En löytänyt ryhmää, johon kirjoittajat voisivat koota paperille/kännykkään säilötyt parhaat tekstiviestinsä. Siis en tarkoita näitä ketjupiloja, vaan ihan muuten vain "outoja". Satuin tuossa selailemaan muistiin kirjoittamiani viestejä vm 97-98, hyvä että ovat tallessa :)
- Olen seksuaalisesti epäilyttävä.
- Bussin ikkunassa lukee "Adolf Hitler is still alive, I slept with her last night". Ensi kerralla kun lähdemme yhdessä johonkin, en ota sinua mukaan!
- I just made I perfect sätkä! Bless the God!
- Sun pitäis antaa Jumalan rakkauden ja armon tulla osaksi elämääsi. Annan sinulle kuitenkin anteeksi, vaikka ystävyytemme päättyykin, sillä minusta tulee katolinen.
(Illan tv-elokuvan pääosassa on pitkähiuksinen, parrakas mies.)
- Nelosella on Jeesus!
- Mitä yhteistä on soijapavuilla ja vibraattorilla? Molempia käytetään lihan korvikkeena
(Teekkarilehdestä poimittua)
- Rakasta minua nyt! Vältä ruuhkaa!
- Olen töissä, senkin kevytkenkäinen krsiisi-ilolintu!
- Yläkerrassa (ei siellä taivaassa) lauletaan "minä hyppäsin parvekkeelta / loittonevaan selkääsi..."
- Viesti ovisummerissa: "Tarkista että painat oikeaa, ennen kuin menet sisään. Olen ex, but we're still having sex."
- Soita, niin en puhu sinulle mitään!
- Mari oli hepojaan hoitamassa ja sanoi, että siellä on pilvessä ja sataa lunta. Mutta nyt täytyy mennä, kun pirisee puhelin. Kokahan se siellä soittelee?
- Listen, you hustlerbitch, I'd like to talk to you, but it costs!
- Oletko kuullut blondista, joka pääsi yliopistoon laskeutumatta katon kautta? Minä juuri kuulin. Elämä on ihmeitä täynnä...
- Huomasin tien varressa kyltin, jossa luki "Kukkia poikkeaville"!
- Vaivautuisitko viesteihini vastaamaan, vaka vanha viiripää? Vai vaihdatko viattoman, viilipytyn vaeltajan valmiiseen vääräuskoiseen vihreine vaatteineen?
- Perseguidas tu marido? (Ajatko miestäsi takaa?)
- Olipa kerran Into Viinamäki, Jorma Jäykkä ja Onni Yli-Mäihä. Sitten ne lähtivät lomalle ja pitivät hauskaa lyhyen elämänsä loppuun asti.
- Salaliitto-teoria antaa syytä olettaa, että joku päästää minut ulos, jos jään sisälle.
Tekstiviestejä?
3
7708
Vastaukset
- Mie Vaan..
.. Löytyy valmiita tekstareita vaikka kuinka paljon:
http://koti.mbnet.fi/suomit/
otti silmään jokunen tuttukin noiden joukosta, jonka joskus oon saanu tekstiviestinä :)- Kukkanen
sinne pystyy nähtävästi itekki lisäilemää tekstareita...
- gina
Kukkanen kirjoitti:
sinne pystyy nähtävästi itekki lisäilemää tekstareita...
...niissä on se, että samat vanhat vitsit ja kuvat kerrataan aina uudestaan .... siksi olisi kiva lukea jostain kotikutoisia juttuja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009