Haluisin vähän selvennystä, että mitä ortopedi oikein työkseen sitten tekee, että onko se vain sellainen lääkäri vai leikkaava kirurgi vai..? Olen itse menossa penikkautaidin takia ortopedin vastaanotolla käymään.
Vastaukset 5
- omgomg
Heh, "vain sellainen lääkäri".
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ortopedia - Anonyymi00002
Lapsesta aina näkyy aloitus olevan Ortopedi ei leikata, äiti aloitus synnytys tahtima tuniste
- Anonyymi00003
Eikös huippuortopedeilla käynnit maksa maltaita että älyttömän kallista on käydä siellä? Kuka pienituloinen sinne viihtii mennä??
Voiko esim fysioterapeutti hoitaa esim vaivan joka minua vaivannut viimeiset pari kuukautta eli olkapään seudun kipua , etenkin öisin tietty asento ja valvetilassa myös tietty asento aiheuttaa pistävän kivun tai jos heittää jonkun esineen esim kun olin omalla tontilla puuhommissa niin puunkanto aiheutti olkapäähän isoakin kipua. Myös vasemmassa olkapäässä kipua mut oikeassa enempi.- Anonyymi00004
hah ihan kuin joku etiäinen &ennustus&enneuni viime yönä kun näin unta että otin yhteyttä oululaiseen ortopediin joka sanoi puhelimessa että 3 aikaa varataan hänen klinikalle ja hän sanoi "minä takaan että parannan olkapääsi koska mulla on 20 vuoden kokemus tältä alalta".
Siinä sitten mietimme että mitenköhän löydämme sen paikan kun se oli oulun ydinkeskustassa että pian eksymme kun emme tottuneet liikkumahan yhdessä suomen isoimmasta kaupungissa.
Puhelinsoiton aikana oli paljon hälyä&meteliä kun veli kaverinsa kanssa piti meteliä ja siellä puhelimen toisessa päässä oli myös meteliä.
Enneuni ehkä kun tänä aamuna avasin tämän palstan niin törmäsin tähän avauspostaukseen. Ihan kuin enneuni.
Pikkuveljellä meni joo pahaksi olkapäät 1 vuos sitten ja piti pakosta lähteä hakeen apua.
Sama voi minullekin käydä. En vain mielelläni mee semmoseen paikkaan ainaskaan joka maksaa tosi paljon.
- Anonyymi00005UUSI
Ortopedin ja fysiatria ero on se, että ortopedi tietää myös luustoon liittyvistä asioista, ja hoitaa kirurgisestikin, kehon toimintaa haittaavia asioita.
Fysiatri keskittyy ei-kirurgiseen hoitoon, jolla elimistö saadaan toimimaan oikein. Ortopedi siis korjaa luustoon, jänteisiin, lihaksiin liittyviä asioita kuntoon vaikka leikaten.
Fysiatri katsoo asioita liikkeen ja lääkityksen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561344- 26970
- 78827
- 64758
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131665Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10632Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 85585
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45548- 4542
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �126535Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 92486
- 36465
- 16461
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 36447