoret lapset haukkuvat huoraksi yms vastaan tulevia, Sotkevat rappuja syljellä ja jopa ulostamalla. Rikkovat muiden omaisuutta esim rattaita ja pyöriä, myös varastavat. Sitten kun mennöön asiasta sanomaan niin inttävät vastaan ja alkaa syyttämään muita ihmisiä. Aina ne mamut ovat jonkinlaisissa ongelmissa vaikka näyttävät viattomilta pikkulapsilta. Ei minköän laisia käytöstapoja tai kuria

Lapsista ei pidetä minkäänlaista huolta pikku vauvat ovat ilta myöhäön ulkona vanhemmat ei seuraa lasten liikkeitä mitenkää vaikka kyseessa olevat lapset ovat jopa 2-7v

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja sitten on myös ne vähän vanhenmat poika mamut n 12-15v nehän sitä varastusta vasta tekevät, tuttaviltani oluvat varastaneet pyörän, (tuttavani seurasi tilannetta ikkunasta) Hän lähti perään mutta he alkoivat vain haukkumaan ja lähtivät pois. Tiedän myös monia tilanteita heistä samoista jätkistä, ovat rikkoneet ja varastaneet tuttavani lapsen puhelimen ja ovat varastaneet sähköpotkulaudan. Nämä mamut myös kuvaavat pihalla olevia ihmisiä ilman lupaa. Kiusaavat myös vanhuksia ja ovat varastaneet yhdelä vanhalta mieheltä rahaa. Nämä mamut esittävät kilttiä ja tarjoavat apua, he antavat apua mutta jos he ei saavat pienestäkäön avusta palkkiota he suuttuvat ja kostavat sen törkeästi, vaikka et olisi pyytänyt apua(joten vanhemmat ihmiset varotkaa)He esittävät heidän omille vanhemillensa niin enkeliä, ja inttää pahat teonsa ja sitten syyttö ja keksii paskaa muista jopa pienistä suomalais lapsista

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin aina näky kun mamut iltamyöhään ovat ulkona paskomassa muitten omaisuutta, eikö niillä vanhemmat osaa pitää huolta vai mikä homma.

• Anonyymi00018

Raput ovat aina täynnä räkää,sylkeä,roskia ,ruokaa ha jopa on havaittu spermaa.yms. Heittävät kiviä,keppejä ja käpyjä ihmisiin jopa vanhuksiin. Raput aina haisevat todella tunkkaiselta, tupakalta ja ruoholta. Sitten vähän vanhemmat mamut n.20v ovat tarjonneet tuttavani poika lapselle ruohoa(lapsi siis 14v) älytöntö touhua. Olen miettinyt monesti pitäisikö minun puuttua mamujen sekoiluun mutta sitten alkaa se että minä olisin rasistinen ja huono ihminen, viranomaisetki nykyään uskovat vain mamujen valheisiin,koska muuten se olisi rasistista, Mutta kun kukaan ei tiedä miten ilkeitä he pienimätkin lapset ovat, ja jos joku sanoo että antaa lasten olla lapsia niin lasten ei tarvitse varmaan haukkua kaikki, käyttää väkivaltaa,varastaa kallista omaisuutta, ja heitellä kondomeja ja siemenestettä ja virtsata rappuihin.

• Anonyymi00019

tuo on aivan älytöntä MAMUT paskovat kaikkia juttuja vanhemat ei välitä omista lapsistansa noin 4-6v ovat yö myöhiin ulkona mamut sotkevat porraskäytäviin roskia ym haukkuvat ihmisiä huoraksi ja lihavksi vittuilevat eikä kenenkään vanhemmat siivoa lastensa roskia/jälikä tiedän vanhempien ei pitäisi siivota vain antaa kuria mutta jos pentunsa ei osaa siivota niin vanhemmat voisivat mamu lapset taas noin 4-9v lapset osaa jo kiroilla ja olla todella vittumaisia nyt on mamu 12-16v vuotioista kyse varastavt toisten kännyköitä ja rikkovat tuo on aivan älytöntä ja jotkut 12-13v mamut ajavat sähköpotkulaudoilla eikä vanhempia kiinosta vieläpä kaksipäällä en ymmärä nuita mamuja kun housut kaikkilla vanhemilla mamuja just noilla 12-15v housut roikuvat ja perse näkkyy lisäksi aina on yksi tietty mamu aina ongelmissa ollut yli 10kertaa arvaa oppiiko tuo pentu no ei opi säälittävää kun näpistää toisten juttuja ja huutelevat heittelee palloja ikkunoihin ja meluavat rappu käytävissä aivan järjetöntä välillä mietin pitäiskö minun mennä antamaan kuria jos vanhemmat ei osaa prkl esim vaikka käskeä korvaammaan kaikki nuo rikkoneet jutu taikka siivoamaan roskansa en ymmärä mitä naurattavaa niissä kortsuissa on että niitä ulos pitää tuoda taikka paneskella tuolla rapukäytävissä ja kusta rappukäytäviin kerran olen EHKÄ havaitsu siitin nestettä porraskäytävässä kerran olen havinyt siitin nestettä varastossa ja välillä haisee vitun moinen kyrpä sielä varastossa en ymmärä että sielä pitää panneskella tai tehkää asialle jotain jos alaosaso haisee niin järjettömän pahalta jos on niin pakko paneskella sielä varastossa voi vittu että voipi vaikka siivota ne jälkessä kondomeista puhen ollen olen monta kertaa nähny kun 5v kantaa kondomeja kädessään

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Raput ovat aina täynnä räkää,sylkeä,roskia ,ruokaa ha jopa on havaittu spermaa.yms. Heittävät kiviä,keppejä ja käpyjä ihmisiin jopa vanhuksiin. Raput aina haisevat todella tunkkaiselta, tupakalta ja ruoholta. Sitten vähän vanhemmat mamut n.20v ovat tarjonneet tuttavani poika lapselle ruohoa(lapsi siis 14v) älytöntö touhua. Olen miettinyt monesti pitäisikö minun puuttua mamujen sekoiluun mutta sitten alkaa se että minä olisin rasistinen ja huono ihminen, viranomaisetki nykyään uskovat vain mamujen valheisiin,koska muuten se olisi rasistista, Mutta kun kukaan ei tiedä miten ilkeitä he pienimätkin lapset ovat, ja jos joku sanoo että antaa lasten olla lapsia niin lasten ei tarvitse varmaan haukkua kaikki, käyttää väkivaltaa,varastaa kallista omaisuutta, ja heitellä kondomeja ja siemenestettä ja virtsata rappuihin.

Kaverini kertoo että hän on nähnyt varasto tilassa jonne pääse avaimilla vain talonasukkaat, että varasto tilassa on harrastettu yhdyntää n12v mamu tyttö ja 12v mamu poika. Siis älytöntä, jos lasten täytyy tuon ikäsenä jo alkaa harrastamaan seksiä sen voi tehdä muualla kuin varasto tiloissa. Häkkivsrastoissa ja pyörävarastossa aina on virstaa ,haisee hirveä uloste ja käytettyjä kondomeja pikkulapsilta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ja sitten on myös ne vähän vanhenmat poika mamut n 12-15v nehän sitä varastusta vasta tekevät, tuttaviltani oluvat varastaneet pyörän, (tuttavani seurasi tilannetta ikkunasta) Hän lähti perään mutta he alkoivat vain haukkumaan ja lähtivät pois. Tiedän myös monia tilanteita heistä samoista jätkistä, ovat rikkoneet ja varastaneet tuttavani lapsen puhelimen ja ovat varastaneet sähköpotkulaudan. Nämä mamut myös kuvaavat pihalla olevia ihmisiä ilman lupaa. Kiusaavat myös vanhuksia ja ovat varastaneet yhdelä vanhalta mieheltä rahaa. Nämä mamut esittävät kilttiä ja tarjoavat apua, he antavat apua mutta jos he ei saavat pienestäkäön avusta palkkiota he suuttuvat ja kostavat sen törkeästi, vaikka et olisi pyytänyt apua(joten vanhemmat ihmiset varotkaa)He esittävät heidän omille vanhemillensa niin enkeliä, ja inttää pahat teonsa ja sitten syyttö ja keksii paskaa muista jopa pienistä suomalais lapsista

ihan JÄRTETÖNTÖ TOUHUA!!!!!! Onko niillä omat asiat niin huonosti niin pitää muillekin saada huono olo varastamalla haukkumalla ja muulla ilkivallalla käsittämätöntä!!!!

• Anonyymi00027

aivan olen havinut itsekkin karkkipapereihin ja muihinkin

• Anonyymi00036
        Anonyymi00021 kirjoitti:

ihan JÄRTETÖNTÖ TOUHUA!!!!!! Onko niillä omat asiat niin huonosti niin pitää muillekin saada huono olo varastamalla haukkumalla ja muulla ilkivallalla käsittämätöntä!!!!

kuulen aina kun yksi mies huutaa hokkain ei ole mitään hajua mitä se tarkoittaa ja sitten mamut kiusaavat sitä tyyppiä kuka hutaa mukaan lukien haukkuvat lihavski ja huutelevat sen nimeä

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

kuulen aina kun yksi mies huutaa hokkain ei ole mitään hajua mitä se tarkoittaa ja sitten mamut kiusaavat sitä tyyppiä kuka hutaa mukaan lukien haukkuvat lihavski ja huutelevat sen nimeä

kuulen kun mamut huutavat montakertaa päivässä ihan täyttä ma**i

• Anonyymi00022

Romanit huutavat ulkona ja rapuissa yömyöhään, laulavat todella myöhään ja kovaa kaaleitten lauluja, luulisi että edes heillä olisivat käytöstapoja sentään heillä jonkin verran ikää löytyy. Jotkut romanit ovat tulleet huutamaan pikkulapsille ja etsimään lastaan. Romani nainen alkoi syyttämän ja kurkku suorana huutamaan pienella lapselle kun hän ei tiennyt missä hänen poikansa on, oma on vikansa kun lapsia ei kato ja puhelimeen vaan huutaa naamapunaisena, yö kaudet rampataan rapusta rappuun eessuntaa ja huudetaan puhelimeen.

• Anonyymi00023

Joo siis tämäpä, näkyy vaa nurkan takana kun joku romani kövelee eessun taassun rapusta rappuun naamapunasena puhelimeen huutaa kun ei tiiä missä oma lapsesa on ku ulos jätetään vaan yksin ja ite mennään jonnekin "romani kokouksiin" ja yöt kaudet huuetaan ja lauletaan. Eikös niillä niitä käytöstä tapoja pitäis löytyä. näköjään vaan omaa sukua kohtaan jota koko romani lauma on.

• Anonyymi00024

romaneista puheen ollen eilen (15.6) oli pöllösenlahdella aivan kauhesti romaaneja kuulu kauhea melu puheesta ja autoja oli tiellä en ymmärrä että pitää puhua niin kovaa ja sitten kun romaneja ramppaa kokko ajan sammoissa paikoissa yö myöhiin ja puhuu niin äänekäästi varsinkin miehit ei ole romaneja mitään vastaan mutta ilmotelehinpahan vaan

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Joo siis tämäpä, näkyy vaa nurkan takana kun joku romani kövelee eessun taassun rapusta rappuun naamapunasena puhelimeen huutaa kun ei tiiä missä oma lapsesa on ku ulos jätetään vaan yksin ja ite mennään jonnekin "romani kokouksiin" ja yöt kaudet huuetaan ja lauletaan. Eikös niillä niitä käytöstä tapoja pitäis löytyä. näköjään vaan omaa sukua kohtaan jota koko romani lauma on.

aivan tämä romani landia on jotenkin tuo ramppaus on kummalista kerran heräsin yö unilta noin 22-23 menin nukkumaan niin aikasin kun aamulla töissä mutta heräsin siihen kun yksi romani huusi ihan täyttä auton perään oota mun sikari aski jäi odota odota huusi aivan täyttä ja paljon romaneita kokontuvat yleessä pöllösen lahden talojen pihaan joissa istutaan matto telineissä ne ovat MATOILLE eikä istuma paikkoja. ja huutamisesta on paljon asiata aina huudetaan romani ihmisten nimiä mutta en kerro niitä huudetään todella kovaan äänen ja autoilla ajetaan miten sattuu kädet roikkuu ikkunoista ja jotkut eivät käytä vilkkuja kerran kuulin kun yksi romanii huusi mulla on aivan hirveän moinen kusi hätä avaa vittu se ovi tai mä vittu paskon tuon oven yksi romanii ramppaa rapusta toiseen avaimet heilutajen

• Anonyymi00026

Eihän täällä pöllöskällö uskalla edes liikkua mamut ja romanit käyttävät väkivaltaa, Nistit liikkuvat kamapäissään ja uhittelevat nuorisoa ja pikku lapsia. Nistit huutavat yö myöhään(kuuluu todella kauas asti) Nistit juoksevat verisenä karkuun jotkakin. Nistit tulevat joillekkin kaupittelemaan huumeita. Mamut tarjoavat kannabista. Leikkipuistossa kannattaa olla varuillaan sillä sieltä on vuosikausia löydetty teräaseita sekä huumeruiskuja. Myös ulkoa/metsistä löytyy paljon verisiä papereita ja vaatteita jotka kiinnostavat esim eläimiä ja lapsia. Nisteillä havaittu monta kertaa käsissäänpuukkoja (ja romaneilla) ihan julkisilla paikoilla.

• Anonyymi00030

Sekä hameiden lisäpaino

• Anonyymi00031

tuo juuri pussihousut myös ränpiivät pyykkinaruja ja roikkuvat kun pikkulapset toiset romanit taas tekee jotain liikketä ja huutaa hava hoplaa

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

tuo juuri pussihousut myös ränpiivät pyykkinaruja ja roikkuvat kun pikkulapset toiset romanit taas tekee jotain liikketä ja huutaa hava hoplaa

olen nähnyt saman jotkut romanit lengailevat ja hutaa hoplaa kaalet🤣

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sekä hameiden lisäpaino

Hameiden sisällyksen lisäpaino mukaan lukien

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Hameiden sisällyksen lisäpaino mukaan lukien

Ja pussihousejan taskun teräaseiden sisällyksen

• Anonyymi00035

minä olen kuulut kun kaalet huutaa myös kuuntele mies sä nyt odotat mua ei ole ihmeelistä mutta kun klo oli 1,20 yöllä huusi aivan täyttä

• Anonyymi00038

Vai vieraslajit mellastaa siellä.

• Anonyymi00039

Narkkarikin on jonkun lapsi.Ruiskut on vaarallisia lapsille.Olen käynyt joskus päiväkodin leikkimökissä,pulloja ,oksennusta,kusta,ulostetta.Kerran päiväkodin liukumäen yläosasta löytyi kakat,selkeästi aikuisen määrästä päätellen.Kyllä.työntekijät ennen kuin lapset pääsee ulos pitää tarkistaa pihat,varsinkin vknlopun jälkeen löydöt voi olla..Sama kouluissa.Huumeongelma lisii koko Suomessa,he on menetettyä kauraa,tunnen jo muutaman nuoren.Ei ikinä työhön ei mitään...

• Anonyymi00040

Asuin yli 30 vuotta Pöllöskällä 🦉enkä kadu yhtään kun muutin pois villistälännestä.

• Anonyymi00041

Sama täällä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1225
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      404
      1135
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      827
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      812
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      756
    7. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      694
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      685
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      680
    10. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    Aihe