Patikoimaan Huhti-Toukokuussa 2013

margi

Löytyisikö mukavaa ryhmää noin 50-65 vuotiaista naisista ja miehistä kokoon ensi kevääksi 2013. Haaveena olisi mukava reitti jossain keski- Euroopassa, Itävalta, Sveitsi, Ranska, Italia, Slovenia, Kroatia. Vuoristo maisemia ja voisi kestää noin 7-10pv. Itse en ole mikään asiantuntija retkeilyssä. Onko kiinnostuneita lähtijöitä ja kokemuksia vaelluksista jossain päin Eurooppaa? Itse olen kuudenkympin hujakoilla, kuntoa riittää vielä ja intoa sitäkin enemmän nähdä ja kokea.
Kirjoitelkaa kokemuksistanne.
M

6

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltalainen

Ei noin vanhan kanssa kyllä viitsi lähteä. Kunto on suhteellista, et pysy mukana, jos on kovakuntoisia nuoria.

• kuuskymppinen vaelta

Etkö ymmärtänyt lukemaasi. Tässähän selvästi oli kysymys 50-65 vuotiaista. Ei mukaan haluttu nuoria . ;-)

• 20+19

Kokemusta on vaelluksista, järjestetyistä sellaisista. Suomessa on matkanjärjestäjiä jotka järjestävät vaelluksia eri maihin, niissä voi ottaa vaelluspaketin tai sitten ei. Ikähaarukka noilla matkoilla 20-75 ja yleensä kaksi eritasoista ryhmää. Turvallista, eikä kovin kallistakaan.
      Suosittelen, mm. Alppimatkat, YouTravel, Aurinkomatkoillakin on, Kon-Tiki Tours, Olympia, Tema ja muitakin varmaan on. Kunto on nyt suhtellista, usein vaikuttaa että vanhemmat pärjäävät paremmin kuin nuoret.

• Elonreissutar

Hei,

Olen 53v nainen ja kiinnostunut lähtemään. Peruskuntoinen, en hae mitään verenmakusuussa reissua vaan nautinnollista luonnossa patikointia ja rentoa seuraa.

• Osku62_

Moi, kiinnostaa kyllä :-). Kirjoittele: postini-ät-netti.fi

• Elonreissutar

Hei,

Osku62 ja margi.

Nyt alkais olla mukavat retkiajat. Löytyykö muita reissumielisiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      140
      2806
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      273
      2478
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      30
      1483
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      35
      1452
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1182
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1143
    7. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1043
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      1022
    9. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      59
      906
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      299
      882
    Aihe