Mikä kohtuuhintainen retki/kalapeli alle isolle miehelle?
Ei aukkoa jossa jumissa tai ei pääse pois kun kaatuu kiitos.
Ison Miehen Kajakki
6
1532
Vastaukset
- PointmiäsMä olen 195/103. Alla Pointin kajakki tonnin hintaluokassa 
- pjaarneOlen 193cm / 105kg. Minulla on Vivian Active. Maksaaha se, hinta löytyy netistä, käytettyjä vähän liikkeellä. Pieniaukkoisesta (meriaukkoisesta) kajakista pääsen helposti ulos kaatumisen yhteydessä, mutta esim laiturin vieressä se on paljon, paljon vaikeampaa, luonnonrannassa jotakin tästä välistä, kun voin käyttää melaa (mikä laiturissa on usein vaikeaa). No Vivian ei ole mikään pieniaukkoinen, saan polveni koukkuun ja suoraksi istuimelta ilman tarvetta ponnistaustua takakannelle istumaan. 
- AnonyymiKiitos tästä kymyksestä että vastauksista ! 
- AnonyymiArtisan millenium on oma suosikkini, muistaakseni sitä sai joskus erikokoisilla aukoilla. Päiväluuku on ehkä tarpeeton jollei suunnittele pitkiä ylityksiä esim. Suomenlahden poikki. 
- AnonyymiKaikki mainitut kajakit muuten ok, mutta hieman pieniaukkoisia (pituussuunta). 
- Anonyymi..itse päädyin sit-on-top kajakkiin 2008.. 
 Ja vakaa, koska istuin kaukaloa kiertää "ponttoonit" , rakenteesta johtuen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiinNvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t645680
- Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiinJo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1073575
- Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel573438
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset52663
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L932662
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral742530
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti422394
- Nepotismi jytkyttää porvaristossaTaas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi861967
- Persut palkkaavat verorahoillaavustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3401894
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161593