mutta vastausta ei ole vaan kuulunut.
Yksi ja sama Egyptin vihaaja: koska ja missä olet siellä Egyptissä ollut, missä hotellissa asunut?
Tai annas ku arvaan, et ole koskaan ollut siellä ja nyt keksit toinen toistaan "hienompia" syitä, miksi et voi sinne muiden tavoin mennä. Mutta hei, ne muut voivat ja nauttivat vieläpä lomastaan.
Kysyin jo aiemmin,
4
240
Vastaukset
- Aurinkoon!!!
Joo, kohtapuolin lähdössä sinne mieheni ja lapseni kanssa ja piruuttain katsoin Finnmatkojen sivulta, että oisko vielä paikkoja lokakuulle, niin eka vapaa oli 15. marraskuuta joten olin ajoissa ja nyt siis ajoissa varattu matka odottaa, ihanaa...
Koneet täynnä, useamman kerran viikossa lähtöjä, ei kai se ihan paska kohde voi olla.- Turisti.
Niin, tuo yksi on vaan niin itsekeskeinen. Kun vaikka kymmenentuhatta pitää lomapaikkaa hienona, hän kehtaa väittää olevansa ainoana oikeassa ja että muut eivät tiedä mitään.
Minun lomani ovat olleet hienoja! - Giza
Turisti. kirjoitti:
Niin, tuo yksi on vaan niin itsekeskeinen. Kun vaikka kymmenentuhatta pitää lomapaikkaa hienona, hän kehtaa väittää olevansa ainoana oikeassa ja että muut eivät tiedä mitään.
Minun lomani ovat olleet hienoja!Hurghada ja Sharm el sheik
ovat kivoja lomapaikkoja.
Molemmissa olen käynyt ja täytyy sanoa,että itselläni oli
myös ennakkoluuloja maan suhteen.
Jättäkää täällä häiriköivät palstan täytteet täysin omaan arvoons.
Egypti on hyvä lomakohde,paljon näkemistä ja tekemistä.
- sharmelsheikh
Huomenna Sharm El Sheikhiin menossa,
Itsekin on vähän tullut mietittyä alueen ilmapiiriä lukiessani keskusteluja ja ulkoasiainministeriön sivuja mutta luulenpa että mikäli tilanne siellä niin paha olisi niin eivätpä ne matkustajia sinne päästäisi lähtemäänkään...
En siis usko että on syytä pelkoon ja meillä tulee olemaan varmasti mahtavat 2 viikkoa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629829K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1795567Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565169PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *714838- 2122409
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122259Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3051893- 901577
- 211541
- 411143