Kysyin jo aiemmin,

Turisti.

mutta vastausta ei ole vaan kuulunut.

Yksi ja sama Egyptin vihaaja: koska ja missä olet siellä Egyptissä ollut, missä hotellissa asunut?

Tai annas ku arvaan, et ole koskaan ollut siellä ja nyt keksit toinen toistaan "hienompia" syitä, miksi et voi sinne muiden tavoin mennä. Mutta hei, ne muut voivat ja nauttivat vieläpä lomastaan.

4

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkoon!!!

Joo, kohtapuolin lähdössä sinne mieheni ja lapseni kanssa ja piruuttain katsoin Finnmatkojen sivulta, että oisko vielä paikkoja lokakuulle, niin eka vapaa oli 15. marraskuuta joten olin ajoissa ja nyt siis ajoissa varattu matka odottaa, ihanaa...
      Koneet täynnä, useamman kerran viikossa lähtöjä, ei kai se ihan paska kohde voi olla.

• Turisti.

Niin, tuo yksi on vaan niin itsekeskeinen. Kun vaikka kymmenentuhatta pitää lomapaikkaa hienona, hän kehtaa väittää olevansa ainoana oikeassa ja että muut eivät tiedä mitään.

Minun lomani ovat olleet hienoja!

• Giza
        Turisti. kirjoitti:

Niin, tuo yksi on vaan niin itsekeskeinen. Kun vaikka kymmenentuhatta pitää lomapaikkaa hienona, hän kehtaa väittää olevansa ainoana oikeassa ja että muut eivät tiedä mitään.

Minun lomani ovat olleet hienoja!

Hurghada ja Sharm el sheik

ovat kivoja lomapaikkoja.
        Molemmissa olen käynyt ja täytyy sanoa,että itselläni oli
        myös ennakkoluuloja maan suhteen.
        Jättäkää täällä häiriköivät palstan täytteet täysin omaan arvoons.
        Egypti on hyvä lomakohde,paljon näkemistä ja tekemistä.

• sharmelsheikh

Huomenna Sharm El Sheikhiin menossa,

Itsekin on vähän tullut mietittyä alueen ilmapiiriä lukiessani keskusteluja ja ulkoasiainministeriön sivuja mutta luulenpa että mikäli tilanne siellä niin paha olisi niin eivätpä ne matkustajia sinne päästäisi lähtemäänkään...

En siis usko että on syytä pelkoon ja meillä tulee olemaan varmasti mahtavat 2 viikkoa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      262
      9829
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      179
      5567
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      156
      5169
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      71
      4838
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2409
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2259
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      305
      1893
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90
      1577
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21