se alkuperäinen Operation Flashpoint

mikketriplefail

onko tämä jo unohdettu? harmittaa kun ei enään löydy suomalaisia pelaajia paljon yhtään

3

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä mää..

      ainakin viikonloppu öinä käyn pelaamassa. Noo suomalaiset on sellasta porukkaa että pitää aina olla uutta vaikkei se mitään hyvää olisikaan. Itse tykkään alkp. flashpontista, on nykykoneella kevytkin. Kannattaa ladata uusin versio, eli 1.99

      • enempi pelaajia on kuitenkin tolla 1.96 versiolla. hyvä ettei ole sulta vieltä unohtunut! Oletko paljon pelaillu tuota FDFmodia, sillä se on ollut niin hauska tahkoa porukalla, mutta nykyään on aika hiljaista tuolla FDF servuilla


      • kyllää mää..
        mikketriplefail kirjoitti:

        enempi pelaajia on kuitenkin tolla 1.96 versiolla. hyvä ettei ole sulta vieltä unohtunut! Oletko paljon pelaillu tuota FDFmodia, sillä se on ollut niin hauska tahkoa porukalla, mutta nykyään on aika hiljaista tuolla FDF servuilla

        joo olen joskus pelannut FDF modia. Pitänee ladata se jälleen. Kyllä se vissii toiminee 1.99 ver. kanssa. Itse pelailen silloin kun sattuu porukkaa jotka ei pelleille, mielelläni CTI ja vastaavia moninpelin modeja, niitä kyllä pystyy pelailemaan itekseenkin, tietokone hoitaa loput pelaajat, on ihan haastavaa näinkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      155
      2430
    2. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      135
      2181
    3. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      92
      1722
    4. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      150
      1671
    5. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1452
    6. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      71
      1318
    7. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      13
      1171
    8. Voihan J-mies

      Olet ajatuksissani jatkuvasti, voisitko poistua sieltä kun en saa mitään tehdyksi. Seuraavaa kohtaamista odottaessa.. 🤭
      Ikävä
      60
      1066
    9. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      5
      1058
    10. Mikä saa ihmisen stalkkaamaan

      Toista henkilöä laittomin keinoin ikävää että ei ole minkäänlaista yksityisyyttä
      Ikävä
      153
      917
    Aihe