Kaikki ovat Jumalan edessä tasavertaisia

Voikaa hyvin!

Homot, lesbot, bi:t ja transihmiset ovat aivan yhtä arvokkaita kuin heterotkin Jumalan edessä.

Kaikki ihmiset ovat tasavertaisia Jumalan edessä.

10

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eimua.,vaivaantuu

      Eikö sulla ole koskaan tällaista, että haluaisit hieman eritavalla, seksuaalisuudeltasi osallistua johonkin tapahtumaan, kuten Qmas, Kotkassa, seksileikkien?
      Eikö se kiihoita sua tai ole koskaan kiihottanut ollenkaan?

      • Kiitos kysymästä

        Ei.


    • juhaantero1

      Totta puhut me olemme kaikki arvokkaita ja samanarvoisia Jumalan edessä.
      Ja tarvitsemme Jumalan armon saadaksemme syntimme anteeksi. Ja ne annetaan anteeksi ainoastaan Jeesuksen sovitustyön perusteella. Toisinsanoen ihmisen on uudestisynnyttävä saadakseen syntinsä anteeksi. Jolloin ihmisestä tulee Jeesuksen opetuslapsi-,uskovainen-, eli kristitty. Millä nimellä häntä sitten kutsutaankin. Ainoastaan Jeesukseen uskova uudestisyntynyt ihminen on kristitty.
      Ihminen saa kaikki syntinsä anteeksi uudesti syntymisessä ja sen jälkeen hänen on hyljättävä syntinsä,eikä enää tieten tahtoen tee syntiä. Ei kaikki synti ole niinkutsuttua tekosyntiä. On paljon muutakin syntiä. Otan muutaman esimerkin. Jos ihminen on ollut varas, huorintekijä, murhaaja, Jumalan pilkkaaja, homoseksuaali hekumoitsija tai juomari.Sellaiset eivät peri taivasten valtakuntaa,elleivät he luovu synneistään. Ei voi olla kristitty ja samalla varas. Ei voi olla kristitty ja samaan aikaan haureellinen. Se pätee kaikkeen syntiin. Jos ihminen haluaa jatkaa synnissä elämistä, hänen on erottava Jumalan seurakunnasta. Sitä ei saa seurakunnassa hyväksyä. Tämä on uskovaisen ihmisen lähtökohta. Ei ole muuta mahdollisuutta,raamatun mukaan. Jokainen ihminen päättää itse missä hän viettää iäisyytensä. Tekojensa mukaan ihminen tuomitsee itse itsensä. Jumalan sana vain vahvistaa asian sen mukaan kuinka ihminen on itse valinnut. Jos joku haluaa kadotukseen mennä, hänellä on täysi vapaus niin tehdä. Tai jos hän haluaa päästä Jumalan valtakuntaan,ei sitä toinen ihminen voi estää. terveisin juha gabel

      • Rakasta lähimmäistä

        Jumala on armollinen. Myös varkaille, huorintekijöille, jumalanpilkkaajille yms.

        Myös homoille - aivan niin kuin heteroillekin.

        Jeesus armahti pettureitaan. Ja hänen läheisiin ystäviin kuului myös prostituoitu, jota hän rakasti ja josta hän välitti.

        Kaikki ihmiset ovat syntisiä ja tasavertaisia Jumalan edessä.


      • uskostavanhurskas
        Rakasta lähimmäistä kirjoitti:

        Jumala on armollinen. Myös varkaille, huorintekijöille, jumalanpilkkaajille yms.

        Myös homoille - aivan niin kuin heteroillekin.

        Jeesus armahti pettureitaan. Ja hänen läheisiin ystäviin kuului myös prostituoitu, jota hän rakasti ja josta hän välitti.

        Kaikki ihmiset ovat syntisiä ja tasavertaisia Jumalan edessä.

        Joo joo, mutta ei ne enää syntejänsä harrastaneet sen jälkeen kun olivat Jeesuksen tavanneet!

        "Mene äläkä tästedes syntiä tee...." Ihan turha tulla sanomaan että kun meidät hyväksytään sellaisena kun olemme, voimme jatkaa koko ajan miten haluamme.

        On eri asia uskoa Jumalaan, kuin Jumalaa!


      • Kyökkieksegeetikko
        uskostavanhurskas kirjoitti:

        Joo joo, mutta ei ne enää syntejänsä harrastaneet sen jälkeen kun olivat Jeesuksen tavanneet!

        "Mene äläkä tästedes syntiä tee...." Ihan turha tulla sanomaan että kun meidät hyväksytään sellaisena kun olemme, voimme jatkaa koko ajan miten haluamme.

        On eri asia uskoa Jumalaan, kuin Jumalaa!

        Kumma, että tuon tarinan pääasia, armo, lähes poikkeuksetta sivuutetaan kaltaistesi repliikeissä ja korostetaan tarinan loppukaneettia, joka on Raamatun tekstien kriittisten tutkijoiden mukaan jälkeenpäin sinne liitetty.

        Tulee mieleen, oletteko ymmärtäneet Jeesuksen opeista ylipäätään yhtään mitään.


      • Ex-geetti
        Kyökkieksegeetikko kirjoitti:

        Kumma, että tuon tarinan pääasia, armo, lähes poikkeuksetta sivuutetaan kaltaistesi repliikeissä ja korostetaan tarinan loppukaneettia, joka on Raamatun tekstien kriittisten tutkijoiden mukaan jälkeenpäin sinne liitetty.

        Tulee mieleen, oletteko ymmärtäneet Jeesuksen opeista ylipäätään yhtään mitään.

        Totta. Itse Jeesushan kuitenkin totesi, ettei ihminen pysty olemaan syntiä tekemättä.


    • raamattu = totuus

      TAIVASTEN VALTAKUNNAN PERILLISIÄ EIVÄT OLE MIESTEN KANSSA MAKAAVAT MIEHET

      Pyhän Kirjan kanta on yksiselitteinen. Näin kuuluisi jokaisen tosikristityn opettaa.

      • Matkalla taivaisiin

        raamattu = totuus, luepa tämä:

        "Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu." Room. (Paavali) 10:13

        Siis homotkin, vaikka kuinka monen miehen kanssa makaisivat. Homoilla voi siis ihan huoletta.


    • Ihmisten kirjoittama

      Pukeudutko sinä puuvillasekoitteisiin vaatteisiin? Entä ajatko partasi? Tai syötkö sianlihaa? Et taida ollakaan tosikristitty, jos et näin tee. Mahdatko päästä edes taivaaseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe