Rikkaita ottaa päähän

Thank you Irishman

koska jopa köyhälistöllä on varaa matkustella Euroopassa RyanAirin ansiosta.

15

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • working girl

      Näin on. Maanantaina Malagaan, meno-paluu alle 200e. Ennen ei ollut etelän matka mahdollista. Tampereen duunari kiittää! Ja kyllä ne varakkaatkin Raiskia käyttää, monelle paljon helpompi lähteä Tampereelta tai Turusta, Helsinki-Vantaa ei toimi kaikille.

    • Heh heh

      Eihän Ryanairilla tämän sivuston mukaan lennä köyhällistöä, vaan rikkaita ja ylempää keskiluokkaa. Tämä on jo todettu autoista parkkipaikalla ja moni korkeasti koulutettu, sekä muu rikas on käynyt täällä kertomassa Ryanairilla lentelystään, sekä rikkaiden ja hyvin koulutettujen kavereidensa tekevänsä myös niin. Yksi on käynyt kehumassa työskenetelvänsä jopa useammassa niissä Euroopan sivujontkassa, johon Ryanair liikennöi Suomesta.

      • Joskus natsaa

        "Yksi on käynyt kehumassa työskenetelvänsä jopa useammassa niissä Euroopan sivujontkassa"
        Viittaat varmaan minuun.......
        Ikäväkseni täytyy vaan kertoa, että tuo on totta, vaikka et sitä haluaisikaan uskoa. Tulin juuri Lontoosta, jonne menin Charleroin kautta. Ikävä vain että Charleroin ja Stanstedin väli on mentävä bussia ja Eurostaria käyttäen.
        Seuraava reissu 16 pv tiistaina, Turku-Charleroi lippu taskussa


      • natsahti
        Joskus natsaa kirjoitti:

        "Yksi on käynyt kehumassa työskenetelvänsä jopa useammassa niissä Euroopan sivujontkassa"
        Viittaat varmaan minuun.......
        Ikäväkseni täytyy vaan kertoa, että tuo on totta, vaikka et sitä haluaisikaan uskoa. Tulin juuri Lontoosta, jonne menin Charleroin kautta. Ikävä vain että Charleroin ja Stanstedin väli on mentävä bussia ja Eurostaria käyttäen.
        Seuraava reissu 16 pv tiistaina, Turku-Charleroi lippu taskussa

        "Ikäväkseni"? Freudilainen lipsahdus? Tarkoitit varmaan "ikäväksesi". Nythän harmittelet itsellesi, että olet tollaisissa hommissa ja joudut tollalisia reittejä tekemään. Vaikka eihän se olisi yllätys.

        Turku-Charleroi. Upea reitti. Kyllä se duunista käy.


      • kuka menee hommiin?
        natsahti kirjoitti:

        "Ikäväkseni"? Freudilainen lipsahdus? Tarkoitit varmaan "ikäväksesi". Nythän harmittelet itsellesi, että olet tollaisissa hommissa ja joudut tollalisia reittejä tekemään. Vaikka eihän se olisi yllätys.

        Turku-Charleroi. Upea reitti. Kyllä se duunista käy.

        onko joku suomalainenkin haksahtanut raikulille hommiin? Aika paha tilanne on varmaan ollut, kämpä lähdössä alta tai jotain muuta.


      • Joskus natsaa
        kuka menee hommiin? kirjoitti:

        onko joku suomalainenkin haksahtanut raikulille hommiin? Aika paha tilanne on varmaan ollut, kämpä lähdössä alta tai jotain muuta.

        En ole Raikulla hommissa. Olen töissä firmassa, joka myy rakennusvalvontaa/teknistä tukea. Tällä kertaa osunut pari ulkomaan kohdettamme sopivasti, toinen Charleroin liepeille ja toinen Stanstediin.


      • Heh heh
        Joskus natsaa kirjoitti:

        En ole Raikulla hommissa. Olen töissä firmassa, joka myy rakennusvalvontaa/teknistä tukea. Tällä kertaa osunut pari ulkomaan kohdettamme sopivasti, toinen Charleroin liepeille ja toinen Stanstediin.

        Ja seuraavaksi sitten Bergamoa, Trapania ja muuta vastaavaa hevonkuusta, niin voit jatkaa Ryanairilla työmatkailua :)

        Kerro ihmeessä mikä saa belgialaisen, tai englantilaisen ostamaan rakennusvalvontaa/teknistä tukea Suomesta?!? Lähempääkin luulisi löytyvän, vai saitteko poljettua hinnat belgialaisten / englantilaisten ohi Ryanairin ansiosta? :D


    • portit kiinni

      titanicissakin oli monta luokkaa. nykyajan titanicin alaosasto on nimeltään raikkuli.

    • aha..?

      Mistä tämän olet keksinyt? Onko tästä joku uutinen, joka perustuu sosioekonomisen luokan mukaan tehtyihin kyselyihin tms?

      Olen varakas, eikä yhtään ota päähän jos joku vähemmän koulutettu ja matalapalkkainen pääsee myös reissuun! Päinvastoin, kivaahan se on. Mistä näitä katkeruus- ja kateusteemoja oikein sikiää?

      Ei kannata alentaa itseään noin paljon.

    • eiks vaan?

      kyllähän tyhmien ja junttien pitäisi pysyä kotonaan.

    • Lentoon!

      Niimpä! Rikkaita todella ottaa pannuun kun monet työttömätkin pääsee Raikulla nykyään lomalle:) Itse olen lähdössä pian ja työttömänä on aikaa lomailla ja vielä kun lennot eivät maksa enää maltaita:) En käsitä Finskin asiakkaiden ajatusmaailmaa? Miksi ihmeessä lennosta paikasta A paikkaan B pitää maksaa maltaita ? Ovatko he vähän tyhmiä siis?

      • voi poikaparka

        Niinpa-sanassa ei ole m-kirjainta. Mutta olen varmaan vain tyhmä.

        Kiva, että muiden maksama työttömyyskorvaus kelpaa! Onhan toki työttömälläkin oikeus käyttää rahansa kuten haluaa, joten ei sinänsä ota pannuun että sinäkin pääsen näkemään maailmaa.

        Maltainen hinta on tietysti suhteellista. Jonkun mielestä se Ryanairinkin hinta on suhteeton saatavaan palveluun. Minä lennän Finnairilla, maksan kevyesti sen mitä se nyt maksaa, en varmasti ole millään mittarilla tyhmä. No, ehkä Suomi24:n Ryanair-palstan mielestä olen. Voi kun ottaa itsetunnolle...

        Mutta kerro toki mistä olet tuohon päätelmään tullut, että rikkaita ottaa pannuun köyhien matkustaminen todellisilla halpalentoyhtiöillä?! Kuulostaa kovin vieraalta ajatukselta. Ehkä sinulla olisi joku asiallinen tutkimuslinkki aiheesta? Et kai sentään itse ole tuota keksinyt.


      • voi poikaparka
        voi poikaparka kirjoitti:

        Niinpa-sanassa ei ole m-kirjainta. Mutta olen varmaan vain tyhmä.

        Kiva, että muiden maksama työttömyyskorvaus kelpaa! Onhan toki työttömälläkin oikeus käyttää rahansa kuten haluaa, joten ei sinänsä ota pannuun että sinäkin pääsen näkemään maailmaa.

        Maltainen hinta on tietysti suhteellista. Jonkun mielestä se Ryanairinkin hinta on suhteeton saatavaan palveluun. Minä lennän Finnairilla, maksan kevyesti sen mitä se nyt maksaa, en varmasti ole millään mittarilla tyhmä. No, ehkä Suomi24:n Ryanair-palstan mielestä olen. Voi kun ottaa itsetunnolle...

        Mutta kerro toki mistä olet tuohon päätelmään tullut, että rikkaita ottaa pannuun köyhien matkustaminen todellisilla halpalentoyhtiöillä?! Kuulostaa kovin vieraalta ajatukselta. Ehkä sinulla olisi joku asiallinen tutkimuslinkki aiheesta? Et kai sentään itse ole tuota keksinyt.

        Heh, ei ole niinpa-sanassa m-kirjaitan, mutta ei ole käyttämässäsi niinpä-sanassakaan. Pointti meni varmaan perille.


      • voi poikaparka
        voi poikaparka kirjoitti:

        Heh, ei ole niinpa-sanassa m-kirjaitan, mutta ei ole käyttämässäsi niinpä-sanassakaan. Pointti meni varmaan perille.

        Kirjainta, KIRJAINTA. Kova treeni ja näppis ei sovi hyvin yhteen kevytluonteisen palstan kanssa.


    • Raikun kultakortti

      Köyhällä työttömällä ja muiden rahalla elävällä se "maltaita" on pikkasen eri luokassa kun työssäkäyvällä ja varakkaalla. Mutta siellähän voitte vertailla Raikun businesspuolella kuka tienaa eniten sossun rahaa. Korvauspäätökset pöytään ja katsotaan kuka on Pirkkalan kovin frequent flyer.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe