onko tämä jo unohdettu? harmittaa kun ei enään löydy suomalaisia pelaajia paljon yhtään
se alkuperäinen Operation Flashpoint
3
144
Vastaukset
- Kyllä mää..
ainakin viikonloppu öinä käyn pelaamassa. Noo suomalaiset on sellasta porukkaa että pitää aina olla uutta vaikkei se mitään hyvää olisikaan. Itse tykkään alkp. flashpontista, on nykykoneella kevytkin. Kannattaa ladata uusin versio, eli 1.99
enempi pelaajia on kuitenkin tolla 1.96 versiolla. hyvä ettei ole sulta vieltä unohtunut! Oletko paljon pelaillu tuota FDFmodia, sillä se on ollut niin hauska tahkoa porukalla, mutta nykyään on aika hiljaista tuolla FDF servuilla
- kyllää mää..
mikketriplefail kirjoitti:
enempi pelaajia on kuitenkin tolla 1.96 versiolla. hyvä ettei ole sulta vieltä unohtunut! Oletko paljon pelaillu tuota FDFmodia, sillä se on ollut niin hauska tahkoa porukalla, mutta nykyään on aika hiljaista tuolla FDF servuilla
joo olen joskus pelannut FDF modia. Pitänee ladata se jälleen. Kyllä se vissii toiminee 1.99 ver. kanssa. Itse pelailen silloin kun sattuu porukkaa jotka ei pelleille, mielelläni CTI ja vastaavia moninpelin modeja, niitä kyllä pystyy pelailemaan itekseenkin, tietokone hoitaa loput pelaajat, on ihan haastavaa näinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.871519- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63951
- 42797
- 47772
- 113726