Sisäasianministeriö kähmyää uusia "soveltamisohjeita", jotka ylittävät aselain. Onneksi muutamat kansanedustajat ovat hereillä, ettei valtakunta sorru virkamiesten mielivaltaan.
http://immonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/119436-aselupakaytantojen-yhtenaistamisohjeen-kielteiset-vaikutukset-aseharrastukselle
Olli Immonen (ps) kyselee aselain sovellusohjeiden perään
5
136
Vastaukset
- hieno homma
Heh, onko asehörhöillä vaikeaa ?
Oppositiossa istuva höhlä nyt mitään saa aikaan, kunhan huutelee, että äänestäjät eivät unohtaisi. Ainaisessa oppositiossa, ei sieltä lakeja säädellä.
Mukava kuulla kun asehörhöt itse näyttävät tyytymättömyytensä aselakia kohtraan, se tarkoittaa, että olen oikeassa, asehörhöt ovat ahtaalla ja hyvät lait purevat. - Muiskelo
Pusi pusi ja etsi lisää ase juttuja kun kerran kiinnostaa! :D
- jklhhgf
kävin justiin kuhaa katiskalla metsästämässä, ohi meni
- ....................
Pelkkää asiaa tuo keskustelunaloitus.
On kuvottaa, että tavalliset virkamiehet (poliisiviranomaiset) kuvittelevat voivansa käytännössä asettaa omia lakeja. EI SE NIIN MENE.
Ei laki ampuma-aseista poikkea mistään muusta laista.
Ei esimerkiksi huumepoliisikaan voi ruveta itse määrittelemaan että liiallinen tupakanpoltto on sama asia kuin laittoman kannabiksen käyttö.
Koko tämän helvetin asehysterian myötä mitkä tahansa ylilyönnit tuntuvat pikkuvirkamiehen mielestä nerokkailta. Suomessa on jo tarpeeksi suuri virkamiesvalta, tätä ei tarvita tippaakaan lisää. - aik.oik.
Nimenomaan !!!
Aseista tehdään niin iso asia että oikeat ongelmat unohtuvat, onhan se ihan kiva keksiä kaikea pikku jäynää niille ihmisille joista suurin osa ei aiheuta kenellekkään yhtään mitään ongelmia...
Missä tulee se raja vastaan että tämä alka oikeasti täyttää vainoamisen merkit, eli aseita halussa pitäviä enakkoon leimataan rikollisiksi ja ovat jatkuvasti suurennuslasin alla, pahemmin kuin amatti- ja taparikolliset ikinä!
No lainkuuliaisia on helppo kurmuuttaa ja kun on täällä asuttava / elettävä, niin pakko ottaa kaikki skeida vastaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947996- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2532528- 482175
- 422025
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281950- 481912
- 191783
- 601778