Mitä muita pullip kauppoja Euroopassa on, kun Mollamania ja Plasticpop?
Euroopassa pullip kauppoja?
15
1773
Vastaukset
- pullip fani
Emt
- karkkiomena
pullipstyle kai Kiinassa ja jolie doll joka on Pariisissa,,
mun pullip blogi on karkkiomenan.blogspot.com liittykää lukijoikksss!- ONKO JÄRKI PÄÄSSÄ
HALOO ! Ensinnäkin Pullipstyle on Amerikassa ja Kiina ei oo Euroopassa vaan Aasiassa tollo
- PouPouPou
PullipStyle ja Doll Market on Amerikassa, Jolie Doll Pariisis, Mollamania Suomes ja Plasticpop Saksassa. Ja Japanissa on paljon pullip kauppaja ja BJD kauppoja:)
- pulliphamstraaja
Oisko jollakin tietoo mitkä maksutavat käy pullipstyles?
Oon hankkimassa pullippia, mutta en tiiä mistä ois turvallista ostaa
ehotuksii:-)- Viviqni
Kilala on myös suomessa ja pullipstylessä on tosi kalliit postit kokemusta on
- anzku
amaidolls.com
- Selittäjä
Kaveri asuu Ranskassa nii silt on helppo pyytää ostaan Jolie Dollsilt :D
- Hölökynhölökyn
Onko Tallinnassa pullip kauppoja? Itte meen sinne niin vois kattoo että löytyykö C:
- Annif
Mäki oon menos tallinnaan niin mul ois sama kysymys. ;D
- motherperson
Tallinnasta en tiedä, mut Helsingissä on ainakin: http://www.kilala.fi/tuote-osasto/pullip-family/pullip/
- PuvaPata
Osaako shop on mutta, siellä varmaan myydään vaan hello kittyä ja my melodyä mm. Ja se on virukeskuksen lähellä!
- PuvaPata
PuvaPata kirjoitti:
Osaako shop on mutta, siellä varmaan myydään vaan hello kittyä ja my melodyä mm. Ja se on virukeskuksen lähellä!
Siis "Kawaii shop"
- Pulliplove
Myöhässä olen lmao. Mutta onko Tallinnassa/Virossa pullip kauppoja?
- Anonyymi
Mildan Boutique, Kilala?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086