Otsikon mukaan, eli tavoitteena olla yksi päivä ahmimatta ja nimenomaan oksentamatta. Päivä ja askel kerrallaan siis. Ideana on, että usein koitetaan olla esim. kk ilman, jolloin jos kerran rapsahtaa, on tavallaan "epäonnistunut". Tässä korostuu joka päivän onnistuminen ja tavoitteeseen pääsy! Jos sitten joku päivä epäonnistuu, ei se onnistumisten keskellä merkkaa yhtä paljon.
Ajattelin kirjoittaa tänne myös jos alkaa tulla olo, että kohta alan ahmia, niin ehkä tämä myös ehkäisee kohtauksia!
Mukaan saa liittyä(:! Seura auttaa paljon tavoitteessa.
The One Day Project
3
143
Vastaukset
- ahmatti :(
Mukana. :) Saa nähä toimiiko... Muuten haluisin ahmia ja oksentaa mut pelkään jääväni verikokeissa kiinni!
- belikeaplume
Olen mukana myös :) pakko saada tähän nyt jotain ryhtiä. Mulla ei ole ollut viimeisen kolmen kuukauden aikana kun ehkä 2-4 ''puhdasta'' päivää, ihan hirvittävää :(
miten teidän tää päivä on mennyt? pysyittekö tavoitteessa? mä aloitan vasta huomisesta, kun tänään on menty ihan samaa vanhaa kaavaa... - Bulimia voitettu
Kannustan teitä tähän. Itse lopetin oksentamisen reilu 5kk sitten kerralla. Kohta 6kk tulee kuun lopulla täyteen. Olo on parempi, voin ja jaksan paremmin. Tietysti suhde ruokaan ei ole heti ennallaan, mutta onneksi näin kävi, 9 vuotta takana oli bulimiaa ja lukuisia osastojaksoja, kuolemaakin lähellä oli useaan otteeseen. Rahaa ruokaan menee 2000-3000€:n sijasta noin 200€ kuukaudessa.. Olen huuhtonut vuosien varrella pöntöstä alas kymmeniä tuhansia euroja omia ja muiden rahoja. Hampaiden kiille on kärsinyt ja kaverit käyneet vähiin, hiukset harvenneet, mutta nyt siihen tuli muutos, rakkaus sai ihmeitä aikaan.. Toivon teille menestystä projektiinne! Luokaa vaikka jokin suunnitelma siitä mitä aiotte päivän aikana syödä, älkääkä ostako muuta kotiin ruoaksi, jos voitte siihen vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165