Ryanair-pomon uskomattomat möläytykset

Maikkel OuLeeri

Ryanairin johtaja Michael O'Learyn suorapuheisia möläytyksiä ja kommentteja on kertynyt sen verran, että niistä on julkaistu kirja.

Aikaisemmin kuluvalla viikolla Ryanairin suorasukainen johtaja Michael O'Leary laukoi mielipiteitään omasta työpaikastaan. Mies muun muassa valitti, että Ryanairilla on liian kallis lentää sen korkeiden matkatavaramaksujen vuoksi. Lue lisää O'Learyn valituksista!

Nyt Telegraph Books on julkaissut kirjan miehen möläytyksistä. Toiset ovat sitä mieltä, että mies on mukavan rehellinen ja suorasukainen, mutta puheet voivat myös ärsyttää tai jopa huolestuttaa matkustajia. Mitä mieltä olet?

– Yksi asia mitä olemme miettineet, on rahalukon asettaminen WC-oviin niin, että matkustajat joutuvat käyttämään kolikoita päästäkseen vessaan tulevaisuudessa. Voisin kantaa heidät vessaan ja pyyhkiä heidän takamuksensa vitosesta, kommentoi O'Leary keskustelua WC-tilojen maksullisuudesta.

– Ai matkustavatko rikkaat Ryanairilla? Kyllä matkustavat, minäkin lensin sillä tänään ja olen hyvin rikas.

– Emme anna hyvitystä, joten häivy. Emme halua myöskään kuulla nyyhkytarinoitasi. Mitä osaa "ei hyvityksiä" -lauseesta et ymmärrä?

O'Leary haukkui aikaisemmin syksyllä naisen, joka joutui maksamaan lisämaksua siksi, ettei ollut printannut matkalippuja etukäteen kentälle saapuessaan. O'Learyn mukaan virhe oli "tyhmän asiakkaan".

– Sanotaan, että asiakas on aina oikeassa, mutta arvaapa mitä! Niin ei ole. Joskus he ovat väärässä ja silloin se pitää kertoa heille.

– Jokainen joka kuvittelee Ryanairin lentojen olevan jonkinlaisia pyhyyden linnakkeita joissa matkustajat voivat keskittyä omaan napaansa, ovat väärässä. Olemme jo pommittaneet sinua mahdollisimman monilla kuulutuksilla. Jos nukut, herätämme sinut myydäksemme sinulle jotain.

– Haluamme ärsyttää luonnonsuojelijoita parhaimman mukaan. --- He haluavat tehdä matkustamisesta vain rikkaiden asian ja lähettää meidät takaisin 1700-luvulle. Jos ympäristön suojelu tarkoittaa sitä että köyhät eivät saisi lentää, niin antaa olla.

Lisäksi O'Leary on arvostellut muun muassa ylipainoisia ja saksalaisia matkustajia.

MTV3/Matkailu

http://www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaat/artikkeli.shtml/1629863/ryanair-pomon-uskomattomat-molaytykset--huolestuttavaa-vai-hauskaa

1

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raikuliiii

Keskustele lentämisestä Ryanairilla!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe