onko kukaan n. 11-15v tyttö kokeillut kuinka pitkälle voi pissata, entä osaako kukaan kusta seisten?
pissauksesta
12
578
Vastaukset
- tyttö16w
Joskus pienenä tuli kokeiltuu kui pitkälle pystyy pissaa, mut ei enää :DDD ja osaan kyllä kusta seisten :)
- olijie
seistenhän on ihan sairaan helppo kusta... Ja häh... En tajuu, kuinka pitkälle?
- perus huoruli
" Ja häh... En tajuu, kuinka pitkälle? "
Oot kyllä helveti tyhmä ku et tajua suomenkieltä - nimim. Tyhmä
perus huoruli kirjoitti:
" Ja häh... En tajuu, kuinka pitkälle? "
Oot kyllä helveti tyhmä ku et tajua suomenkieltälähinnä mua ihmetyttää miten voi ns laskea kuinka kauas kusee ja siis miten seisoviltee voi kusta kauemmaksi ku omien jalkojen juureen ellei ole poika?
- YKSIKAVERI
huomPITÄKÄHÄN NUORETTYTTÖT PIKKUHOUSUSIVAANTIUKASTI JALASSAVAANETEI TUU VAHINKOVAVAAN
- minä vaan
haluisin saada kuvan seisten kusemisesta tänne tai sähköpostiini.
- Pisuttelija
Musta on kiihottavaa seistä ja pissiä. Myös kaikki muut pissajutut saa mut kiimaseks;) onks täällä muita??
- minä17P
Mäkin tykkään kaikista pissajutuista=)..haluisitko jutella vaikka s.postissa?
- uhhdyfhj
Mä kiihottuisin siitä, että jos olisi iso porukka tyttöjä, ja mä makaisin maassa, ja kaikki tytöt yrittäisivät pissata päälleni metrin päästä. Oon siis jätkä
- Pisuttelija
minä17P kirjoitti:
Mäkin tykkään kaikista pissajutuista=)..haluisitko jutella vaikka s.postissa?
Juu ois kiva jutella, pistä viestii [email protected];)
- Pisuttelija
Pisuttelija kirjoitti:
Juu ois kiva jutella, pistä viestii [email protected];)
Pisuttelija korjaa sähköpostiosoitteen, loppuun fi eikä com!
- Pimppikusija
Pissaan 4-8metrii oon maailmanennätys nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483