Tekstiviestejä?

gina

En löytänyt ryhmää, johon kirjoittajat voisivat koota paperille/kännykkään säilötyt parhaat tekstiviestinsä. Siis en tarkoita näitä ketjupiloja, vaan ihan muuten vain "outoja". Satuin tuossa selailemaan muistiin kirjoittamiani viestejä vm 97-98, hyvä että ovat tallessa :)

- Olen seksuaalisesti epäilyttävä.

- Bussin ikkunassa lukee "Adolf Hitler is still alive, I slept with her last night". Ensi kerralla kun lähdemme yhdessä johonkin, en ota sinua mukaan!

- I just made I perfect sätkä! Bless the God!

- Sun pitäis antaa Jumalan rakkauden ja armon tulla osaksi elämääsi. Annan sinulle kuitenkin anteeksi, vaikka ystävyytemme päättyykin, sillä minusta tulee katolinen.

(Illan tv-elokuvan pääosassa on pitkähiuksinen, parrakas mies.)
- Nelosella on Jeesus!

- Mitä yhteistä on soijapavuilla ja vibraattorilla? Molempia käytetään lihan korvikkeena

(Teekkarilehdestä poimittua)
- Rakasta minua nyt! Vältä ruuhkaa!

- Olen töissä, senkin kevytkenkäinen krsiisi-ilolintu!

- Yläkerrassa (ei siellä taivaassa) lauletaan "minä hyppäsin parvekkeelta / loittonevaan selkääsi..."

- Viesti ovisummerissa: "Tarkista että painat oikeaa, ennen kuin menet sisään. Olen ex, but we're still having sex."

- Soita, niin en puhu sinulle mitään!

- Mari oli hepojaan hoitamassa ja sanoi, että siellä on pilvessä ja sataa lunta. Mutta nyt täytyy mennä, kun pirisee puhelin. Kokahan se siellä soittelee?

- Listen, you hustlerbitch, I'd like to talk to you, but it costs!

- Oletko kuullut blondista, joka pääsi yliopistoon laskeutumatta katon kautta? Minä juuri kuulin. Elämä on ihmeitä täynnä...

- Huomasin tien varressa kyltin, jossa luki "Kukkia poikkeaville"!

- Vaivautuisitko viesteihini vastaamaan, vaka vanha viiripää? Vai vaihdatko viattoman, viilipytyn vaeltajan valmiiseen vääräuskoiseen vihreine vaatteineen?

- Perseguidas tu marido? (Ajatko miestäsi takaa?)

- Olipa kerran Into Viinamäki, Jorma Jäykkä ja Onni Yli-Mäihä. Sitten ne lähtivät lomalle ja pitivät hauskaa lyhyen elämänsä loppuun asti.

- Salaliitto-teoria antaa syytä olettaa, että joku päästää minut ulos, jos jään sisälle.

3

7777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie Vaan..

.. Löytyy valmiita tekstareita vaikka kuinka paljon:

http://koti.mbnet.fi/suomit/

otti silmään jokunen tuttukin noiden joukosta, jonka joskus oon saanu tekstiviestinä :)

• Kukkanen

sinne pystyy nähtävästi itekki lisäilemää tekstareita...

• gina
        Kukkanen kirjoitti:

sinne pystyy nähtävästi itekki lisäilemää tekstareita...

...niissä on se, että samat vanhat vitsit ja kuvat kerrataan aina uudestaan .... siksi olisi kiva lukea jostain kotikutoisia juttuja :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1361
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1105
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      974
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      953
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      66
      775
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      749
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      746
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      745
    9. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      676
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      655
    Aihe