budjettimatka

lsds

Oltais menossa marraskuun viimeisellä viikolla kanarialle, tenelle tai
grankulle, miksei myös lanzarotelle. Ns äkkilähtöhinnat vaan vaikuttaa
tosi kalliilta tänä vuonna.
Mihin hintaan ootte löytäneet viikon reissuja? En oikeen viitsis maksaa 550 enempää..enmmän menee ku tulee..

12

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hintatietoinen

Matkatoimistot saivat air-finlandin konkurssistra tekosyyn nostaa hintoja, eivätkä halua laskea hintojaan huomattuaan matkojen käyvän kaupaksi korkeammasta hinnasta huolimatta. Hinnat vuosi sitten per lärvi alle 300, nyt ei saa mitään alle viidensadan.

Jos haluat päästä halvalla, varaa matkasi saksasta 'äkkilähtönä'. Hinnat 250-300 ecua viikossa pwer lärvi. Eli halpalento saksaan ja sieltä pakettimatkalle kanarialle....

• Halpaa

marraskuun viimeinen viikko ollaan los Gigantesissa, 475€ / hlö

• Matka varattu

Kanarialle 2 aikuista 880e. kuljetus ja ateria koneessa lisää muutaman kympin.
      Aamiaisella matka.
      Varasin matkan ajoissa. Hinnat on nousseet tässä syksyn aikana. Ja reilusti.

• JS

Näin on. Aikainen lintu madon nappaa. Kolme viikkoa joulun aikaan Maspalomasissa hintaan 785 €/ hlö. Varattu elokuussa. Halpaa vai kallista? Mielestäni ei paha.

• myös juluna
        JS kirjoitti:

Näin on. Aikainen lintu madon nappaa. Kolme viikkoa joulun aikaan Maspalomasissa hintaan 785 €/ hlö. Varattu elokuussa. Halpaa vai kallista? Mielestäni ei paha.

Edullinen on matkasi jos olet joulunkin.Meneekö uuden vuoden puolelle?

• halpaa
        JS kirjoitti:

Tosi tosi halpa ,meillä 15.12 lähtö Inglesiin 3 viikkoa 1200€ / hlö ja pidän halpana.

• JS
        myös juluna kirjoitti:

Edullinen on matkasi jos olet joulunkin.Meneekö uuden vuoden puolelle?

Paluu sattuu sopivasti uudeksivuodeksi.

• Elina19999

Saakohan täältä hakea matkaseuraa. Haluaisin lähteä jollekin Kanariansaarista marraskuun toka tai vika viikolla, tai sitten jopa 2 vkon matkalle. Haluaisin kaverin, koska yksin matkustettaessa tulisi liian kalliiksi. En haluaisi tonne henk.koht puolelle kirjoittaa, koska etsin tosiaan vain matkakulujen puolittajaksi kaveria, ettei tule epäselvyyksiä. Äkkilähtöä siis katselen.

• k3
    • Amatööri

Eikö mulla toi linkki toiminut, kun en yhtään alle 600 euron matkaa löytänyt?

• k3

Jos tarkoitat 600 / naama niin löytyy, jos taasen / 2, niin tuskin löytyy juuri koskaan.

Siinä hotellien yläpuolella on se pieni ruutu (hotellien lajittelu), klikkaa siitä hinnan mukaan, niin alkaa tulemaan. Hotellitasohan sitten on mitä on, mutta alta 600 / naama lähtee.

• lsds

Nyt päästäänkin matkaan pelkän lennon hinnalla, joka tosin sekin kustantaa sen viissataa.. kavereiden lomaosake..kun nyt ei paljo vettä satais!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe